•  סאמר סקול באנגליה שווה

Dana

• יצאתי בקיץ: 2012

דנה סיטון  (Dana)

16.8.2012 - אני רוצה להקדיש ...

רוני רוזנברג  (רוני)

ואו איך אפשר בכלל להתחיל ...

ניצן משעל  (ניצן משעל)

זה סיפור מאוד עצוב, הנושא ...

עדי זייאד  (עדי)

אוקי אז איך אפשר להתחיל לכתוב ...

נעמי צבקר  (naomi)

אפשר כבר להתחיל בזה שהסאמר ...

16.8.2012 - אני רוצה להקדיש את זה לעידו שלצערנו כבר לא יוכל לכתוב פה סיפור , הוא הפך את החוויה הזו למדהימה עוד יותר...אוהבים וזוכרים אותך תמיד

קוראים לי דנה סיטון
סיימתי השנה כיתה ט′ והייתי במחזור השני של ברייטון Smileys

בערך באמצע השנה אני ועוד שתי חברות שלי החלטנו שיכול להיות מגניב לסוע לסאמר סקול ביחד נפגשנו עם קמפוס ואחרי הרבה פגישות ודיבורים בין ההורים נרשמו כולנו !!

הוסיפו אותנו לקבוצה בפייסבוק של הילדים והתחלנו להתרגש כבר אז 4 חודשים לפני.. הזמן עבר ועבר והנה אנחנו בשדה עם חבורת ילדים שאתה אפילו לא יודע מה השמות שלהם ורק חשבתי לעצמי שאני רוצה להגיע כבר כי בהתחלה היה פחות כיף כי לא הכרנו אף אחד עדיין..

הגענו חילקו אותנו לחדרים אני הייתי עם עוד 2 חברות שלי שבאנו ביחד כל המקום היה ירוק בצורה מטורפת והכל בניינים עתיקים ויפים כאלה..

עשינו את המבחן שובצנו לכיתות וכל ערב הייתה פעילות אחרת וכל פעם היה ממש כיף התחלנו להכיר אנשים מאיטליה,שוויץ,ברזיל,ספרד רוסיה וגרמניה ואז גם את כל הילדים מהארץ.

פתאום החבורת ילדים האלה שהיו ביום הראשון הפכו לחברים הכי טובים שלך ופתאום גילית שלכל אחד יש שם וסיפור מדהים משלו...

כל פעם שמצאנו קיצור דרך אחר להגיע לחדר אוכל או לנקודת המפגש התלהבנו ואז גילינו שכולם ידעו את הדרך כבר חוץ מאיתנו..Smileys

המדריכות מהארץ היו מצחיקות וכיפיות וגם המדריכים והמורים של ארדמור.

המסיבות היו כיפיות בטירוף וגם הטיולים עשינו מלא שופינג והסתובבנו בבריטון ולונדון..

היינו גם בלונה פארק ועלינו על מתקנים מטורפים ואחר כך גם היינו במדאם טוסו ושם היה מצחיק במיוחד חחחח

הלכנו לראות את מאמה מיה וכל ההצגה רקדנו ושרנו זאת הייתה אחת החוויות היותר כיפיות שהיו לי בסאמר סקול..

בשבוע השני הלכנו לים כמעט כל יום אחרי השיעורים זה היה כיף בטירוף!! רצינו להיכנס אבל המים היו קפואים אז הסתפקנו בלשבת על החוף...

הגיע היום האחרון והיינו צריכים להיפרד מכולם.. זה היה כל כך עצוב וכמעט כולם גם בכו כי התחברו לילדים מחו"ל ולמדריכים בצורה שלא ציפינו לה..

שנרשמתי ידעתי שהולך להיות כיף אבל לא ידעתי שעד כדי כך.. זו חוויה מדהימה שאני אף פעם לא אשכח ובזכותה הכרתי המון חברים חדשים באמת שמומלץ ושווה את הכל !!!!