osh

• מרכז: שיפלייק

אושרת סלמן  (osh)

היי לכולם..! קוראים לי ...

יואב אלפרין  (יואב)

היי   קוראים לי יואב ...

אור יעקבי  (אור יעקבי)

היוששש קוראים לי אור יעקבי ...

שון אוקדה  (שון)

שלום קוראים לי שון אני בן ...

ירדן צראף

היי, שמי ירדן צראף ואני טסתי ...

מיקה רנן  (מיקמיק)

היוווווששש!!! קוראים לי מיקה ...

היי לכולם..!
קוראים לי אושרת סלמן ונסעתי לשלושה שבועות מדהימים בשיפלייק !!

בהתחלה כששמעתי על סאמר סקול ממש התלהבתי ואז הוצפתי חששות שלא יהיה כיף, שאני לא אתחבר לקבוצה, שהאוכל יהיה מגעיל והכי חשוב שאין שירותים ואמבטיה בחדר..
אך כשהגעתי  לשם הבנתי שאין מה לדאוג וששיפלייק הוא המקום הכי טוב שיכולתי לבחור להעביר בו את הקיץ  ! Smileys

הכל כמו בסרטים ירוק ומצוייר והמבנים עצמם – של החדר אוכל, המשרד, הכיתות ואפילו החדרים בכלל לא נראו כמו בית ספר, אלא כמו טירות קטנות. מגרשי טניס וקריקט
והבריכה הגדולה שאי אפשר להיכנס אליה בלי לוק ואותנו זה שימח

בהתחלה כשהגענו היה קצת קשה להיות לבד בלי ההורים, בלי האוכל האהוב החברים  אך לאט לאט הכל הסתדר וביום השלישי כבר כולנו היינו חברים והאוכל נהיה האוכל האהוב עלינו !!  Smileys

הכרתי מלא ילדים חדשים מצרפת איטליה גרמניה ברזיל ספרד סין וקצת מיפן .. ובמיוחד התחברתי לגרמנים הספרדים והברזילאים ואני מדברת איתם עד עכשיו ומתכננת איתם להיפגש בשנה הבאה :)
בקיצור יצרתי קשרים מדהימים שבחיים לא חלמתי עליהם והרווחתי חברים לכל החיים !!!!

הסיורים היו מאוד מהנים ! שלוש פעמים בשבוע: פעמיים ליום שלם ופעם אחת לחצי יום.. ראינו את לונדון המושלמת, הצטלמנו בכל מקום אפשרי והמדריכים כבר התחילו להתעצבן
השופינג בלונדון היה ממש כיף יש מלא חנויות שאין בארץ והכל יותר זול
ב
פארק השעשועים היה ממש כיף הלכנו ביחד  ולא פספסנו אף מתקן !!
הסיור בארמון וינזדור: הארמון פשוט מהממם הכל מפואר ומרשים ולא הייתי מתנגדת לגור שם :)

מהסיור למאדאם טוסו שהיה מדהים ולבסוף מההצגה המהממת we will rock youSmileys

וצוות ההדרכה הייתה מצויינת,
המדריכים היו ממש חברים שלנו במיוחד לוק סם וג'ק ליאור המדריכה מישראל של השלושה שבועות הייתה ממש כמו אחות גדולה ותמיד עזרה בכל בעיה !

הפעילויות היו בעיקר של ספורט  Smileys, אבל לא רק. חלק מהפעילויות היו: כדורגל, טניס, קריקט, כדורסל, בייסבול, אומנות והכי כיף שחייה ו- WII DANCE Smileys

כשהגיעו קבוצות חדשות היו לנו גם פעילויות של משחקי היכרות.

הפעילויות ערב מגוונות ומשותפות לכולם..
כמו: סרט, טורניר כדורגל\ כדורסל, מסיבת פיג′מות, חפש את המטמון, מסיבת רחוב, .. אך גם בהם לא כל כך השתתפנו כי העדפנו לשבת עם המדריכים..
חוץ מהדיסקוווו שבו עשינו שמח ורקנו עם כולםם Smileys

במהלך השהות בשיפלייק נתקלנו במספר פעמים של אזעקות מריסוס רב של דאורדורנט או דוד שהתחמם יותר מדי..
בפעם הראשונה שהאזעקה הופעלה מאוד נבהלנו כי כשהאזעקה מופעלת בכל החדרים מופעל אור אדום מהבהב וכולם רצו בבהלה ודחפו אחד את השני Smileys
אך בפעמים האחרות כולם היו מתורגלים ולא היו כל כך מבוהלים ..

הפרידה הייתה קשה מאוד כולם בכו ולא רצו לעזוב !
התחברנו מאוד אחד אל השני וממש נהינו משפחה אחת גדולה ואנחנו שומרים על קשר  ;)

לסיכום, זאת חוויה מדהימה לכל החיים שלא הייתי מוכנה לוותר עליה !!   Smileys
ובאמת שאי אפשר לתאר את כל שעברנו שם: הצחוקים עם הילדים, המדריכים הטיולים ופשוט צריך להיות שם כדי להבין !!! :))