יול

• מרכז: בידלס

• התקשר אלי בסקייפ

יולי מאיר  (יול)

סאמר סקול בידלס !! חוויה שאני ...

גיא גניס  (גיא)

טוב, אז הסיפור מתחיל ככה. ...

נויה שגב  (נויה)

היייי כולםם,   קוראים ...

ליאב שמר  (ליאב)

שלום,   אני ליאב שמר ...

מיה חדד  (כפטורית)

סאמר סקול זה חוויה מפני עצמה  בהתחלה ...

ברק שפר  (baraksh)

נחיתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    ...

סאמר סקול בידלס !! חוויה שאני לא אשכח בחיים .. ♥♥
אי אפשר לסכם את כול החוויה בסיפור אחד (:
 אז קוראים לי יולי מאיר , אני בת 13 מחדרה , ונסעתי לסאמר סקול בבידלס מחזור ראשון .
לפני המפגש , דיברנו מלאמלאמלא (באמת , מלא ) בווטסאפ (כפיים לתומר שפתח את הקבוצה ) , וככה זכינו להכיר אחד את השני , ולהגיע למפגש כבר עם אנשים שאנחנו מכירים .
במפגש התחברתי להכי לשי ולענבר , ככה שדאגנו שנהייה גם בחדר ביחד , ונשב אחת ליד השנייה בטיסה (:
במפגש הכרנו גם את המדריכה שלנו , קרן המדהימה , שאין עלייה ואין מעלייה !

יום הטיסה , וואוווו !!! לא הצלחתי להרדם בלילה מרוב התרגשות !!
מיותר לציין שקיבלתי מיליון אסאמסים איך אני לא פוחדת לנסוע לבד בלי שאני מכירה אף אחד , אבל אני לא דאגתי , כי ידעתי שיהיו לי את השבועיים הכי טובים בעולם .. Smileys
אז הגיעה הטיסה , נפרדנו מההורים , וישר הלכנו לחברים , ואני הלכתי לשי ולענבר ישר (:
 עברנו את כול הבדיקות  , מתרגשים מתמיד ... והגענו לחרוש את הדיוטי !!!
התחברנו מאוד לנויה ושרון , שגילינו שהם בנות מדהימות , וישר התחלנו לדבר :)
כמובן שקנינו אספקת שוקולד שלא נגמרת לחדרים  שלנו בבידלס (:

אז עלינו לטיסה , ותאמינו לי - לא ישבנו בשקט כול הטיסה ... Smileys

לא הפסקנו לדבר ולהכיר אחד את השני :)

נחתנו באנגליה ,  עברנו את הבדיקות ...
ועלינו על אוטובוס בדרך לבידלססס !!!  הנוף היה יפייפה , הכול היה ירוק ,  וממש כמו בסרטים . אבל ... נסיעה של שעה וחצי הפכה לנסיעה של שלוש שעות Smileys

הגענו לבידלס ועשו לנו סיור , המקום ע-נ-ק ! : מגרשי כדורעף , בריכה , מלא מגרשי טניס , אודיטריום , הכול !
אחרי הסיור , הלכנו לחדרים שלנו לפרוק דברים , ופשוט .. המגורים של הבנות מדהימים , הכול צבעוני , ממש כמו בית בובות !!
הייתי בחדר עם שי וענבר , ובחדר לידיינו היו סופי , מיה , שרון ונויה , והפכנו לשביעייה כזאת של חברות Smileys
היום הראשון הסתובבנו במרכז והכרנו המון חברים חדשים : ספרדים , איטלקים , צרפתים ,רוסים  ואפילו טורקים ! Smileys
באותו זמן גם התחברנו לבנים מהקבוצה שלנו , הכי מצחיקים שיש !! Smileys
ביום השני עשו לנו מבחני רמה , ושיבצו אותנו לקבוצות לימוד .
הלימודים היו לא נוראיים כולכך , ואפילו נחמדים .. בשבוע הראשון הייתי עם רוי ותומר בשיעור .. למורים שלנו יהייה קשה לשכוח אותנו :-)
בצהריים הלכנו לפעילויות , כמו כדורעף , שחייה , כדורגל , ווי דאנס (שזו הפעיליות הכי אהובה עליי , פעילות ריקוד , שגם הבנים רקדו וזה הכי מצחיק בעולם !!) , כדורסל , בייסבול , ועוד המון פעיליות שונות .
בערב המדריכים אירגנו לנו פעילויות ערב שונות כמו שמור על הביצה , ביג צ'יף , דייט בחשיכה ועוד המון פעילויות אחרות.

