עומר

עומר ויסבורט  (עומר)

הייייייי   וואו! אין ...

גאיה חזן  (גאיה)

Whatssuppppppp   אוקי אני ...

שרון ולייב  (שרונה)

היי קוראים לי שרון ולייב אני ...

אוהד שמר  (Ohad)

היי אני אוהד שמר בן 16 מלוחמי ...

נועה גיסר  (נוני)

שלום, קוראים לי נועה גיסר ...

מאי פילי  (Maypili)

מה הייתם אומרים אם הייתי נותנת ...

היייייייSmileys

וואו! אין לי מושג אפילו מאיפה להתחיל!!!

אני עומר ויסבורט ונסעתי לקיימברידג' במחזור הראשון 2013!- המחזור הכי שוווווה!

כל השבועיים האלו היו חוויה אחת עצומה ומדהימה, הרגשתי שמה שלא עוברים בשנה עברתי בשבועיים האלה! זו הייתה החוויה הכי משמעותית שהייתה לי בחיים וכל אחד ואחת מהקבוצה שבאה איתי מהארץ לקח או לקחה חלק בה!

החוויה שלי התחילה עוד לפני הטיסה כשנפגשנו ברמת אפעל בפעם הראשונה עם כל הילדים והמדריכים, למרות שכבר זיהיתי פרצופים מהפייסבוק!

המפגש רק גרם לי לחכות ליום של הטיסה יותר ויותר!

קיבלנו שם את התיקים והכרטיס טיסה ופגשנו בפעם הראשונה את יואב ודניאלה- המדריכים המדהימים!Smileys

ואז סוף סוף היום של הטיסה הגיעSmileys

בשלוש וחצי נפגשנו בשדה תעופה נפרדנו מההורים וטסנו לקיימברידג', לחוויה של החיים!

כשנחתנו קיבלה אותנו סוזנה המדריכה ביחד עם הילה ומשם נסענו באוטובוס ישר לקיימברידג'

ביום הראשון חילקו לנו את החדרים וישר הלכנו להכיר את הילדים מכל העולם ואת המדריכים של ה- EF (המדריכים המקומיים) המדריכים היו מדהימים!!!!!

באמת שהם היו מדריכים כיפיים, מצחיקים שהפכו את החוויה ליותר טובה ממה שהיא!

אחרי היכרות יצאנו לסיבוב קטן במקום- קיימברידג' הורסת! עם הרבה מבנים שנראים כמו ארמונות, עם פארק גדול וירוק ממש ליד המקום שבו ישנו, נהר שזורם באמצע והרבה הרבה אנשים עם אופניים.

אחרי הסיבוב הגענו לארוחת ערב ראשונה במקום מהמם!

ובלי לשים לב היום הראשון כבר עבר!

השבועיים האלה היו כל כך מהנים ומלאים בפעילויות וחוויות שאני לא יכולה להתחיל לפרט כל יום, אבל כל יום הייתה חוויה חדשה!

אחרי התארגנות, מבחן קצת מלחיץ לכיתות ורמות, שיבוץ הכיתות והקבוצות, עוד קצת היכרות, מסיבת פתיחה מטורפת ביום השני ופעילויות התחלנו להיכנס לשגרה, להכיר את קיימברידג' יותר טוב, את המרכז והחנויות שיש בו לשופינג, כולל "פרימרק" שמשם תמיד יצאנו עם שקיות, להכיר עוד חברים חדשים מהעולם ולהכיר אחד את השני פה מישראל טוב יותר!

בשבועיים האלה עברנו המון, כן גם למדנו ועשינו פרוייקט כל אחד והכיתה שלו, עשינו פעילויות עם המדריכים של ה- EF שהתחברו גם הם אלינו מאוד, טיילנו והכרנו מקומות חדשים, ביקנו כמה פעמים בלונדון-

וראינו שם את הביג בן, לונדון היי (הגלגל ענק שממנו רואים את כל לונדון!), ארמון המלכה (שגם את הגדר מסביב לגן שם הצלחנו קצת לשבור)Smileys

היינו במוזיאון השעווה- מאדם טוסו וראינו את המחזמר Wicked ועוד המון.

היינו בעיירה של שייקספיר והיינו בטירה מהממת כמו בסרטים, באולינג, עוד שופינג, לונה פארק, מסיבות וכמובן שעשינו קידוש בשישי בערב גם שם. פעם אחת רק אנחנו בחדר אוכל ובפעם השנייה בבית חבד שזו הייתה חוויה שונה ומיוחדת!

הימים האחרונים היו ימים שבהם הרגשתי שהיינו הכי מגובשים!

עשינו מסיבת פרידה למדריכים של ה-EF ולמדריכים שלנו מישראל- דניאלה ויואב עם ספר ברכות וזיכרונות, ריקוד של ה-EF וריקוד פרידה משלנו.

אחר כך לא רצינו ללכת לישון בכיבוי אורות ובלילה האחרון עשינו מלחמת מים ענקית ולא ישנו כמעט כל הלילה.

בבוקר של היום האחרון קמתי מוקדם לסיים לארוז ולהיפרד מחברים מהעולם, יצאנו לסיבוב אחרון בקיימברידג' אני ועוד שלושה חברות וקנינו שוקו חם, חזרנו עם הדברים, פרידה אחרונה מהמקום, המזוודות כבר על האוטובוס ונסענו להעביר את היום האחרון בגריניץ', בקו המשווה.

היינו במוזיאון יפה, הסתובבנו קצת באזור של חנויות והיינו בסטאר בקס בפעם האחרונה, הגענו אל הקו וראינו נוף מדהים! עלינו על האוטובוס והפעם לשדה התעופה היטרו בדרך חזרה הביתה!!!!!

בשדה תעופה נפרדנו מהמדריכים של ה-EF אנדי ואלינה ששניהם ליוו אותנו ביום האחרון, היינו בדיוטי פרי אחרי הצ'ק אין, עלינו על המטוס ונחתנו בבית! בישראל! זהו הגענו הביתה, רק אחרי שלקחנו את המזוודות ויצאנו להורים ולמשפחה התחלתי סוף סוף לעכל שזה באמת נגמר, שבועיים מדהימים שעברו כל כך מהר! אני ממליצה לכל אחד לעבור את החוויה הזו- זאת חוויה של פעם בחיים, למדתי שם על עצמי המון ובדרך הביתה ירדו קצת דמעות שהבנתי ועכלתי מה שעברתי שם!

דניאלה ויואב- אתם מדהימים!!!!! באמת שזיכינו במדריכים טובים שהפכו את החוויה הזאת להרבה יותר מדהימה, דאגו והיו שם בשבילינו תמיד, גם אם לפעמים היינו לא הכי קלים, בכל זאת להיות אחראים על 41 ילדים זה לא פשוט! והם נתנו מעצמם המון!

ולכל החברים, באמת שלא חשבתי שבשבועיים אני יקשר אל כולכם ככה! הכרתי חברים מדהימים- חברים לחיים! שנכנסו לי ללב, ואני מרגישה שאני מכירה אותם שנים!!!!!