fdfdsfds

• מרכז: איסטבורן

נטע ימין

היי, אני נטע ויצאתי השנה לסאמר ...

תום יעקבי  (תום)

היי אני תום והייתי בסאמר סקול ...

דביר אברהם  (DVIR838)

וואוו!! היי!!   טוב, ...

יואב סימני

אוקיי אז ככה   קוראים ...

משי אריש  (משי)

היי   אני משי, יצאתי ...

שי רדזינסקי

הייי   ...

היי, אני נטע ויצאתי השנה לסאמר סקול באיסטבורן לגילאי 16-18.
יצאתי לסאמר סקול לבד אז קצת חששתי שיהיה לי קשה להכיר ילדים אבל כולם היו מאוד חברותיים והתחברנו אחד עם השני בקלות Smileys

15.7 - יום הטיסה הגיעה וכולנו נפגשנו בשעה 6 בבוקר בשדה תעופה, נפרדנו מההורים, מסרנו את המזוודת (המשקל של המזוודה היה החשש הכי גדול שלי Smileys) ועלינו למטוס. במטוס התחלנו להכיר אחד את השני וכבר התחלו להיווצר חברויות.
כאשר נחתנו נסענו למרכז שלנו שנמצא בעיירת החוף איסטבורן  Smileys.
לאחר שהגענו למרכז התחלקנו לחדרים (4-7 ילדים בדירה ולכל ילד חדר משלו) , החדרים היו מעולים!!  פרקנו את המזוודות,התארגנו והלכנו לסיור במרכז.
 יום למחרת היה לנו את מבחן הכניסה שכולל שאלות אמריקאיות, כתיבת פיסקה ומבחן דיבור בעל-פה . המבחנים היו ממש קלים אז אין מה לחשושSmileys
לאחר שסיימנו עם המבחנים הלכנו לסיור בעיירת החוף המדימה שלנו- איסטבורן .

שיגרת היום יום שלנו הייתה : בבוקר חצי מאיתנו לומדים וחצי אחר עושה פעילויות ספורט כמו טניס, כדורסל, בריכה וכו'. בצהריים החצי שלמד עושה ספורט והחצי שעשה ספורט בבוקר הולך ללימודים (הלימודים היו ממש כיפים ומצחיקים ודרך השיעורים התחברנו עם הילדים מחו"ל ).  בערב יש פעילות ערב כמו דיסקו, קיריוקי, ערב כישרונות וכו'. בקיצור אף פעם לא משעמם ברמכז Smileys

עכשיו קצת על הילדים מחו"ל : במרכז שלנו היו ילדים מטורקיה, יפן, רוסיה, ובעיקר איטליה (150 איטלקיים שההתחלפו כל הזמן). היה ממש מעניין להכיר ילדים מתרבויות אחרות וליצור קשרים עם ילדים מכל העולם. כולם היו מאוד חברותיים ואנחנו שומרים על קשר בפייסבוק. אני מרגישה  ששיפרתי את האנגלית שלי ובעיקר את הביטחון בדיבור באנגלית.

כל שבוע היו לנו טייולים למקומות שונים כמו למשל : לונדון, ברייטון, יום שופינג , באטל,טרו פארק (לונה פארק ענקי) ועוד מלא מלא מקומות .Smileys

בקיצור הסאמר סקול זה חוויה מדהימה שצריך להיות בה בשביל להבין עד כמה זה כיף . אני לא אשכח את הקיץ הזה בחיים ואני בטוח חוזרת שנה הבאהSmileys Smileys