• הרגשה של לונדון ♥

דריה פור

• מרכז: איסטבורן

דריה פרוציוק  (דריה פור)

אוקי מאיפה נתחיל, שלום אני ...

חן רון  (חן)

תמיד שואלים אותי איך היה ומה ...

שיר בכר  (שיר)

היי !   אני שיר, ואני ...

משי אריש  (משי)

היי   אני משי, יצאתי ...

שי רדזינסקי

הייי   ...

קרין פלוטקין  ((:karin.p )

היי, אני קרין פלוטקין והשנה ...

אוקי מאיפה נתחיל, שלום אני דריה, מחולון, בת 16! (:

טסתי לסאמר סקול כדי ללמוד אנגלית,בכוונה בלי חברים כדי ללמוד על עצמי מהטיול הזה ולהתמודד לבד ...

מאוד נהנתי הטיסה לימדה אותי המון על עצמי שגם שקשה בהתחלה ואני לא מבינה את השפה אני צריכה לנסות שווב ולא לוותר ! הייתי בקבוצה שכולם ידעו לדבר לי היה מאוד קשה לפני הטיסה ידעתי שזה מה שיקרה אבל הגעתי אם המון מוטבציה !

תמיד היו אומרים לי אנגלית זה חשוב אנגלית זה חשוב לא ידעתי עד כמה עד שהגעתי לסאמר סקול באנגליה וראיתי בעצמי כמה שזה חשוב למדתי. בשלוש שבועות האלה הבנתי כמה כיף להכיר אנשים חדשים שונים ממני שלא הייתי חושבת שהייתי מסתדרת איתך לפני זה בארץ !

עכשיו אחרי שחזרנו יש לי חברים מכל הארץ בערך שזה כיף אנחנו מאוד התחברנו והכרנו אחד את השני וקבענו כבר 3 מפגשים.
כל העיניין של להיות בלי ההורים שלושה שבועות מאוד נתן לי להרגיש אחרית,מסודרת,הבנה לדברים... איך אפשר להסביר את הטיסה במילה אחת ..

חוויההההה !!

טסתי לסאמר סקול לפני כיתה יא בכוונה כי יא זה כבר בגרות באנגלית וככה שאני חזרתי אם המון מוטבציה ללמוד אנגליתSmileys

המדריכים מאוד תמכו באנו כל פעם שהיה טיפה קשה יכולנו לגשת ולדבר איתם והם מאוד תמכו..
הסדר יום שלנו היה מאוד כפי קמנו בבוקר היה ארוחת בוקר ,אחרי זה חלקו אותנו לשתי קבוצות כי היינו קבוצה מאוד גדולה של 40 ילדים ,חלק למדו בכיתה לפי הרמה שלו..וחלק היו בפעלויות ספורט כמו למשל:
כדורגל,כדורסל,פינפונג,כדור נוצה,בייסבול,טניס,ברכה,הכנות צמידים,ויי... וכו

אחרי זה היה ארוחת צהוריים ואז זמן חופשי עד הערב ובערב היו לנו פעלויות כפיות כמו מסיבה,יצאנו לעיר עשו לנו פעילות כמו במרוץ למליון אם מסיימות,ערב כשרונות צעירים,קזינו,ערב קריוקי שבכל הפעלויות היו איתנו כל הילדים מכל העולם התחברנו מאוד מאוד לאיטלקים יש כאלה שעד היום מדברים איתם ושומרים על קשר אפילו למדנו כמה מילים באיטלקיתSmileys

אני חושבת שסאמר סקול זה משהו שכל ילד חייב לעבור זה משהו שמאוד מפתח אותנו חברתית וגם יותר נותן לנו להאמין בעצמינו...

היו לנו המון טיולים.. ללונדון לאיסטברון לכל מיני מקומות מדהימים ונופיםSmileys
אז רציתי רק לומר תודהההה רבה לצוות נהנתי מאודדד ושמחתי לטוס שוקלת לטוס שנה הבאה  !!!Smileys