•  summercool שולט

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2012

לין לויטן  (לין (:)

אני לין לויטן, בת 14 וחצי ...

שחר דגן  (שחר)

אאואוו אואואוא ואואואו אואאו ...

ספיר רבינוביץ  (ספיר)

היי כולם,קוראים לי ספיר רבינוביץ′ ...

גיא שוקרון  (גיא)

שמי גיא שוקרון אני בן 15 מחדרה ...

מונדר מחאג′נה  (מונדר)

שלום אני מונדר מחאגנה מאום ...

ליניב ארמה  (ליניב ארמה)

אני ליניב ארמה אני בת 14 והשנה ...

אני לין לויטן, בת 14 וחצי מחדרה עולה לכיתה י′.
אז איך אפשר לסכם חוויה מדהימה כזאת? לחשוב שחיכינו חודשים עד הנסיעה, וככה היא עברה בטיל!Smileys היה פשוט כיף. לא האמנתי שהיה כל כך כיף!
בהתחלה לא ידעתי מה לחשוב על הסאמר סקול, מהאתר הבנתי שזה דבר נורא כייפי, אבל לא ידעתי איך באמת הולך להיות שם.
וככה עברו השבועות ויום הטיסה הגיע. ה8.7.
קמתי ב4, ובחמש יצאנו לשדה תעופה. ב6 הגענו ולאט לאט פגשתי את כל החברים.

רגע הפרידה מהמשפחה היה קשה, אני לא אשקר.
ואז המשכנו ועברנו את כל הבדיקות. עלינו על המטוס והתחלנו לטוס לכיוון אנגליה Smileys!
הטיסה עברה ממש לאט, אבל היה כיף. יצא לי לשבת ליד החלון מספר פעמים והנוף היה עוצר נשימה.
בסביבות השעה 1 וחצי נחתנו באנגליה, כולנו התרגשנו ברמות. יצאנו מהשדה תעופה ושם אחת מהדריכות(שלצערי לא הייתה מדריכה בשיפלייק) פגשה אותנו ולקחה אותנו מחוץ לשדה לחכות לאוטובוס. אחרי איזה 10 דקות האוטובוס הגיעה וסוף סוף יצאנו לדרכנו.
הנסיעה לשיפלייק לקחה בערך שעה, הדרך הייתה מדהימה, אנגליה היא ארץ ממש ירוקה! ואחרי נסיעה  שנראתה כמו נצח סוף סוף הגענו לשיפלייק, או כמו שהוא הפך להיות בשבילנו- הבית השני שלנו.

כשירדנו מהאוטבוס, דייב המנהל פגש אותנו והראה לנו את החדרים. כל הילדים שם והצוות פגש אותנו עם חיוך. אני אישית התרגשתי מאוד!
יום למחרת עשינו את המבחן, בשבילי הוא היה ממש קל, כי אני די טובה באנגלית למזלי D:
בימים הראשונים היה קצת קשה לזכור את לוח הזמנים שלנו. אבל כל הפעילויות היו כייפיות! תמיד היה משהו מהנה לעשות.

החדרים-
החדרים היו יחסית גדולים. המיטה הייתה ממש גבוהה! היה ממש צריך לטפס עליהSmileys  .

למרות שהמראה הייתה קטנה והשקעים היו למטה מתחת לשולחן  Smileys אבל סך הכל החדרים היו מעולים :)

הפעילוית-
 היו לנו פעילויות בצהריים בשבוע הראשון והאחרון ובשבוע השני היה בבוקר.
בדרך כלל היה משהו כמו יצירה או ספורט.  תמיד יש משהו כייפי לעשות!D:
אף פעם לא משעמם. בערב היה דיסקו ודברים כאלה.(:
בין כל דבר לדבר, היה לנו זמן חופשי, למדתי לשחק טניס!
Smileys מי היה מאמין.
השיעורים- השיעורים היו מעניינים, למדנו דברים מעניים וחדשים, כל שבוע קיבלנו 2 מורים חדשים. בשבוע האחרון קיבלנו את שני המורים הכי מצחיקים שאפשר, מה שכמובן שיפר את השיעורים. למרות שהיה נחמד השיעורים היו די משעממים.

הטיולים- אפשר להגיד שהטיולים היו אחד הדברים היותר כייפים.
היו לנו הרבה טיולים, לרידינג, קימברידג′, לונדון, שייט על נהר התמזה, מאדאם טוסו ,מחזמר ועוד ועוד! הטיול האהוב עלי היה בלונדון. היה לנו שייט וראינו הרבה דברים. היה מדהים! כמובן שהחלק הכי טוב זה שופינג באנלגיה   Smileys

השבוע האחרון היה מדהים, ממש מושלם!(לא שהשבועיים הראשונים לא היו מדהימים). תכלס הקבוצה שלנו התגבשה ממש במהירות, ובשבוע האחרון הפכנו לחברים ממש טובים. בימים האחרונים היה ממש עצוב, כי  החברים שלנו מצרפת וספרד עזבו.. הכרתי מלא חברים חדשים מהמון ארצות.

וככה לסכם את הכל, הייתה חוויה מדהימה. נהנתי מכל רגע אפשרי.
ואני ממש מקווה לחזור שנה הבאה!(רק למרכז אחר, אני רוצה לראות עוד מקומותD:)
כל מי שחושב לנסוע לסאמר סקול, או שהוא רוצה ומפחד ולא בטוח- תסעו! סאמר סקול זאת חוויה של פעם בחיים!(אלא אם כן אתם נוסעים שובSmileys)