משי

דביר אברהם  (DVIR838)

וואוו!! היי!!   טוב, ...

תום יעקבי  (תום)

היי אני תום והייתי בסאמר סקול ...

חן רון  (חן)

תמיד שואלים אותי איך היה ומה ...

פריאל גריסרו

שלום,   שמי פריאל גריסרו ...

נטע ימין

היי, אני נטע ויצאתי השנה לסאמר ...

היי

אני משי, יצאתי השנה לסאמר סקול במרכז באיסטבורן.

השבועיים של הסאמר סקול היו השבועיים הכי מושלמים בחיים שלי!! ואני לא יודעת מאיפה להתחיל לספר הכל.

כשהגענו לאיסטבורן רובנו היינו מגובשים מהקבוצה בווטסאפ ובפייסבוק ומהזמן שהעברנו ביחד בטיסה והחשש שלא ידעתי אם אני אתחבר למישהו נעלם מיד.

עשו לנו סיור במקום ולאחר מכן התחלקנו לחדרים, התרגלתי למקום מהר וכבר בימים הראשונים הרגשתי כאילו אני במקום הזה שנים.

יום אחרי שהגענו עשינו מבחן שחילק אותנו לרמות לימוד, חילקו אותנו לשתי קבוצות קבוצה שלומדת בבוקר וקבוצה שלומדת אחר הצהריים, כשקבוצה אחת למדה הקבוצה השנייה עשתה פעיליות שהדריך הצוות המקומי או טיולים של חצי יום, בשבת וראשון היו טיולים של יום מלא עם כל הקבוצה.

בשבוע הראשון טיילנו טיול של חצי יום בעיר ברייטון- עשו לנו שם סיור ואז נתנו לנו זמן חופשי לשופינג, בשבת ביקרנו בכנסייה בקאנטרברי ובראשון חילקו אותנו לקבוצות ושיחקנו משחק משימות באיסטבורן.

בשבוע השני טיילנו בבאטל,בלונה פארק, והיינו 3 פעמים בלונדון - פעם אחת במאדם טוסו ובמחזמר טרילר של מייקל ג'קסון, פעם שנייה עשו לנו שייט על התמזה והיה נוף מדהים של לונדון ואז עשו לנו סיור בעיר, והפעם השלישית הייתה ביום של הטיסה, ביקרנו במוזיאון הבריטי ואז היה לנו זמן חופשי לשופינג.

הצוות המקומי במרכז היה מדהים!! המדריכים היו חברותיים ומצחיקים, הפעיליות היו כיפיות , השיעורים היו מצחיקים ובטיולים הכרנו חלק מאנגליה וראינו כמה יפה היא.

החברים החדשים שהכרתי הפכו מיד למשפחה חדשה וכבר איך שחזרתי הביתה הם היו חסרים לי, אחרי ששבועיים ראינו אחד את השני כל יום כל היום היה מוזר להתעורר בחדר בבית ולא לראות אותם.

אני ממליצה בחום ללכת לסאמר סקול!

זאת חוויה בלתי נשכחת ואי אפשר להבין אותה עד שעוברים אותה!