שקד

• מרכז: Queen anne′s

• התקשר אלי בסקייפ

שקד ורטהימר  (שקד)

טוב אז אנחנו בארץ והגיע הזמן ...

טל הראל  (טל)

איך בדיוק להתחיל סיכום של ...

אוהד אשכנזי

שלום,אני אוהד אשכנזי, בן 15 ...

ירדן זורע  (יארד+גארדן)

איך מתארים בכלל את ...

הדר בכר  (hadarb)

איך אני אמורה להתחיל עם הסיפור ...

מיכל משפחה  (מיכל מקוב)

אני מיכל מקוב בת 15 נוסעת ...

טוב אז אנחנו בארץ והגיע הזמן לסכם את החוויה המדהימה הזאת !Smileys

אני שקד בת 14 וחצי ממודיעין ונסעתי לסאמר סקול במרכז קווין אנס(המושלם).

רובנו הכרנו כבר לפני הטיסה דרך קבוצה בוואצאפ שהקימה אחת הבנות, ככה שאפשר להגיד שהיינו די מגובשים לפני הטיול.

שבוע לטיסה והגיע המפגש עם כולם, כולל עם נופר המדריכה שאני חייבת לציין שהיא בן אדם כל כך מדהים ואין מאושרת ממני שהיא טסה עם הקבוצה שלנו.

בכל מקרה המפגש הלך מעולה, רובנו זיהינו את רוב הילדים וגם מי שלא התחברנו מהר מאוד .

אחרי קצת זמן עם החברים לקבוצה נכנסו לתדרוך לקראת הטיול ששם הסבירו הכל על הטיסה, ככה שלא היה לנו או להורים שום סיבה לדאגה :)

השבוע הזה עבר כל כך מהר ! כבר הגיע יום הטיסה .

הגענו לשדה בשש בבוקר נפרדנו מהמשפחה ויצאנו לדרך, הישר לבידוק הבטחוני שאני יכולה להעיד שעבר מהר יחסית והיה לנו זמן גם לדיוטי, מזל !

קנינו כל מני שטויות והגיע הזמן לעלות לטיסה Smileys

גם הטיסה עברה בטיללל ואפילו אפשר לומר שהיא היתה כייפית ביותר :))

נחתנו בהיתרו ומשם לקח אותנו בחור נחמד בשם אלחנדרו לאוטובוס ומשם למרכז,סוףסוף!

כשהגענו קיבלה אותנו אווה המושלמתתת ועשתה לנו היכרות עם המקום , איפה נישן איפה נאכל איפה נלמד איפה נבלה את הזמן הפנוי ( גו קומון רום !) וכו'...

הנחנו את המזוודות בחדרים והמשכנו לסייר ולבחון את המרכז (ההורס)Smileys

סיימנו את היום בכדורגל בין המדינות (העדפתי להיות רק צופה כמובן) :)

במשך השבוע הראשון בעיקר למדנו להכיר את המקום המדריכים ,החלוקה לכתות ואז גם את המורים ושאר הצוות וכמובן חברים ממדינות אחרות(צרפתים ברזיאלים וכמובן רוסים רוסים ועוד קצת רוסים אם לא הספיק ).

ביום השלישי שמחנו לגלות שירד קצת גשם ,נשבר קצת החום שלא ציפינו לו Smileys

אבל מזג האוויר לא הפריע לנו והמשכנו לנו ביום מקסים שהתחברנו עוד קצת עם הצרפתים שלמרות שהאנגלית שלהם לא מושלמת הם עדיין מקסימים ומאוד שמחנו להכיר אותם Smileys

יום שבת הגיע מהר כל כךךךך !

לא מאמינים שכמעט שבוע כבר עבר נסענו ללונדון בנסיעה של שעה וקצת וכבר ציינתי שכל דבר עובר פה מהר ?

כשהגענו שטנו בסירה ראינו המון אתרים לונדונים מפורסמים וכשירדנו בביג בן (ההורס)Smileysהמשכנו לארמון המדים ביופיו ומשם לשופינג והוו

יום ראשון , עבר שבוע , נשאר שבוע ( מתי זה הספיק לקרות ?! )

פתחנו את הבוקר בארוחות בוקר ( נו בסדר ) ונסענו לTHORPE PARK פארק מדהים עם רכבות הרים מהירות במיוחד !

עליתי על מה שהספקתי כי התורים לא היו נחמדים כל כך Smileys

ודווקא כשלא התאים התחיל גשם Smileys

אבל למזלנו זה היה כבר ממש שנשארה לנו חצי שעה וגם זה לא הצליח להרוס לנו את היום המושלם הזה , היה כל כך כיףףף !