ביום רביעי נסענו לוינצ'סטר , כנסייה מהממת  וכמובן אחרי זה ...
שופינג !!! הפצצנו בקניות של חולצות , נעליים , הכול מהכול !!!
כול הבנות קנו חולצה משותפת , והגענו איתה יום למחרת לארוחת בוקר , ואף אחד לא הפסיק להסתכל עליינוSmileys
חרשנו גם את בורגר קינג , כי אחרי האוכל של בידלס .. קצת קשה שלא להתגעגע לאוכל של מקדולנדס ובורגר קינג :)

יום שישי הגיע ו ...
דיסקווווו !!! לפני הדיסקו היה לנו קידוש , וקיבלנו את השבת (:
הגענו לדיסקו ,ולמרות שהיה קצת משעמם כי לא כולם רקדו , ביזבזנו את הזמן בלדבר ולהצטלם עם כול הילדים מארצות אחרות ♥♥♥

יום שבת שוב יצאנו ללונדון , וראינו את הביג בן , שטנו בנהר הטמזה , ראינו את ארמון המלכה , הצטלמנו עם הטלפונים האדומים ויצאנו לשופינג  (:

המזג אוויר בשבועיים האלה היה חם , המדריכים אמרו שהבאנו את המזג החם מישראל איתנו , כנראה צדקו Smileys

כול יום שעבר היה יותר טוב מהקודם , כול יום התחברנו עוד ועוד לילדים מכול העולם , נוצרו חברויות חדשות וכול ערב יצאנו למגרשים לדשא וצחקנו עם המון ילדים מכול העולם :-)
כמובן שהיו קשיים , ובשבוע החברות האלה נהיו לחברות הכי טובות שלי בעולם .
כשמישהיא לא הרגישה טוב , או התגעגעה הבייתה , ישר תמכנו בה וחיזקנו אותה , ותמיד היינו שם אחת בשביל השנייה .

הייתה לנו פעילות אחת של חפש את המטמון , ולאחר מאמצים רבים .. זכינו במקום הראשון !!
וקיבלנו כובעים וצמידים ממש יפים :)

המצאנו לנו סיסמאות שונות , כמו ה''דה בסט '' המפורסם שלנו  , כי תכלס .. אנחנו הכי דה בסט (:

ביום ראשון נסענו ללונה פארק , והיה הכי כיף שבעולםםםם !!!
וכמובן שאני ושרון נאבדנו באמצע , ומצאנו את עצמנו משוטטות באזור לא מוכר בלונה פארק עם כתרים של בורגר קינג .
ברור .

תמיד זכרנו שהחוויה הזאת תגמר .. אבל היה לנו כולכך כיף שחשבנו שזה לא יגמר בחייםSmileys
 היה לנו כולכך קשה לעזוב ...
הערב האחרון הכינו לנו טקס , שבו קיבלנו תעודות סיום ,
והתחבקנו ובכינו עם כול המדריכים שכולכך נקשרנו אלייהם !!

בבוקר האחרון בבידלס נפרדנו מהספרדים שלי אישית היה ממש קשה להפרד מהם , נהיינו חברים כולכך טובים ♥ אחרי החלפת מספרי טלפון , ווטטסאפ , ושיכנועים רבים לפתוח פייסבוק , נפרדנו מהמדריכים המדהימים שלנו , שהיו הכי טובים בעולם !

ועלינו על האוטובוס ונסענו למוזיאון המדע .. שבו לא הסתכלנו על המיצגים אלא ..
טוב , אכלנו .
המוןSmileys .

לאחר כמה שעות נסענו לשדה התעופה , שמה הדיליים של אלעל כבר חיכו לנו , ועלינו על הטיסה .. כמובן שלפני זה עשינו קנייה בבורגר קינג ובסטארבאקס , כדאי שלא נהייה רעבים Smileys
 נפרדנו מאנגלייה , ועלינו בחזרה למטוס לישראל .. עדיין לא מעכלים שאנחנו נפרדים !
חזרתי לפני שבועיים וקצת , והגעגועים .. אי אפשר לתאר אותם !
אני בטוחה שלכולם יהייה קשה לשכוח אותנו ..
הכי בלטנו שמה , ישראל פאוורררררר !!!

אנחנו בקשר יומיומי , מדברים כול יום וכבר הספקנו להפגש :)
וואו , יש לי עוד כולכך הרבה לספר , אבל אני מרגישה שלא צריך רק לקרוא את הסיפורים , אלא ללכת לשם ולנסות את זה !!
אני ממליצה לכול אחד ללכת לשם , באמת שזו חוויה לכול החיים .
מכירים שמה חברים לחיים , חוויוה מדהימה שאי אפשר לתאר במילים .
אז תודה רבה לקמפוס , בידלס , לארדמוד , ולקרן המדהימה , ששימשה לנו לא רק מדריכה , אלא אחות , אמא , אבא , דודה , חברה , הכול בעצם !!!

שכול בעייה שהייתה לנו , היא ידעה ללכת ולפתור אותהSmileys
 תודה רבה למיה , לסופי , שי , ענבר , נויה ושרון , החברות הכי מדהימות בעולם ,שלא יכולתי לבקש בנות יותר תומכות ,עוזרות , ומצחיקות לחוויוה הזאת .