סיון

• התקשר אלי בסקייפ
  • התחבר אלי בגוגל+

סיון גוילי  (סיון)

אין לי מושג איך להתחיל ולספר ...

אלדר מייקון

היי אנשים   קוראים לי ...

מרי לביא  (תות)

לפני יומיים חזרתי מהחוויה ...

ירדן לוי  (ירדני)

הטיול הכי מדהים שהיה לי בעולם!!! ...

שובל אלי  (Shoval_B)

אז אני נסעתי לקיימברידג' מחזור ...

מיקי מאירסון

אז עכשיו כשאני שוב בישראל, ...

אין לי מושג איך להתחיל ולספר על החוויה כי מטורפת שעברתי בחיים!

קודם כל, אם יש לכם אפשרות לנסוע ואתם לבד ולא רוצים, אני אומרת לכם שתצאו!

כל שניה מהרגע שעולים למטוס עד הרגע שנוחתים בישראל היא משהו מטורף, בכל שניה עוברים משהו אחר, חוויה אחרת, שתזכרו תמיד!

אני נסעתי לקיימברידג' ונהנתי מכל רגע ורגע.

הכל התחיל בקבוצות בפייסבוק שאותם פתחנו כדי להכיר אחד את השני לפני הטיסה, ארגנו מפגשים וממש התחברנו כמה חודשים לפני שבכלל טסנוSmileys

הזמן עף, והגיע היום של הטיסהSmileys

בשעה טובה כולנו נפגשנו בשדה, נפרדו מההורים ועלינו למטוסSmileys

נחנתנו באנגליה, עוד מהרגע הראשון כולנו התרגשנו מהעיר המדהימה שבה נבלה את השבועיים הקרובים!!

היום הראשון והשני היו ימים של התארגנות, והיום השלישי הוא יום של הסתגלות, הכיף האמיתי מתחיל ביום הרביעי, שבו הלכנו לטיול הראשון וביקרנו במאדאם טוסו ובמחזור Wicked היה כל כך כיף!! Smileys

בימים חמישי ושישי היתה שיגרה של לימודים ופעילויות שהיו חוויה בפני עצמן, ביום שבת הלכנו לטיול בלונדון, וביום ראשון לטיול בסטרטפורד, השבוע השני התנהל באותו נוסח, רק עם טיולים לאוקספורד, ול thrope park Smileys

הלילה, הזמן החופשי, השופינג ואפילו הדרך לחדר אוכל היו כיף, ומשהו מיוחד בלי קשר לשאר החוויה של הסאמר סקולSmileys

באמת ששום דבר לא יכול להרוס את זה, אני איבדתי את הטלפון שםSmileys, עם כל התמונות ועדיין יצאתי מרוצה!!

בלילה האחרון כולנו בכינו כי נפרדנו מהחברים מחו"ל ומישראל אבל באמת שזה היה שווה את זה, חיבקנו ונישקנו את כולם וככה זה פחות או יותר נגמרSmileys

בקיצור של המגילה שרשמתי כאן, אם יש לכם התלבטות אם לנסוע או לא, תסעו בכל מחיר!!!