•  summer cool שולט

• מרכז: רויאל סקול
  • יצאתי בקיץ: 2012

בן קחטן  (בן קחטן)

היי,קוראים לי בן קחטן ואני ...

יוני סגל  (יוני סגל)

סאמר סקול 2012   שלום ...

דנה חכם  (דנה חכם)

קוראים לי דנה אני בת 14 אני ...

טל שוורץ  (טל)

לא ניתן לתאר במילים את החוויה ...

גל מאור  (גל)

בשיא הכנות, אין מילים שיוכלו ...

יובל אלטמן  (יובל אלטמן)

סאמר סקול 2012 שלום לכולם ...

היי,

קוראים לי בן קחטן ואני הייתי ברויאל סקול 2012 מחזור 15.7 .

קרו בשבועיים האלה כל כך הרבה שאני לא יודע איפה להתחיל...
נתחיל מיום הטיסה הגעתי לשדה עם סבתא שלי מוכן עם מכנס ארוך וחולצה קצרה וכמובן תיק כסף.

קצת חששתי כי אני הייתי הילד הכי קטן בקבוצה ולא הכרתי אף אחד משם לפני זה... אבל כבר בזמן החופשי לדיוטי פרי התחברתי עם שני בנים - דניס ואמיר,
הם באו ביחד והם היו ממש נחמדים.

הייתי איתם גם בטיסה ודיברנו ושיחקנו כל הטיסה...ביום הראשון הייתה עוד בעיה. היו בקבוצה 7 בנים, 3 זוגות באו ביחד ואני הגעתי לבד ובגלל שהחדרים היו בזוגות אז הייתי צריך לישון לבד, אבל רק לכמה ימים כי אז העברתי את המזרון שלי לחדר של דניס ואמיר וישנתי איתם.

ביום השני עשינו מבחן ששיבץ אותנו לכיתות שבהם למדנו במשך כל השבועיים,המבחן היה די קל..היה ממש כיף בכיתות כי עשינו פעילויות והכי הרבה - הכרנו ילדים מארצות אחרות, הכרתי ילדים מטורקיה איטליה וצרפת וגם הם היו ממש נחמדים...

לגבי האוכל, אני יודע מה הרוב חושבים שהאוכל הבריטי מגעיל והכול אבל את האמת שהיה שם אוכל ממש טעים (יחסית לאוכל בריטי כמובן) ותמיד היה בשר כשר כך שמי ששומר יה נהנה מהאוכל שם גם כן.

הפיעילויות בצוהוריים עסקו בספורט ומשחקי הכרות עם ילדים ממדינות שונות.
ובפיעלויות בערב היו דברים מגניבים כמו דיסקו, קזינו, תחרות כשרונות וסרטים. אפילו השתתפתי בתחרות הכשרונות עם עוד שתי בנות-מאי וירדן.. לא ניצחנו אבל היה יפה..

והדבר שהיה ממש ממש כיף הוא כמובן:הטיולים !.. בכל מקום שביקרנו עשינו דברים מעניינים:
באיפסוויץ′: כל הבנות התרגשו מהפריימארק
בקיימברידג′: ראינו אונברסיטאות וכנסיות
בת′ורפ פארק (לונא-פארק):  עלינו על מתקנים שמרטיבים את כל הגוף
וכמובן בלונדון: היינו במאדאם טוסו, ראינו שם בובות משעווה,  היינו בהצגה יפה וכמובן היה הרבה זמן לקניות...

בקיצור היה ממש ממש כיף במיוחד עם המדריכה שלנו: לי שבזכותה היה רק יותר מהנה ! מקווה שהרבה יבואו שנה הבאה לרויאל סקול.

אז נתראה בפעם הבאה שאכתוב כאן חוויה...