Shoval_B

• התקשר אלי בסקייפ

שובל אלי  (Shoval_B)

אז אני נסעתי לקיימברידג' מחזור ...

דניאל בן אפריים  (דניאל ♥)

היייייי אני לא מאמינה שאני ...

מיכל פינטו  (מייקל)

שוב שלום אנשים  קוראים ...

מיכל רוזנצוויג  (מיכל2 ;))

היי   קוראים לי מיכל ...

יולי שאשה  (יולי)

טוב אז אחרי המתנה ארוכה במיוחד ...

מיקי מאירסון

אז עכשיו כשאני שוב בישראל, ...

אז אני נסעתי לקיימברידג' מחזור 3+4, ואני יכולה להגיד חד משמעית שזאת הייתה החוויה הכי מטורפת מדהימה אדירה שחוויתי אי פעם בחיים שלי!Smileys

כבר לפני הטיסה אנחנו היינו קבוצה יחסית ממש מגובשת, הייתה לנו קבוצה בפייסבוק ובווצאפ, וגם אירגנו כמה מפגשים ביחד ככה שהכרנו כבר לפני הטיסה! זה הרבה יותר טוב וכיף להכיר את הילדים שטסים איתם כמה זמן לפני הטיסה כי אז כבר בטיול לא צריך לבזבז הרבה זמן על להכיר והכלSmileys

כשהגיע המפגש של הקמפוס ממש התרגשתי להכיר את כל השאר הילדים שלא הכרתי ואת המדריכות, ומשם הכל טס כל כך מהר! והיום של הטיסה הגיע אעאעאעאעSmileys

הגענו לשדה תעופה, נפגשנו עם החבר'ה בטרמינל, היה לנו כמה דקות להיות עם ההורים ולהפרד מהם כי בכל זאת שבועיים לא נראה אותם:O.

בשדה תעופה הכל עבר ממש מהר, והופ אנחנו כבר במטוסSmileys

הטיסה עברה חלק ובכיף ובצחוקים עם החברים, מרוב התרגשות לא הרבה הצליחו להרדם בטיסה וגם אני...

נחתנו באנגליה וכבר מהנשימה הראשונה שם מרגישים שזאת אווירה אחרת לגמרי מישראלD:

עלינו לאטובוס שלקח אותנו לקולג' שבו אנחנו נגור בשבועיים הבאים שלנו, המקום היה קצת יותר קטן מבתמונות, אבל עדיין הוא היה מדהים והיה המון דשא וירוק!

התמקנו בחדררים וירדנו למטה להכיר קצת את המקום Smileys

וכבר ביום הראשון התחלנו להכיר ולהתחבר לילדים המדהימים מחו"ל! באו מונצואלה, מקסיקו, סין, בלגיה, צרפת, רוסיה, הולנד ועוד המון!!! בהתחלה קצת חוששים לבוא ולהתחיל שיחה, כי פוחדים לגמגם או משהו כזה אבל לאט לאט מתרגלים ומבינים שבתכל'ס גם הם צריכים לדבר בשפה שלא הכי מוכרת להם(:

ביום השני היה לנו מבחן שחילק אותנו לרמות בכיתות שנלמד בהם, ובערב קיבלו אותנו בוולקאם פארטי, שבאמת היא הייתה פשוט כיפית ואדירהSmileys

ביום השלישי כבר התחלנו ביום שגרתי בקולג':

7:30- צריך להיות למטה ולחכות לארוחת בוקר

8:45- יש שיעור/אקטיביטיז

12:00- ארוחת צהריים

1:30- פרוג'קט (רק פעמיים בשבוע)

15:00- שיעור/אקטיביטיז

18:00- ארוחת ערב

ובערב בדרך כלל יש פעילות ערב, וגם בין לבין יש זמן חופשי! אז תמיד יש מה לעשותD:

בשבוע הראשון היה לנו טיולים ללונדון, היינו במחזמר וויקד ובמדאם טוסוSmileys בשבוע השני היינו בסטרטפורד, אוקספורד ובת'רופ פארקSmileys

ביום האחרון היה לנו קשה ממש להפרד מכל בחברים מחו"ל והחברים מישראל שנשארו לעוד שבוע!!!:( בכינו המון והתחבקנוSmileys

באמת שסאמר סקול זאת הייתה החוויה הכי מושלמת שהייתה לי בחיים, ואני בחיים לא אשכח אותה!!!

ואני הכי מאושרת בעולם שיצא לי לצאת עם הילדים המדהימים האלה ולחוות איתם את החוויה הזאת, כי בלעדיהם זה לא היה אותו דבר, אוהבת אותכם המון ותודה על הכל! וכמובן המדריכות האדירות שלנו הדס ודנה, אני אוהבת אותכן!!!Smileys

אז למי שיש את האפשרות לנסוע שלא יוותר עליה, זאת הזדמנות של פעם בחיים ואתם לא תשכחו אותה לעולם!Smileys