•  summer school שולט

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2012

נופר שמחון  (נופר:))

אני נופר שמחון, בת 15 ויצאתי ...

גיל ברודסקי  (גיל ברודסקי)

היי אני גיל ברודסקי מבאר שבע ...

מיקה לוי  (מיקה)

אני מיקה לוי אני גרה באשדוד ...

חן יפרח   (חנוש)

אני לא יודעת מאיפה להתחיל ...

אלה בן טובים  (אלה)

אממ... קוראים לי אלה ואני ...

שני בכור  (shanibe)

שלום, קוראים לי שני בכור, ...

אני נופר שמחון, בת 15 ויצאתי השנה לשיפלייק:)

בהתחלה ממש התלבטתי אם לצאת או לא, ובסוף החלטתי שזו באמת חוויה של פעם בחיים, ואני לא מצטערת על זה לשניה !

הגענו לשדה תעופה ממש מוקדם, בסביבות 6 בבוקר, וישר הכרנו את המדריכה ואת כולם, וחילקו לנו תגי זיהוי קצת מציקים בצבע ירוק זוהר. :\

אחרי כל הבדיקות הבטחוניות הגנו לדיוטי פרי, ונתנו לנו זמן להסתובב ולעשות קניות. ♥

הטיסה לא הייתה כל כך ארוכה, זה בסך הכל 5 שעות מישראל שזה יחסית סביר..

ואז נחתנו באנגליה ! אחרי כל הבדיקות יציאה יצאנו לאוטובוס 2 קומות (!!) משלנו, ונסענו לשיפלייק ! בשניה שהגענו כולם התלהבו ממש, זה פשוט מקום מהמם שנראה כאילו הוא יצא מהסרטים..מלא מלא מדשאות ענקיות וביניינים פשוט מהממים..

כשבאנו הביאו לנו עוגיות, ודייב המנהל המהמם עשה לנו סיור במקום:)

אחר כך התמקמנו בחדרים שדווקא היו סבבה, לכל אחד היה חדר משלו עם מיטה,כיור ושולחן והמקלחות היו בקומה..לי למשל הייתה מקלחת צמודה לחדר אז זה היה כיף:-)

היום שלנו התחלק בדרך כלל ל3 שעות לימודים בבוקר/אחר הצהריים, פעילות בוקר/אחרה"צ/ערב (תלוי מתי הלימודים היו.)

הלימודים היו קצת מייאשים, אבל למדנו בדרכים יצירתיות ומגוונות..

הפעילויות היו בדרך כלל פעילויות ספורט, כמו טניס, כדורעף, ראונדז (שזה כמו בית שדה) וכו′. לשונאי הספורט כמוני היה המון פעילויות יצירה, משחקי WII, סרטים ועוד..

לגבי הטיולים, נסענו למלא מקומות !

היינו בטירת וינזדור, מוזיאון מדאם טוסו, ת′רופ פארק, רידינג, סטונהג′, בשייט על התמזה בלונדון ועוד המוןן מקומות ! אפילו שזו הייתה הפעם השניה שלי באנגליה, יצא לי לבקר בהמון מקומות שלא הייתי בהם.. וגם במקומות שכן, זה עדיין היה כייף ! וגם נתנו לנו יחסית הרבה זמן לשופינג, בדרך כלל היה בין שעה לשלוש שעות.

האווירה במרכז הייתה מדהימה, והחיבור בין האנשים בקבוצה היה פשוט מדהים ! וכמובן שגם יצא לנו המון אנשים ממלא ארצות כמו צרפת, ספרד, איטליה, פולין, סין ועוד, שהיה ממש קשה להיפרד מהם בסופו של דבר :(

האוכל אמנם לא משהו אבל שורדים, אני מציעה להביא אוכל מהבית שישמש אותכם כשממש אין מה לאכול בחדר אוכל (וזה קרה כמה פעמים), אבל אני נגיד לא הבאתי שום דבר ואני גם צימחונית שזה עוד יותר בעייתי,אבל נשארתי בחיים ;)

לגבי האינטרנט - לנו כן הייתה את הסיסמא של הWIFI במרכז, אבל אל תסתמכו על זה לגמרי..

בקיצור, סאמר סקול זו חוויה אדירה, זה להכיר מקום שונה ולהיות בו לתקופה ממושכת עד שזה כבר מרגיש כמו בית שני שהיה קצת קשה להיפרד ממנו, להכיר המון אנשים אחרים ומגוונים והרבה תרבויות שונות !

ואם אתם יכולים לצאת ומתלבטים,אל תתנו לעצמכם לפספס את החוויה המדהימה הזאת !