טלי :)

טלי אור לב  (טלי :))

טוב אז כמעט שבוע אחרי שחזרתי ...

שלי כהן  (שלי פלאפי)

היי קוראים לי שלי כהן מפתח ...

ליהיא נסצקי

הסאמר סקול בקיימברידג הייתה ...

דניאל בן אפריים  (דניאל ♥)

היייייי אני לא מאמינה שאני ...

מיכל פינטו  (מייקל)

שוב שלום אנשים  קוראים ...

טל ניימן  (טל ניימן)

הייי אני טל ניימן בת 14 ממודיעין. ...

טוב אז כמעט שבוע אחרי שחזרתי מהחוויה הכי מטורפת שעברתי בחיים שלי, ואחרי שחשבתי איך אפשר לכתוב את זה בצורה שאנשים יבינו עד כמה נהנתי, וכמה אני שמחה שעשיתי את זה, ישבתי לכתוב את הסיפור שלי פה, בקהילת הילדים, כדי שגם אתם תוכלו לחוות חלק קטן מהחוויה האדירה הזאת-סאמר סקולSmileys
באמת שאין לי מילים לתאר את זה, צריך להיות שם כדי להבין (אחמ רמיזה אחמ)
אז הסיפור שלי מתחיל בערך איי שם בסוכות של שנה שעברה, אחרי שהייתי מאושרת שההורים שלי הסכימו להטיס אותי לסאמר סקול Smileys
ואחרי שחצי מהחופש הגדול שלי הלך על בחירת המרכז, נרשמתי לקיימברידג' מחזור 4. דרך אגב, באתי לבד ואני יותר משמחה על זה. ככה מכירים המון ילדים גם מישראל וגם מחו"ל, ואם אתם מפחדים לבוא לבד, באמת שאל תחשבו פעמיים ואל תתנו לזה לעצור אתכם. (אם יש לכם שאלות אני בפייסבוק, תרגישו חופשיSmileys)
זה היה נראה לי כל כך רחוק (בעצם כמעט שנה) עד שאני אטוס... אבל זה עבר מהר מדיי.Smileys
הילדים הראשונים (כולל אני) נורא התרגשנו כל פעם כשגילינו מהפורום על עוד ילדים שנרשמו, וכך נפתחה הקבוצה בוואטסאפ ובפייסבוק Smileys
בגלל שיצא שנסענו שני מחזורים (אחד שנשאר פשוט לעוד שבוע) היינו קבוצה ענקיתתת!! דיברנו המון (לפעמים יותר מדיי) וככה הכרנו לפני. היו לנו גם כמה מפגשים והיה מדהים להכיר את האנשים שאני הולכת לבלות איתם את הקיץ שלי.
 אחרי הספירה לאחור הארוכה פתאום קלטתי שאני במפגש של קמפוס Smileys הכרנו את כולם ובמיוחד את אלה שלא הכרנו מהמפגשים שאנחנו אירגנו, והתגבשנו לפני הטיסה Smileys וכמובןןן את המדריכות הכי מדהימות בעולם הדס ודנה!!! מדריכות שיודעות להיות גם חברות, לא קשות מדיי איתנו (רק כשצריך) ובאמת שהן עשו את החוויה הזאת מדהימה, תודה לכןSmileys
עבר חודש וקצת מהמפגש של קמפוס והופ, הגיעה הטיסה!!! אני אישית לא ישנתי אותו לילה גם כי היינו צריכים להיות בשדה התעופה ב3 וחצי וגם בגלל ההתרגשות האדירהSmileys
במטוס הכרנו בריטים שעשו טיול בישראל ודיברנו איתם וככה העברנו את הטיסה Smileys
הגענו לשדה התעופה לוטון, והתחלנו לנסוע לקיימברידג'.
כשהגענו למרכז המדהים שבנוי כמו בניינים קטנים שהם המגורים (אנחנו התארחנו בהכי טוב Smileys ) פרקנו את המזוודות ויצאנו להכיר אנשים חדשים :)
ביום השני היה לנו סיור בקיימברידג' המדהימה, עם קצת סיפורי רקע והיסטוריה.. וגם ראינו את המקומות של השופינג והתחלנו לתכנן מסלול שופינג Smileys
לפני זה היה את מבחן הרמה שחילק אותנו לרמות של השיעורים בהם נלמד, ואת החלוקה של הקבוצות והלו"ז קיבלנו באותו ערב, אחרי מסיבת הקבלה שעשו במקום (כל שבוע יש מסיבת קבלה ביום שני, ומסיבת פרידה ביום חמישי) וכמובן שהישראלים עשו שמח כמו שרק אנחנו יודעים לעשות  Smileys

היום-יום שלנו נראו ככה: קמים לארוחת בוקר (עד השעה 8), ברבע ל-9 יש או שיעורים או אקטיביטיס (הסברים מפורטים בהמשך), אח"כ ארוחת צהריים ואם אין לכם פרוג'קט (תכף תבינו ;) ) היה לכם גם זמן חופשי עד השעה 3. אחרי זה היה או שיעורים או פרוג'קט (ההפך ממה שהיה בבוקר) ואחריהם ארוחת ערב ב19:30 וחזרה למרכז Smileysבערב היתה או פעילות של המקום (מסיבה, סרט, תחרות כישרונות,...) או שהייתם יכולים לשבת וסתם להיות עם ילדים מהארץ ומחו"ל Smileys

