מאיה

• מרכז: Brunel בוגרים
  • יצאתי בקיץ: 2012

מאיה פת  (מאיה)

ווואו!!!! אי אפשר אפילו להתחיל ...

שירה יחזאקלי  (שירה)

שלום קוראים לי שירה יחזקאלי ...

ניצן זיו  (ניצן זיו)

JULY- AUGUST 12   אוקיי, ...

יעקב נמירובסקי  (יעקב נמירובסקי)

סאמר סקול 2012 - חוויה בלתי ...

נוי מילברג  (נוי מילברג)

חווית סאמר סקול שאני לא אשכח... ...

רון שיינין  (רון)

סאמר סקול   אז מאיפה ...

ווואו!!!!

אי אפשר אפילו להתחיל להסביר את החוויה האדירה הזאת !!

מצד אחד השבועיים האחרונים עברו בטיל- כמו שאומרים הזמן טס כשנהנים, אבל מצד שני זה הרגיש כאילו היינו כאן המון זמן כי הספקנו כל כך הרבה !
אז נתחיל ביום הראשון, פגשתי את הילדים והמדריכים מישראל, ומיד התחברנו, עד שנחתנו בשדה תעופה בלונדון כבר היינו מגובשים לגמרי.

אחרי נסיעה קצרה הגענו למרכז ברדינג, עשו לנו סיור קצר והתחלנו לדבר עם ילדים מארצות אחרות: מאיפה את\ה ? בן\בת כמה את\ה ?

אני יודעת שנסעתי לסאמר סקול אבל אני בטוחה שכולם יסכימו איתי אם אני אגיד שהלימודים היוו חלק קטן מאוד מהחוויה מכל הבחינות..גם למדנו הרבה יותר
מחוץ לשיעורים וגם כל הילדים שפגשנו היו כאלה מדהימים - אחד אחד !!

בזכות כל אותם ילדים שפגשתי נהנתי כל כך ! אחרי השיעורים חזרנו למרכז ותמיד היו פעילויות ספורט כמו כדורעף, כדורגל ונרףבול, והיה יום אחד שעשינו מלחמת מים, ופעם אחת צילמנו סרט (שכבר נמצא ביוטיוב XD), כל יום היה מה לעשות ונהנתי מהכל !!

בימים שלא היו לימודים יצאנו לטיולים..הקבוצה שלנו, של הישראלים, זכתה בכמה טיולים שהקבוצות האחרות לא קיבלו, כמו הטיול ל tourpark - לונה פארק אדיררר !!

בנוסף נסענו כמה פעמים ללונדון, ראינו את הביגבן, את ארמון המלכה, היינו במדם טוסו וראינו מחזמר, לונדון מהממת !!!

נהניתי מכל רגע בשבועיים האחרונים, אבל כל החוויה הזאת לא הייתה אותו הדבר בלי כל האנשים המדהימים שיצא לי להכיר, כל הילדים הישראלים,

המדריכים החתיכים המושלמים של ARDMORE, והכי חשוב המדריכים הישראלים המושלמים שהיו לנו - גל ועידן !!

הדבר שהכי אהבתי במדריכים של ARDMORE ובמדריכים הישראלים הוא שאין להם "distance", הם תמיד דיברו וצחקו איתנו על הכל, עלו איתנו על מתקנים
ב tourpark, שיחקו איתנו בכל המשחקי ספורט, ועוד יותר חשוב - כולם היו כאלה חתיכים הורסים !!

טוב כתבתי כבר מלא וזה עדיין לא קרוב אפילו כדי להתחיל להסביר כמה שנהניתי כאן, לא הייתי מוותר על החוויה הזאת בחיים, נהניתי מכל רגע ואני כבר מתכננת לחזור עוד שנתיים ולהצתרף ל ARDMORE STUFF.

את כל זה אני כותבת ביום האחרון שלי כאן ברדינג ואני ממש לא רוצה לעזוב, נהניתי פה כלכך ואני אתגעגע לכולם, כל אחד פה מדהים,