למרות שהיינו קצת מבואסים כי הצרפתים חלק מהמדריכים וקבוצה אחת של רוסים עזבו אבל גם די שמחנו כי הגיעו קבוצה של יפנים מתוקים שהכרנו שחזרנו מהפארק וגם בנות האופנה (כן בנות האופנה האלה ...)

סיימנו את יום עייפים אח מרוצים ומגובשים מתמיד :)

התחלנו את היום השני בשיעורי בוקר והמשכנו את היום בסופר כי רובנו לא כל כך חיבבנו את האוכל שהביאו לנו אז קנינו אספקות של אוכל לטעמינו לחדרים :)

סיימנו את היום עם היפנים המתוקים שלמדנו להכיר למרות הקושי עם השפות , כאלה אנחנו, חברותיים ^^

ביום השלישי כבר התחלנו להרגיש את הסוף (הווו נוווו )

היינו בשיעורים כרגיל וגשם שוב החליט להפתיע Smileys

אז את הפעיליות קיימנו בתוך המבנה למרות זאת היה כיףףף !

בפעילות ערב הגשם הספיק , היה לנו משחק הרמז , הינו צריכים לפענח מי רצח את פול האקטיביטי לידר (המקסים כמובן) Smileys

הפעילות היה אחת המהנות שהיתה לנו עד אז וסיימנו את הערב במצב רוח טוב מאוד Smileys

יום רביעי האחרון (לא מאמינים שעוד קצת ונגמר :( ! )

נסענו לרדינג עיר מדהימה התחלנו במוזיאון שדי שיעמם אותנו אבל מהר מאוד עברנו לשופינג ( והווו).

כשהגנו חזרה למרכז מרוצים מתמיד היתה אחרוחת ערב ואחר כך קזינו !

היה כל כך מצחיק! רק מי שהיה שם יכול להבין את כמות הפאדיחות שגרמתי לעצמי באותו הערב, אבל לא נורא היה מקסים Smileys

הסתיים לו עוד יום מוצלח באנגליה ההורסת :)

יום חמישי ועמוס ביותררר !

בבוקר מבחני יציאה ! (עצוב :(

לקראת הצהריים נסענו למדאם טוסו ! ואווו היה מדהים .

ראינו המון בובות שעווה של מפורסמים וגם עשינו כמה סיורים שונים ומצגות שונות ומדהימות בתוך המוזיאון

סיימנו את הסיור בבית קפה ביציאה מן המוזיאון וחיכינו לסוע לתיאתרון לצפות במחזמר ווי וויל רוק יו , מופע מחווה לקווין .

היה נחמד , אפשר להגיד שרובנו היינו מרוכזים , המבין יבין ;)

בדרך חזרה גילינו את דרכו של הטבע גם פה רק המבין יבין ;)

הגענו למרכז ואני אישית נרדמתי מהר מתמיד Smileys

יום שישי ואיך הזמן טס !

אפשר לומר היום האהוב עלייי :)

בבוקר קיימנו את שיעורי הפרידה מהמורים הכנה קטנה לטיול לאוקספורד ביום שבת .

בפעילות הצהרים איך אפשר לשכוח הכנו מסיכות בארטס אנד קראפטס עם פול המקסים (שוב) .Smileys

אחר  כך לכנו לבריכה , אני ועוד שתי בנות החלטנו לצפות מהצד כך שלא החלפנו לבגד ים רק שלא צפיתי את זה שאני אזרק לבריכה על ידי ג'יימי (המדריך ) וטל(אחת החברות מהקבוצה ).

כי אולי בטעות הצלחנו לגרום לג'יימי ליפול לבריכה (אופס  Smileys )

סיימנו את היום במסיבת דיסקו עם הטורקים היפנים והרוסים (כן עוד רוסים )

היה ממש כיף וכרגיל מצחיק :)

הנה הגיע יום שבת, היום האחרון , לא מאמינים איך הזמן טס כשנהנים !Smileys

נסענו לעיר העתיקה אוקספורד, עיר מרשימה ומעניינת .

למדנו על המכללות האוניברסיטאות המפורסמות הספריות וגם על הכנסיות , זה היה ממש מעניין .

מה שהיה עוד יותר מעניין זה היה השופינג שעשינו אחריי ! (והוו ).

קנינו בעיקר מתנות מהכסף שנשאר ( ולא נשאר הרבה , מפתיעSmileys )  .

סיימנו את היום בתחרות כישרונות (גו כיוון אחד !)