• גלידה מיי לאב

הגר

הגר ארבל  (הגר)

היי   הסיפור עולה קצת באיחור ...

נוי דאיה  (נוי דאיה)

היי, אני נוי בת 14 ויצאתי ...

תמיר שירזי  (תמיר)

קוראים לי תמיר, אני בן 14 ...

קרין קוניאבסקי  (קרינקה)

וואוו..טוב איך מתחילים בכלל?! ...

מור הורויץ  (מור)

שלום,   מור.   טסתי ...

נעמה מימון  (נעמה)

קוראים לי נעמה בת 14 וחצי ...

היי  Smileys

הסיפור עולה קצת באיחור אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא ;)

קוראים לי הגר ארבל ואני בת 15 מטל שחר,השנה יצאתי לקיימברידג(המרכז הכי שווה )

אני אומר לכם כבר עכשיו - אם אתם מתלבטים אם לצאת לסאמר סקול התשובה היא כןןן!

זוהי חוויה מדהימה ומרגשת ונהניתי מכל שנייייה!!

אז אני אספר קצת על החוויה שלי:

ביום הראשון כולנו הגענו סחוטים ונרגשים לשדה התעופה (אני חייבת לציין שבעקבות המפגש קבוצה טיפה דאגתי ,אבל בסוף הכל התברר כשטויות)

אז שהגענו לשדה המדריכות עשו איתנו שיחה קצרצרה ושלחו אותנו לשעתיים שופינג בדיוטי פרי ! זו הייתה דרך מעולה להתגבש, כי אין דבר יותר מגבש משוקולד .

בקיצור כל אחד קנה כמות עצומה של שוקולד ועלינו למטוסSmileys

הטיסה הייתה קצרה בעיקר שברובה ישנו ושנחתנו ציפה לנו מזג אוויר נעים של אנגליה , אני ממליצה להביא סוודר שיהיה איתך לטיסה ,וגם כי רצת קריר בבוקר.

אחרי נסיעה קצרה הגענו לקיימברידג המקום היה יפהפה! כל הבתים בסגנון ישן ומפואר ירוק מכל עבר וממש שונה מהארץ, הייתה לנו נסיעה בערך של שעה ,מרוב ההתלהבות לא שמנו לב :) התחלנו לצם הכול ,נופים ,עצים, חיות את עצמנו בקיצור היינו מאוד נרגשים!

הגענו לחדרים שהיו ברמה גבוהה מאוד , נוחים ומסודרים ,ארגנו את דברינו ויצאנו לפעילויות.

המבחן שלנו התקיים רק ביום השני והיה קצר , גם אחרי כל הבלגן והשטויות הבנו שה לא כלכך משנה באיזו קבוצה אתה ,או אם איזה אנשים מישראל כי מתחברים שם צי'ק צ'אק.Smileys

הלמידה הייתה כיפית ומהנה ואני יכולה להגיש שבעיקר חיכיתי לשיעור פרוייקטם שהיה מצחיק ומהנה . מה שהיה כל כך כיף בשיעורים האלה שהם לא היו בכלל דומים לשיעורים בבית הספר הם היו מעניינים ופעילים ולמדת תוך כדי עשייה של משחקים שירים ועוד. בשיעור פרוייקטים לדוגמה הקמנו להקה , והיינו צריכים להחליט על סגנון שם וכל המאפיינים ,הפעילות הזו הייתה ממש מהנה ובנוסף גיבשה אותנו מאוד עם ילדים מהארצות האחרות!Smileys

בסופי שבוע היינו יוצאים לטיולים . פעם אחת נסענו ללונדון ומכיוון שהמלכה קייט בדיוק "תכננה" ללדת היה מאוד עמוס שם ,אבל בכל זאת נהנו. הסתובבנו בפארק היפה ,ראינו את הארמון ,את הביג בן ,ועוד מלא דברים ממש מגניבים. הטיולים היו ממש מהנים ומעניינים אבל אני ,את האמת  הכי נהניתי בקמפוס. Smileys

