noam_s

נעם שואבי  (noam_s)

היי אני נעם,  בת 15 ויצאתי ...

מירה אברבוך  (מירה אבר)

טוב אז אני באמת לא יודעת מאיפה ...

נועם בן חמו

היי קוראים לי נועם ונסעתי ...

לינוי ולקו  (לינויה)

טוב אז איך להתחיל?   ...

בר קריטי

היי אני בר נסעתי השנה לסאמר ...

ניקול פרלין  (ניקול)

אני לא ממש יודעת איך להתחיל ...

היי אני נעם,  בת 15 ויצאתי לסאמרסקול מחזור ראשון קיימבריג' 2013 עם חברה מהבית- נטע Smileys

חשבתי מלא איך ומה לכתוב ביומן מסע אבל באמת שאת החוויה הזאת איפשר לתאר במיליםם, זאת הייתה חוויה מדהימה- שונה לגמרי ממה שחשבתי אבל על הצד הטוב ביותר !!!!Smileys אני מזהירה מראש זה הולך להיות קצת ארוך חחחח

איך הכל התחיל :

אז ככה , כל שנה אני עושה משהו מיוחד בחופש הגדול - משהו שאני תמיד אזכור. אז השנה קצת התפרעתי חחחחח אבל אמרתי שלשם אני חייבת ללכת!! אז בערך בינואר אני ונטע נרשמנו וישר צירפו אותנו לקבוצה בפייסבוק ובווצאפ. דיברנו מלאא צחקנו והכרנו אפילו נפגשנו Smileys עד ששבוע לפני הטיסה היה לנו מפגש מאורגן שבו הסבירו נתנו טיפים וכמובן הכרנו את הקבוצה והמדריכים המדהימים- דניאלה ויואב .Smileys  ככה שגם מי שרוצה לבוא לבד, אל תאגה מכירים את כולם לפני והופכים לחברים ציקצאק ;)

הנה זה בא ;)

הגענו לשדה תעופה אחרי לילה ללא שינה ונפגשנו כולם מתים תהתרגשותת!!! נפרדנו מההורים, הלכנו לבדיקות הביטחוניות וכמובן ניצלנו את הזמן בלהכיר אחד את השני. קצת דיוטי פריי איך אפשר שלא ועלינו לטיסההה Smileys היה טיסה כלכך מצחיקה ומלאה בהתרגשות - כולנו כבר התגבשנו והכרנו את המדריכים יותר לעומק ;)) לאחר בערך 5 שעות נחתנו לא מאמינים שזה באמת קורה ... ישר באה לקחת אותנו מדריכה מקומית של הEF מהקמפוס בשם סוזנה. אנחנו עוד לא מעכלים שזה קורה ומתלהבים מהנהיגה ההפוכה והמיבטא חחחחחח

אחרי שעה בערך הגענו לקיימבריג- מקום מדהים !!! הרגשתי בסרט. הגענו לקלייר קולג' פרקנו את הדברים וישר ניגשו אלינו בנימוס רב המדריכים ולקחו לנו את המזוודות לחדרים. החדרים ממש אחלה !! ובלי לבזבז זמן ירדנו לדשא להתחיל להכיר את הילדים מהעולםם Smileys

ביום השני היה לנו מבחן רמה - לא קשה במיוחד אז אין מה לדאוג וביום השלישי כבר שובצנו לכיתות מעורבבות עם ילדים מכל העולם- טורקיה איטליה טייוואן רוסיה קזחסטן ערב הסעודית ארגנטינה ברזיל צרפת ועוד מלאאא  Smileys שאגב ברגע שכל הכיתה מתגבשת אז ממש מצחיק וכיף בשיעורים והמורים ממש חמודים זורמים ומצחיקים :)

