זיו סקר

זיו סקר  (זיו סקר)

סיפור מסע – זיו סקר ...

רונן שרף  (רונן)

שלום לכולם, שמי רונן שרף, ...

חן אפשטיין   (חן)

היי, קוראים לי חן אפשטיין, ...

רתם ארליך  (רתם)

היי...   קוראים  לי ...

נועה נעמה  (נונה)

היי לכולם קוראים לי נועה ואני ...

ספיר פרץ  (ביבר)

אני לא יודעת מאיפה להתחיל ...

סיפור מסע – זיו סקר

קוראים לי זיו סקר, אני בת 14 ממושב עין יהב.

בהתחלה כשההורים שלי הציעו לי את רעיון הסאמר סקול הם ישר אמרו לי לחפש בקמפוס כי חברות שלי כבר היו ונהנו מאוד. אני מאוד אוהבת פעילויות אקסטרים ולכן נורא שמחתי שמצאתי סמר סקול שמשלב את זה בתוך הפעילויות.

לקח לי המון זמן להבין שזה באמת קורה ושאני באמת עומדת לנסוע לסאמר סקול !! אפילו בפגישה עוד לא לגמרי הבנתי שזה קורה...

ביום של הטיסה הייתי עם חברים שלי עד 01:30 בלילה ובגלל שאני גרה רחוק היינו צריכים לצאת כבר ב- 03:30 אז יצא שישנתי רק שעה בלילה ומרוב התרגשות אפילו לא שמתי לב...Smileys

יצאתי לסאמר סקול עם עוד ילדה מהמושב שלי ובדיעבד אני חושבת שמזל שהיא הייתה בשביל לתמוך מתי שצריך... כשהגענו לשדה התעופה עוד לא הכרתי את הרוב ואת המדריכות, אבל נורא מהר כבר התחברתי לרוב. הטיסה עברה מהר (למרות שעשינו רעש לשאר הנוסעים) ועד סוף הטיסה כבר הכרתי את כולם. כבר בנחיתה היה אפשר לראות כמה יפה לונדון- הכל ירוק ובתור אחת שגדלה במדבר הרגשתי בתוך ציור.Smileys המחנה שלנו היה באי, אז היינו צריכים לנסוע בערך 3 שעות לעיר נמל וממנה עוד חצי שעה מעבורת לאי.

כשהגענו הסתדרנו בחדרים- הייתי עם עוד שלוש בנות בחדר של 6 אז היה הרבה מקום. ביום הראשון לא הספקנו לעשות הרבה וכולם היו עייפים מהטיסה. ביום השני היו המבחנים בבוקר. אחה"צ חילקו אותנו לקבוצות של הפעילויות שעשינו. היו: חץ וקשת, סנפלינג, קיאקים וקנואים, אומגה, קיר טיפוס ועוד המון פעילויות אקסטרים בסגנון... אחת הפעילויות הייתה שזחלנו בבוץ עם עיניים מכוסות.

זו הייתה אחת מהפעילויות הכיפיות.Smileys עשינו גם נדנדה ענקית – היה אדיר!!

היינו בטיול במנזר, בטירה וכמובן בלונדון- נסענו ללונדון ליומיים (ישנו במלון). ביום הראשון ראינו את המחזמר "מלך האריות" הוא היה פשוט מדהים ! Smileys

ביום השני היינו המדאם טוסו, בשיט בנהר התמזה ובשופינג ברחוב פיקדלי: כל לונדון הייתה מדהימה! התאי טלפון והאוטובוסים האדומים נראים כמו סרט. זה היה הטיול הכי טוב שהיה לנו.

הטיול ללונדון היה שישי שבת, ובגלל שראשון זה היום הקדוש לנוצרים אז גם בראשון היה לנו חופש והלכנו ללונה פארק ולעוד שופינג.

ליטל קנדה הוא מקום מדהים. הוא עובד כל השנה בתור מרכז אקסטרים לקבוצות. כל הצוות שם של ארדמור (הצוות שאחראי על הלימודים והפעילויות החברתיות) היו פשוט מדהימים וניק המנהל של ארדמור הכיר את כולם באופן אישי.

זו הייתה אחת החוויות הכי מדהימות שעברתי בחיים ואני ממליצה לכולם ללכת לשם.Smileys