אמיר גלעד

אמיר גלעד  (אמיר גלעד)

יומן המסע שלי   ביום ...

שחר שפילקובסקי  (שחר)

היי אני הייתי במחנה הכי טוב ...

זיו שטיינר  (זיו)

שלום לכולםםם :)   הייתי ...

נועה הרר  (נועה הרר (:)

שלום לכולם (: אני נועה הרר ...

9 9  (9)

הי !   ביום של הטיסה ...

איתי חדש  (itayhadash)

בן 13 נוסע לליטל קנדהה סאמר ...

יומן המסע שלי

ביום הראשון כולנו נפגשו בשדה התעופה מוקדם בבוקר.Smileys בררנו שכולם נמצאים,

המדריכה שלנו הסבירה לנו מה הולך להיות והתחלנו להתקדם לעבר המטוס.

עלינו על המטוס ולאחר כמה דקות המראנו לכוון אנגליה. בזמן הטיסה אני התחברתי לשני ילדים שהיו איתי בקבוצה: דניס ובן.

לאחר טיסה של 5 שעות נחתנו באנגליה ונסענו לרויאל סקול (שם ישנו).

כשהגענו למרכז דבר ראשון אכלנו ארוחת צהריים ומזמן הזה היינו צריכים לבחור עם מי נהייה בחדרים. אחרי הארוחה הלכנו לחדרים לארגן את החדר ואז דיברו איתנו על מה שהולך להיות בשבועיים הבאים.Smileys

ביום שני היה לנו את מבחן "ההקבצות" לכיתות (המבחן היה די קל).

ביום שלישי כל אחד הלך לכיתה שבו הוא לומד והתחלנו ללמוד ממורים מקומיים שמדברים רק אנגלית. כל אחר צהריים יש מבחר פעילויות וכל אחד בוחר שתי פעילויות מהן ואלה הפעילויות שהוא יעשה למשל: כדור עף, בריכה, כדורסל, כדורגל, בדמינטון ופוטבול.Smileys

ביום רביעי יצאנו לטיול הראשון באיפסוויץ′. בכרנו במוזיאון עם המון פסלים, ציורים ויצירות ולאחר מכון הלחנו לפריים מארק.

ביום שישי נהלנו בערב קבלת שבת משום שהבנות כל כך רצו.

ביום שבת נסענו לקימבריג′, לבקר במכללה "קינג".

ביום ראשון נסענו ללונה פארק, זה היה לונה פארק אדיר עם המון רכבות הרים ומתקנים אבל לצערי עליתי רק על שני מתקנים משום שהתורים היו ארוכים מאוד אבל לפחות עליתי על המתקן הכי כיפי בלונה פארק.

ביום שלישי היה סדר יום רגיל של לימודים ואז פעילויות. באותו יום הפעילויות היו טורנירים ואני נרשמתי לטורניר כדור עף והקבוצה שלי נצחה וזכינו בצמיד של הקמפוס.Smileys

ביום רביעי נסענו למוזיאון השעווה וצילמתי הון תמונות שלי עם הבובות.

למשל תמונה עם איינשטיין, בולט, ביטלס והענק הירוק.

ביום חמישי היה המבחן המסכם שבשבילי היה מאוד קשה ולא הצלחתי טוב כל- כך.

ביום שישי קבלנו את הציון שלנו ושוב פעם עשינו קבלת שבת.

ביום שבת נסענו ללונדון, ראינו את הארמון של המלכה, שטנו באונייה ובסוף הלכנו לקניון הגדול באנגליה.

ביום ראשון יצאנו מוקם מהמרכז ארוזים ויצאנו לשדה התעופה.

בשדה התעופה עברנו את כל הבדיקות והגענו לדיוטי פרי שם קניתי קצת אוכל ושוקולד למשפחה ולאח מכן עלינו למטוס חזרה הביתה.