מבנה כללי של יום ♥

אז ככה קמים בבוקר בשבע בערך מתארגנים ויורדים לארוחת בוקר ומשם מתחלקים- חלק למהקבוצות יש לימודים ולחלק השני פעילויות. לאחר שעתיים או שלוש (תלוי ביום) הולכים לארוחת צהריים והפסקה, שבה לרוב יצאנו למרכז שהוא משהו כמו 10 דק הליכה מהקולג' - אכלנו קרפ , עשינו שופינג וחזרנו בזמן כמובן Smileys לאחר ההפסקת צהריים מי שהיה בלימודים הולך לפעילות ולהפך Smileys

ובערב הלכנו לארוחת ערב שלרוב ויתרנו על התענוג לאכול את הדברים שקשה לזהות ואכלנו כבר בחדר Smileys  משם הלכנו להתארגן ויצאנו לפעילות ערב שלזה לרוב היה מסיבות - כשהגענו אליהן כמעט אפאחד לא רקד Smileysאזהיינו צריכים למשוך את כולם, להרים את הווליום ולהתחיל את המסיבה כמו שצריךך SmileysSmileys  אחרי הפעילות ערב הלכנו לחדרים התקלחנו חיכינו לroom check (המדריכים המקומיים באו לבדוק שכולם בחדרים) ובשנייה שהם הלכו יצאנו כולנו למסדרון ואז הלילה באמת התחילSmileys אחד הדברים שהכי נהנתי מהם שם זה הלילות - הצחוקים, השיחות נפש, השטויות וכווו...

וככה עובר יום רגיל במחנה :)

חוץ מהדברים האלה גם הלכנ גם לבאולינג , שייט בפנטינג, ביקורים בלונדון , לונה פארק, מחזמר - וויקד שהיה ממש מרשים, כמה מוזאונים ובניהם מאדם טוסו , ביקרנו בסטרטפורד - העיר של שייקספיר ועוד מלאא Smileys

קצת טיפים

- תביאו מלאאא אוכל שיהיה לכם בחדר(תמיד כיף לנשנש עם חברים)

-אל תשכחו להביא מתאם לחשמל

-אני ממליצה להביא 300-400 פאונד לביזבוזים- אבל זה לשיקול ההורים כבר חחחחחחח

-אל תתביישו לדבר באנגלית באמת שלכולם מביך בהתחלה אבל תדברו ואל תתביישו :)

-תביאו בגדים חמים וקרים - כי המזג אוויר הפכפך.

- תבואו עם חיוך ותמיד תזכרוו שיש למי לפנות .

-תהנו הכי בעולםםםםםם SmileysSmileys

ובקיצור..

מה לא עשינו שם ?!?

כבשנו את קיימבריג' מקצה לקצה, נדחפנו למופעי רחוב, קנינו וכמובן התיידדנו עם המוכרים שכבר באיזה שהוא שלב הכירו אותנו וצעקו לנו " שלום"  בעברית כל פעם שעברנו, הרמנו מסיבות,הכרנו תרבויות חדשות, שברנו חדרים ואיבדנו כרטיסים (שאגב ממש לא מומלץ), עשינו קבלת שבת, עשינו פרוייקטים וכמובן לא שכחנו ללמוד קצת Smileys

תהנתי מכל רגע ואני מתגעגעת כלכך לכל שניה שהייתי שם !!!חווים חוויות של פעם בחיים, מכירים ילדים מושלמים מהארץ והעולם !!! אזזז... אם אתם רוצים ללכת או לרגע מתלבטים, אני אומרת לכם - תלכו!! שווה לשכנע את ההורים ואם אתם רוצים תרימו טלפון ואני ישכנע אותם ;)

תודה רבה למדריכי ה EF  שעשו את החוויה הזאת למושלמתתת , והתודה הכי גדולה ליואב ודניאלה המדריכים המושלמים שאני מאוד מקווה בשבילכם שתקבלו

מדריכים אלה !!Smileys וכמובן לקבוצה המדהימה שלללללייי מחזור ראשון 2013 אתם משפחה !!