בנוסף לשיעורים היה לנו גם פעילויות -activitis - שבהם היינו קבוצה של כמה ילדים מהארץ ועו ד מלא מלא חול! היינו יוצאים לעיר ,לפארק, או סתם עושים סדנאות מגניבות  בקמפוס. פעם אחת הייתה לנו תחרות שהיינו צריכים לבצע כל מיני פעילויות בתוך העיר למצוא את כך וכך ולהצטלם איתו וכדומה. הקבוצה אשר הגיעה ראשונה עם כל המשימות מלאות זכתה! אני לא כל כך זוכרת כבר מה הפרס, אבל אני זוכרת שהפעילות הייתה מהנה מאוד!

בנוסף היו כל מיני פעילויות בפארק שכללו פריזבי טניס כדורגל וכל סוג ספורט ומשחק שתרצו.  הפעילויות היו הזמן שלנו להשתחרר להיפגש עם לברי לפני או אחרי יום לימודים וגם לספוג עוד קצת שעות נמנום (מי שהיה זקוק ).Smileys

אני הכרתי אנשים מכל העולם.Smileys  אני לא יודעת אם זה רשום באיזה שהוא מקום,אבל לקיימברידג באים ילדים ממגון הארצות הכי עצום . פגשתי אנשים מהולנד בלגיה פורטוגל צרפת שוויץ רוסיה בולגריה טורקיה ועוד מלא! כמובן שלא היו שם אנשים ממדינות דוברות אנגלית ,אבל זה מה שהיה כל כך מצחיק ומיוחד , זה הכול היה חדש לכולנו.Smileys

ירון נוסף שיש לקיימברידג שזהו המרכז היחידי עם האפשרות להסתובב בעיר, נכון מכיוון שבאנו במשלחת אז היה לנו יותר מגבלות ולפעמים אקסטרה פעילויות\שיחות אבל היו פעמים רבות בהם היינו יכולים לצאת לספוג את העירSmileys. אני חושבת שמה שכל כך מיוחד בזה ,זה שאת מרגיש שאתה עושה הרבה יותר . כלומר, לא רק הייתי בסאמר סקול עם פעילויות וכדומה, אלה יצאתי  וגיליתי מקומות שונים. למשל יש שם מין מסעדה איטלקית סוג של מאפייה בית קפה שעושה גלידות וקנולי מצוינים!Smileys אני וחברה שלי ממש דיברנו איתם וגילינו שזו מסעדה של המשפחה ,השף האבא המלצרים האחים , וזה היה ממש כיף להתחיל להתחבר לעיר.  אני והחברה הזו עשינו מין סיבוב פרידה מהעיר -היינו עצובות כמובן אבל רצינו לנצל את ימינו האחרונים בעיר .. אז אפשר לומר שקצת-התחרפנו . אני יכולה לסכם את החוויה הזו בכמה מילים ,ריקוד ,מוזיקה ,אוכל ,שוקולד, צחוקSmileysריצה ועוד שוקולד.

משהו נוסף שעוד לא הזכרתי הוא את הקשרים שנוצרים בתוך הקבוצה הישראלית ,אני למשל שומרת על קשר עם חברה זו (עד כמה שאנחנו יכולות היא גרה בערבה ואני במרכז) אבל אלה חברויות מדהימות בעקבות חוויות מדהימות .Smileys

בסוף הסאמר סקול כולנו היינו עצובים (אני יכולה להעיד על עצמי שהייתי מבואסת רצח ) אבל ידענו שלא נשכח את זה לעולם .SmileysSmileys

לסיכום יש עוד כל כך הרבה דברים שאני יכולה להוסיף, אבל אני יכולה להטיח לכם שזו חוויה מדהימה שלא תשכחו בחיים . אתן תצברו זכרונות חוויות וידע שלא בטוח שהייתן רוכשים אחרת . אני מקווה לנסוע שנית אם יתאפשר לי ,אבל בכל מקרה זו הייתה חוויה מרגשת.