(:karin.p

• מרכז: איסטבורן

קרין פלוטקין  ((:karin.p )

היי, אני קרין פלוטקין והשנה ...

שי רדזינסקי

הייי   ...

משי אריש  (משי)

היי   אני משי, יצאתי ...

טל אלכנדרה וויינשטיין  (talushw97)

הלו    אני טל ואני ...

שיר בכר  (שיר)

היי !   אני שיר, ואני ...

חן רון  (חן)

תמיד שואלים אותי איך היה ומה ...

היי, אני קרין פלוטקין והשנה יצאתי  ל-3 שבועות (שעברו בטיל חחח )לסאמר סקול באיסטבורן!!! Smileys זאת הייתה החוייה הכי מדהימה בעולםם שעשתה לי את החופש למושלם.

אז ככה, עוד לפני שהסאמר בכלל התחיל הכרנו אחד את השני דרך הפייסבוק ואח"כ פתחנו קבוצה בוואצפס והתחלנו להתגבש.
ביום של הטיסה למרות שהיה מוקדם בבוקר כולם יהיו בהתרגשות מטוורפת ובציפיה שנעלה על המטוס והסאמר יתחיל. במטוס המשכנו את הכרות כולם התחלפו במקומות ועשינו המון רעש ^^ חחחחח אבל העיקר שנהנו (:
בדרך למרכז ראינו המון נופים ירוקים ומדהיימים ככה כל אנגליה.
היום הראשון היה בעיקר התעקלמות במקום והתחלקנו לחדרים שלנו. אני הייתי עם עוד 5 בנות בדירה שאנחנו עד עכשיו שומרות על קשר  Smileys וכל אחד קיבל חדר משלו עם מקלחת ושירותים שזה מעולה (:

יום לאחר מכן עשינו מבחן שיבדוק את הרמה שלנו ובתכלס עשינו אותו אחד עם השני ואז היה לנו טיול בעיר, הלכנו למזח והסתובבנו.

כל הזמן היה לנו פעילות ועיסוקים:
בבוקר אחרי הארוחה היו כאלה שלמדו וכאלה שעשו פעילות ואחר כך מתחלפים, בערב יש פעילות והכל כמובן על ילדים משאר העולם שהכרנו והתחברנו.

היו המון איטלקים שפשוט לא נגמרו חחחחח כל פעם קבוצה הלכה וקבוצה אחרת באה וכבר דיברנו איתם איטקלית חופשי (: Smileys, היו גם רוסים, אוקרינים, ספרדי ויפנים .

למדנו כל יום במשך 3 שעות (עם הפסקה כמובן) בכיתות מעורבות וככה הכרנו גם תרבויות אחרות משלנו ולמדנו אנגלית תוך כדי דיונים, צפייה בסרטים ומשחקים עם פרסים (:

הפעילות שהיו לנו במרכז היו בעיקר של ספורט כמו טניס, בגמינטון, בייסבול, כדורסל ופעילות יצירה ובערבים היו לנו גם פעיליות מגבשות עם כולם במרכז עצמו או שיצאנו לדיסקוSmileys שרקדנו ועשינו המון כיף!!! והיה גם ערב קזינו שהיה ממכר בטירוף ((:  וגם ערב תחרות כישרונות צעירים שהפך מהר מאוד לערב קריקוי שכולם שרו ביחד חחח ותמיד ישבנו בחוץ עם כולם ודיברנו עד שהתחילו לכעוס עלינו כי היה מאוחר (לפי מה שהמדריכים חושבים, לנו היה ממש מוקדם.) כשעלינו לחדרים אני והחברות שלי עשינו תמיד "ישיבות מטבח" מצחיקות והיינו מדברות עם איטלקים בבנין מולנו עד השעות הקטנות של הלילה ועשינו איתם מלא צחוקים!!

היו לנו המון טיולים מחוץ למרכז, חלק טיול של חצי יום ובשבת, ראשון שזה ימי חופש אצלם יצאנו לטיולים ליום שלם. היינו בעיירת חוף בריטיון, ממש יפה שם ויש שם על המזח לונה פארק כזה על הים (: היינו ב- Battel בטירה חמודה כזאתי עם נוף יפה, בעיר cantebury  בתוך קתדרלה ואחר הסתבובבנו ועשינו שופיינג כמובן. בנוסף נסענו ללונה פארק ענקייי שנקרא thorpe park u ואני ועוד 2 חברים והמדריכה עשינו את הרכבות הכי מפחידות שזאת חוייה שאני לא ישכח!Smileys

ואיך אפשר להיות באנגליה בלי להיות בלונדון, אז היינו לנו שם 3 ימים. אחד נסענו למאדם טוסו והצלטמנו שם בערך עם מלא בובות שעווה שנראים ממש דומה למציאות Smileys ואח"כ הלכנו לראות מחזמר על מייקל גקסון. יום אחר נסענו לשם לעשות שיט בתמזה, ראינו את הביג בן, ארמון המלכה והסתובננו קצת לקנות מזכרות. ביום האחרון שלנו היינו גם בלונדון במוזאיון ואז עשינו שופינג בקניון מטורף מלא חנויות (:

בזכות הסאמר הסקול הכרתי הרבה אנשיים מדהימים מהארץ ומחו"ל שאני עדיין שומרת איתם על קשר. היינו ממש כמו משפחה אחד בשביל השני וכשקבוצה של השבועיים עזבו היה לנו ממש קשה להיפרד מהם וכשהם הלכו הרגיש ממש ריק בעלדיהם כי נשארנו 13 בערך מתוך 44Smileys. בנוסף שיפרתי את האנגלית שלי והכרתי מקומות חדשים ומרהיבים.

אני מאחלת לכל אחד לצאת לחוייה כזאתי, זה חוייה של פעם בחיים שלא שוכחים לעולם!!