לימודים
ביום השלישי היה לנו בפעם הראשונה את השיעורים שאני אישית אהבתי, היה לנו את המורה הכי מדהים בעולם (ג'ייסוןSmileys) ובשיעורים היו משחקים, משימות בחוץ, שיחות על כל מיני נושאים, ובאמת שנהנתי ותירגלתי את האנגלית שלי וזה נתן לי ביטחון ענק לדבר אנגלית עכשיו Smileys

באותו יום היה לנו גם שיעור שנקרא שיעור פרוג'קט שהוא קצת שונה מהשיעורים הרגילים, מערבבים קצת את הקבוצות ואני יצאתי עם ילדים אחרים לגמרי (חוץ מהישראלים) והפרוג'קט כל שבוע על נושא אחר. לדוגמא בשבוע שהוא על קיימברידג', הוציאו אותנו לעיר לחקור את המקומות, לראיין אנשים, ובסוף לעשות פוסטר על זה Smileys

פעילויות (אקטיביטיס)
אם בבוקר היו לכם לימודים, אחרי ארוחת הצהריים והפרוג'קט (אם יש לכם, זה רק פעמיים בשבוע), יהיה לכם אקטיביטיס. ואם לא, האקטיביטיס יהיו בבוקר והלימודים אחרי הפרוג'קט.Smileys
האקטיביטיס הן פעילויות בקבוצות מעורבבות ולא קשורות לקבוצות של השיעורים, בהן בד"כ יוצאים מהמרכז עם מדריך של המקום ועושים משהו. או שהולכים לפארק ומשחקים טניס, קריקט, כדורגל, או כל דבר שתרצו. או שיוצאים לעיר ועושים משימות כמו חפש את המטמון, ראיון אנשים, וכו'. או שטים בנהר הקאם המדהים שחוצה את העיר. Smileys
ואם אתם נשארים במרכז אז או שרואים סרט, או שלומדים את הריקוד של הEF (החברה שאחראית עלינו), או שעושים משהו אחר במתחם של הקמפוס Smileys

חברים
בלי לשים לב מכירים ילדים מכל העולם: הולנד, ארגנטינה, טייוואן, ונצואלה, רוסיה, אוקראינה, אוסטריה, בלגיה, יפן, סין, צרפת, ספרד, מקסיקו,... ואני בטוחה ששכחתי!!!!!
אלה חברים לכל החיים ואני שומרת עד עכשיו על קשר עם מי שהתחברתי איתםSmileys
וכמובן שיש את הילדים מישראל, שמבלים איתם המון (בדרך לארוחת ערב, בטיולים, חלק גם בשיעורים, וכמובן בזמן החופשי ששם חורשים את פריים מארק )
ובגלל שנרשמתי למחזור ה4 (שלושה שבועות) הייתי נורא עצובה כשהמחזור ה3 (שנסע רק לשבועיים) עזבו ואפילו היו שם דמעות Smileys

טיולים
 הטיולים היו מדהימים. היינו המון בלונדון (ראינו את המקומות המפורסמים-הביג בן, הלונדון איי, ארמון המלכה,...) בטיול הראשון, ובטיולים האחרים היינו במוזיאון בריטניה, m&m's world, אוקספורד סטריט, ה-מחזמר המדהים וויקד, ומדאם טוסו (הכל טיולים בלונדוןSmileys)

חוץ מלונדון היינו בסטרטפורד היפיפיה (העיר בה נולד וחיי שייקספיר),  thorpe park פארק השעשועים המדהים ואחד הנחשבים באירופה, העיירה המדהימה גריניץ' (בה עובר הקו שחוצה את העולם), ברייטון ששוכנת ממש על החוף ושם היה לנו זמן לטייל במזח המדהים שלה, warwick castle שזה ארמון מדהים וענק עם מתחם שבו אפשר סתם לטייל ויש שם הופעות, מדשאות ענקיות, ואוכל כמובןSmileys  אחרי כל טיול היה לנו זמן לשופינג בד"כ בקניונים או רחובות גדולים אז שופינג לא היתה בעיה Smileys

האוכל
אם אתם חוששים בקטע של האוכל, האוכל באמת לא נורא ואני לא מבינה למה כולם הגזימו, אני אהבתי אותו במיוחד את הארוחת בוקר והקוקו פופס שאני לא אשכח Smileys
אבל אם בכל זאת אתם לא אוהבים את הארוחות צהריים שמוגשות במקום אתם יכולים לצאת לעיר ולאכול במקדונלדס, סטארבקס, סאבווי, או כל מה שתרצו.

לסיכום...
אני כל כך שמחה שנרשמתי לשלושה שבועות ובמיוחד לקיימברידג', הכל היה פשוט מושלם... בהתחלה קצת קשה אבל אח"כ לא רוצים לעזובSmileys
אני חושבת שאם יש לכם אפשרות, אתם חייבים ללכת ולחוות את החוויה המדהימה הזאת. ושוב, לא לחשוש לבוא לבד, לא מרגישים את זה אחרי יומיים  Smileys

קיימברידג' מחזור 3+4 אני אוהבת אותכם ותודה על החוויה הזאת שלא היתה אותו דבר בלעדיכם!!!!SmileysSmileys