talushw97

• מרכז: איסטבורן

טל אלכנדרה וויינשטיין  (talushw97)

הלו    אני טל ואני ...

שיר בכר  (שיר)

היי !   אני שיר, ואני ...

תום יעקבי  (תום)

היי אני תום והייתי בסאמר סקול ...

פריאל גריסרו

שלום,   שמי פריאל גריסרו ...

מיכל שאבי

היי,   קוראים לי מיכל ...

סתיו ספיר  (דודא)

וואו אז איך להתחיל?   ...

הלו Smileys

אני טל ואני השתתפתי בסאמרסקול באיסטבורן 2013 !!!

הסאמר היה אחת החוויות היותר טובות שהיו לי.

ביום הראשון על המטוס, כבר התחלנו להכיר זה את זה, הרגענו אחד את השני , רצנו בין החנויות בדיוטי וכשהגענו חיכה לנו אנדרו המנהל וחילק לנו את המפתחות (ומים ♥)

ביום השני יצאנו לסיבוב בעיירה, ראינו את החוף המהמם וכמובן את הpier- כי אין עיר באנגליה בלי pier ועשינו מבחן רמה , שחצי מהילדים התפקעו מצחוק בגלל השאלות בו  .

ביום השלישי חשפו את השיבוצים שלנו לכיתות והופתענו לגלות שאנחנו משובצים בכיתות של 6-8 אנשים , אבל זה השתנה כשכמובן עוד קבוצה של 150 איטלקים הגיעה (הם לא נגמרים רק מתחלפים) .  היינו במזח של ברייטון, צילמנו הרבה תמונות, ראינו שריפה, ושחף לוקח לתייר את כל האוכל, וכמובן שגם למדנו קצת.

בימים הבאים עסקנו יותר בפעילויות ספורט, טניס, ווליבול, כל מיני משחקים וכמובן ! בדמינטון (כדור נוצה) - שחצי מהישראלים הבטיחו שהם ייקנו מחבט וכדור בארץ !

היה ערב כשרונות, שהפך ברובו לערב קריוקי וכמובן שרקדנו וצחקנו המון(;

ביום שישי עשינו קידוש, בשבילי בפעם הראשונה, היה מאוד מצחיק לראות את כל האיטלקים מסתכלים ומצלמיםSmileys

בימי שבת וראשון עשינו סיורים של יום שלם בערים שונות - בקתדרלה של קנטרברי , טיול המירוץ למיליון ושופינג באיסטבורן  שבו קיבלנו מלא משימות לבצע בשעתיים לדוג: למצוא ג'ינג'ית ולהצטלם איתה, להצטלם עם מישהו שמלמד אותכם את ההמון הלאומי, להצטלם עם כמה שיותר אנשים בתוך תא טלפון, לעשות מופע רחוב ולקבל שלושה מטבעות וכו'...

בשבוע השני , חגגנו ימי הולדת לדניל, למשי, וחגגנו ב"דיסקו"  באולם האוניברסיטה, פגשנו איטלקים ורקדנו המון ! והדיג'יי היה האחד והיחיד ג'סטין - עוד מדריך מהצוות שהתחברנו אליו מאוד, מדריכים הזוים ומושלמים ♥

יצאנו לעוד טיול של יום בעיר הייסטינגס,לבאטל אבי- מוזאון על מלחמה שהייתה ב1066 ,ובימים האחרונים כבר הלכנו מלא ללונדון, צפינו בטרילר, היינו במדאם טוסו- הכריחו אותי להכנס לחלק המפחיד :

S

היינו באוקספורד סטריט, ואפילו פינו אותנו מהתאי הלבשה בh&m כי הייתה שריפה, חבל.. מצאתי 3 בגדים :(

ביום לפני האחרון ארגנו דיסקו אחרי התעודות- האווירה הייתה לא משהו, כולם בכו, כי קשה להפרד, ביום של הטיסה היינו באוקספורד ובמוזאון הבריטי וכשהגענו לטיסה כבר הרוב ישנו . בשדה תעופה נפרדנו עם המון בכי, ובאותו יום כבר התחלנו לארגן מפגשים מרוב געגועים.

בנוסף על כל אלו היו המון חוויות שלא יישכחו, לדבר עם איטלקים מהחלון ב 12  בלילה,

כל הדברים המצחיקים שקרו עם המדריכים, עם החברים לקבוצה, עם החתיכים מהקבוצות האחרות, הדברים המצחיקים שקנינו, החוויות השיחות , הקללות בשפות השונות, להיות במדאם טוסו כשכל מילה שנייה שאומרים שם נאמרת בעברית.