ספיר לוי

• יצאתי בקיץ: 2012

ספיר לוי  (ספיר לוי)

היייי .... קוראים לי ספיר, ...

תמר מולכו  (תמר מולכו)

היי, קוראים לי תמר מולכו, ...

סער דינר  (סער)

הייוש אני סער דינר החתיך ויצאתי ...

דנה שלייפרמן  (Dana דנה)

אוקי וואו. אני אפילו לא יודעת ...

keren kozlov  (kerenpink)

מאז ומתמיד אני זוכרת את עצמי ...

לידור אללו  (ליד)

חוויה ענקית מלאה בהמון צחוקים, ...

היייי ....

קוראים לי ספיר, אני בת 14 וחצי מהרצליה .... ולפני שבוע חזרתי מהחוויה הכי טובה בחיים שלי !!!!!!!!!!!!!

אז סתם לכל אלה שמפחדים מזה שלומדים שם...
אז זהו שרוב המורים שם פחות בקטע של באמת ללמד ויותר בקטע של לקחת אותנו לסיורים בעיר היפה קיימבריג׳, מוזאונים ולעשות סוג של סקרים בעיר(חלקם מטרידים קצת אבל לא נורא חחחחח ) שזאת אחלה דרך לתרגל את האנגלית (:

ביום הראשון שהגענו חיכינו כמה שעות ב״חדר מסיבות״ וכמובן שקיבלנו שקית חחח (: וחיכינו למפתחות לחדרים ...

אני באתי לבד ככה שלא ידעתי עם מי אני יהיה בחדר .

כשקיבלנו את המפתחות הלכנו לחדרים (:
הם היו סבבה יש מחמם מגבות במקלחת וכזה מחמם בחדר והמיטות נוחות ויש מספיק מקום בארון לההההככככלללל (כולל הקניות שיגיעו בהמשך חחח) ....
בגלל שכבר בטיסה כולם הכירו את כולם אז היה דיי סבבה (:

ביום השני היה את המבחן רמה ששם התחלנו כבר להכיר את השווייצרים החחחחחחתתתתיייייככככיייייםםםםםם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שהיו שם (:
כולם עשו את המבחן עם כולם אבל הוא היה קצת מתחכם למרות שהוא לא כזה פשוט כדאי להיות ברמה הגבוהה כי בדרך כלל שם נמצאים כל החתיכים (הם גם מרוכזים בכתה אחת ) ....

אחרי המבחן הלכתי להצטלם עם מלא חתיכים ואנשים מכל מיני מקומות כמו ספרד קוסטריקה איטליה שוויץ בלגיה סין הולנד ועוד .... ואחרי שהטרדנו את כולם הלכנו להתארגן לארוחת ערב (שהיא אכילה אבל לא טעימה ) והלכנו למסיבה (:
היה נחמד אבל לא משו מיוחד (:

בימים אחרי זה קמנו התארגנו, בעשרה לשמונה היה צריך לרדת למטה להירשם אצל המדריכות וללכת לארוחת בוקר שהייתה קוראסון, קורנפלקס, וצנים שרוף עם חמאה (: אחרי הארוחת בוקר היה לנו זמן עד תשע לגמור להתארגן או סתם לשבת לדבר וכאלה ... ובתשע הלכנו או לפעילות או ללימודים (:
כל יום משו אחר (ואחרי הארוחת צהריים החלפנו ועשינו את הדבר השני)...

הלכנו להצגה של מלך האריות, היינו בזה של השעווה ועשינו שופניג בלונדון (:
כל יום מארבע ועשרים (שעה קדושה !!!!!!!!!!!) עד שש ועשרים (הזמן שבערך רובינו היינו מתחילים לצעוד לחדר אוכל ונוטשים את החניות) ....

האוכל בחדר אוכל של הערב היה סביר רוב הזמן למרות שהריח שם מבחיל....
ומקסימום הולכים שני מטר משם (דרך דרכי קיצור שכולם מכירים בסוף) לאכול במקדונלדס או סטארבקס או פיצה כולשהי ....

לכל אלה שרוצים פיצה זולה וקרובה אז יש כזאת.... רק חבל שאנחנו גילינו אותה שלושה ימים לפני שהולכים  ):
(בסיור הראשון שייקחו אותכם עוברים את הכביש הראשון ממשיכים ישר ואז
אם עוברים לצד השני של הכביש אז רואים כזאת מסעדה כתומה ״לה מרגריטה״ . פיצה מעולה זולה וקרובה D= ).

היה מושלם !!!!!!
תהיו בטוחים שאני חוזרת שוב ! שנה הבאה !!! קיימבריג׳ מחזור שני (:

היה כיף להכיר את כל האנשים מהארצות האחרות במיוחד מהולנד ברזיל ושוויץ (:
אני עדיין שומרת קשר איתם וממש מתגעגעת אליהם !!!!

אני חושבת שזאת החוויה הכי טובה שהייתה לי בחיים ואני ממש מתגעגעת לשם... כבר התרגלתי לשם, לגור שם, מתגעגעת כלכך !!!!!!

* לכל מי שמתלבט אם ללכת לקיימבריג׳ או לא. אין מה ? באאאאאאאאארררררוווורררר שקיימבריג׳ !!!!! הכי שווה !!!!!!
נהניתי מלא !!!! מתגעגעת לכולללםםםם !!!!