אלעד

אלעד גור  (אלעד )

בואו נתחיל מההתחלה! כמה חודשים ...

מיכל רוזנצוויג  (מיכל2 ;))

היי   קוראים לי מיכל ...

רון גבאי  (מלכת הגינגים ^_^)

שאלום!   לכו לסאמר סקול ...

שיר נאפ  (שיר)

היי, קוראים לי שיר אני בת ...

ניצן הראל

איך אפשר לסכם בכמה מילים את ...

מיכל פינטו  (מייקל)

שוב שלום אנשים  קוראים ...

בואו נתחיל מההתחלה!

כמה חודשים לפני הסאמר סקול צירפו אותי לקבוצה בפייסבוק וב - whatsapp, מהר מאוד הבנתי מי הם הילדים והחלטתי לצאת מהקבוצה.

הגיע המפגש של הסאמר סקול , וחוץ מדעות קדומות לא היה שום קשר בנינו.

סוף סוף הגיע יום הטיסה!!!!Smileys

כבר בשדה התעופה ובדיוטי פריי התחלתי להכיר יותר מקרוב חלק מהילדים והבנתי שזה לא כמו שחשבתי!Smileys

נחתנו והגענו לקיימברידג' Smileys !!! ישר התחלקנו לחדרים והתחלנו לפרוק את המזוודות, להתלהב מהחדרים ולהכיר עוד ילדים. אחר כך היה לנו סיור בעיר ומשם ישר הלכנו לחדר אוכל.

למחרת כבר ביום השני היה לנו מבחן שקובע את הרמה, המבחן לא היה קשה , ישר בסיומו היה מבחן בעל פה עם ילדים מארצות אחרות.

ורק עכשיו התחילו השבועיים שכולנו חיכינו להם!!! Smileys

בכל יום היו לימודים ופעילויות, לפעמים זמן חופשי שאפשר לצאת לקניות ולפעמים משהו שנקרא project שזה מין שיעור מיוחד שמכינים פרוייקט ומציגים אותם.

בכל יום שישי היה קבלת שבת עם חלה, יין, נרות, קידוש והרבה שירים שמחים.

במוצאי שבת היינו יוצאים מהקמפוס ונוסעים למקומות שונים באנגליה:

ביג בן, הגלגל הענק, ארמון המלכה, מוזאון מאדם טוסו, המחזמר מכושפת, העיירה אוקספורד, קוונט גארדן, סטרטפורד, ועוד הרבה מקומות כיפים!! Smileys

רוב הזמן היינו עם עצמנו אבל עם הזמן התחלנו גם להכיר ילדים נוספים העולם:

סין,הולנד,יפן,ונצואלה,רוסיה,שוויץ,ספרד,טורקיה,ארגנטינה ועוד הרבה מדינות.

החברים האלה ישארו חברים לנצח ולא נשכח אותם בחיים ! Smileys

בקמפוס היו הרבה מדריכים שלכל אחת ואחד מהם נקשרתי באופן מיוחד, למרות שרוב הזמן היינו עם המדריכות הישראליות: דנה והדס !!!!!!!!! Smileys

אז ככה: דנה והדס, לא יכולתי לבקש מדריכות יותר טובות/מצחיקות/חמודות/יפות/ נחמדות מכן!! ללא ספק אתן עשיתן את הטיול הזה ליותר כייף ממה שציפיתי שהוא יהיה.

אם כל הצעקות העונשים והכעסים תמיד ראינו בכן עוד שתי חברות כמו שאר הילדים שעושות הכל איתנו! אז רציתי לומר לכן שאני אתגעגע המון!! ואני לא אשכח אותכן כל החיים שלי .. Smileys

thorpe park!!! הגענו ללונה פארק, כולם התחלקן לקבוצות והתחלנו את הכייף!! עלינו על מתקנים, אכלנו, עמדנו בתורים וזה היה ללא ספק אחד הימים היותר כייפים בשבועיים האלה!!

אז זהו הגיע היום האחרון Smileys החלפנו מספרים, פייסבוקים, אינסטגרמים, בכי, צחוק, שמחה! ויצאנו לדרך.. נחתנו בישראל, פגשנו את ההורים, המשפחה, החברים ודבר אחד אני יודע שאתה החוויה הזאת אני לא אשכח בחיים !!!!

מקווה לשמור על קשר עם כל הילדים, וגם עם המדריכות הכי טובות שיש -  דנה והדס...