יואב

• מרכז: איסטבורן
  • יצאתי בקיץ: 2013

יואב סימני

אוקיי אז ככה   קוראים ...

טל אלכנדרה וויינשטיין  (talushw97)

הלו    אני טל ואני ...

קרין פלוטקין  ((:karin.p )

היי, אני קרין פלוטקין והשנה ...

חן רון  (חן)

תמיד שואלים אותי איך היה ומה ...

נטע ימין

היי, אני נטע ויצאתי השנה לסאמר ...

דריה פרוציוק  (דריה פור)

אוקי מאיפה נתחיל, שלום אני ...

אוקיי אז ככה

קוראים לי יואב ואני הייתי בסאמר סקול במרכז של איסטבורן.

בבוקר של הטיסה הגענו כולם מוקדם בבוקר לשדה התעופה לנקודת מפגש מסוימת שנקבעה מראש ומשם המשכנו לדיוטי פרי ועלינו לטיסה

הטיסה הייתה ארוכה ומתישה אבל נחתנו והכל עבר.

זמן קצר אחרי הנחיתה כבר מצאנו את עצמנו על אוטובוס בדרך לאיסטבורן.

הדרך לאיסטבורן הייתה מדהימה ובאותו זמן גם יצא לנו להכיר אחד את השני קצת יותר.כשהגענו לאיסטבורן כבר היינו עייפים ורצינו ישר להגיע לחדרים ולהתרענן.

הביאו אותנו למין חדר המתנה לא כל כך מטופח שנתן רושם ראשוני לא כל כך טוב .

לאחר הוראות הבטיחות שהעבירו המדריכים המקומיים עם הישראלים קיבלנו את המפתחות והגענו לחדרים.

החדרים מסודרים בצורה כזאת שכל 4-7 ילדים בדירה הכוללת מטבח מרווח וחדר לכל אחד הכולל מקלחת ושירותים.

הדירה עצמה הייתה מאוד טובה ומאוד נוחה , חדרים מסודרים ונתן הרגשה טובה למרות הרושם הראשוני שקיבלנו.

הימים הראשונים היו קצת קשים לחלק מהילדים כי אלה ימי הסתגלות ולא כולם רגילים לחיות בלי המשפחה הקרובה אליהם ואנשים שהם לא מכירים.

המדריכים עזרו מאוד לכולנו להסתגל כמה שיותר מהר על מנת שנהנה כמה שיותר מהטיול.

כל יומיים - שלושה יצאנו מהמחנה באיסטבורן לערים אחרות (וגם לעיר איסטבורן עצמה) לפעמים היו טיולים של חצי יום שבו הקבוצה שלנו התפצלה ואז חצי מטיילים בבוקר וחצי בצהריים , ולפעמים טיולים של יום מלא שבהם היינו יוצאים כל הקבוצה לאחת מהערים הגדולות באנגליה (כמו לונדון, קאנטרברי...).

הטיולים היו מאוד מהנים והיה הרבה זמן לשופינג .

בימים שבהם לא היינו בטיול אז היינו נשארים במרכז והיינו בקבוצות מפוצלות בגלל כמות הילדים הרבה

במרכז היה לנו בבוקר לימודים של 3 שעות שבהם למדנו אנגלית בצורה חוויתית ,לא כמו שלומדים בבית ספר וזה היה ממש נחמד.

בצהריים היו לנו פעילויות ספורט מגוונות , כגון : טניס ,בריכה,כדורסל,כדורעף...

בערב היינו כל הקבוצה ביחד והיה פעילות ערב שכל פעם הייתה משהו שונה לדוגמא דיסקו , ערב קזינו...

אחרי כל הפעילויות היינו יכולים להישאר באיזור של המתחם עד בערך 10 וחצי ואז היינו צריכים לעלות לדירות. בדירות היה לנו עוד קצת זמן שבו היינו יכולים לשבת החברים לדירה בערב ולדבר,אחרי זה כולם הולכים לישון.

כל הפעילויות שעשינו בסאמר סקול היו מאוד מגוונות ולא יצא הרבה שחזרנו על אותה פעילות.

בסאמר סקול הכרתי אנשים שמאוד התחברתי אליהם גם בקבוצה הישראלית וגם בקבוצות האחרות משאר העולם.

בנוסף לישראלים היו גם איטלקים ( הרוב) תורכים רוסים אוקראינים שמאוד התחברנו אליהם.

בכל הסאמר סקול יצא לי הרבה מאוד לדבר באנגלית עם אנשים שלא בקבוצה הישראלית בין אם זה הילדים האחרים מאיטליה ובין אם זה עם המדריכים הבריטים וזה מאוד עזר לשיפור האנגלית .

היו לנו 3 ארוחות ביום, הארוחות היו בסדר גמור , זה כלל מנה עיקרית ותוספות.

אני באופן כללי מאוד נהניתי מהסאמר סקול זו חוויה בלתי נשכחת וזה יישאר איתי תמיד.התחברנו כל כך בכל הסאמר סקול , כל החוויה הזאת שעברנו אותה ביחד ממש קירב בינינו ובשדה התעופה ביום האחרון הרבה ילדים בכו והיה להם ממש קשה להיפרד אחד מהשני.

אני ממליץ בחום ללכת לסאמר סקול כי זה חוויה שבאמת אין לתאר כמה שנהנים שם עד שלא עוברים את זה.