•  מחנה קייץ בחו"ל שווה

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2012

שיר אמסלם ונטורה  (שיר)

אני שיר אמסלם ונטורה, בת 14 ...

נופר שמחון  (נופר:))

אני נופר שמחון, בת 15 ויצאתי ...

טל פיין  (טל)

היי קוראים לי טל פיין והייתי ...

יעל ענבר  (יעל ענבר)

אחרי ציפייה ממושכת וארוכה ...

אביב טויג  (אביב טויג)

אני אביב טוויג מכרם מהרל ועולה ...

גיל ברודסקי  (גיל ברודסקי)

היי אני גיל ברודסקי מבאר שבע ...

אני שיר אמסלם ונטורה, בת 14 מירושלים ויצאתי לסאמר סקול בשיפלייק לשלושה שבועות

וואו, אני לא יודעת איך להתחיל אפילו לספר על החוויה המדהימה שעברנו!

ביום של הטיסה היינו צריכים להגיע לשדה תעופה ממש מוקדם בבוקר, לשים עלינו תגי חירום מביכים עם הכתובת והמספר טלפון של שיפלייק, לעבור את הבידוק והדברים המציקים של השדה תעופה ואז אחרי 10 דקות בדיוטי פרי (!) לעלות על המטוס לאנגליה.

כשהגענו לשיפלייק קיבלנו עוגיות ואז הלכנו להתמקם בחדרים.

אחרי שכולם הסתדרו והצליחו להעלות את המזוודות שלהם לחדרים הלכנו לסיור בקולג′ עם אחד המדריכים ואחר כך לארוחת ערב ודיסקו

כל שבוע יצאנו לשלושה טיולים; שניים קצרים יותר של חצי יום ואחד ארוך של יום שלם.

לגבי האוכל- תביאו מהבית!! בבקרים אפשר להסתדר, אבל בשאר הארוחות (ובמיוחד למי שאוכל כשר) היה ממש דוחה.

לגבי אינטרנט- אחד הספרדיות שהיו שם גילתה לנו את הסיסמה לWIFI אבל אל תסמכו על זה שיהיה לכם גם.

לגבי מזג אוויר- תביאו בגדים שמתאימים לכל מזג אוויר! בשבוע הראשון היה גשום וקר ואז מאמצע השבוע השני בערך נהיה ממש ממש חם Smileys

אני בחיים לא אשכח את כל מה שעברתי באנגליה.
היינו בכל כך הרבה מקומות מדהימים ומיוחדים כמו טירת וינדזור, סטונהג′, המפטון קורט וקיימברידג′.
ראינו את הביג בן, את הלונדון ברידג′ ואת הגנים של ארמון בקינגהם, היינו בשיט על התמזה, עשינו מלא שופינג, למדנו, צחקנו, נהננו, התבגרנו, התחברנו, (רזינו), אהבנו ובסוף גם בכינו

אני מקווה שעזרתי למישהו ששוקל אם ללכת לסאמר סקול או לא להחליט, אבל באמת שזה אחד הדברים הכי מיוחדים וכיפיים שעשיתי בחיים, ולכולם כדאי ללכת גם :)