•  מחנה קייץ בחו"ל שווה

MichaliSall

• יצאתי בקיץ: 2012

מיכלי סול  (MichaliSall)

קוראים לי מיכלי סול בת 15 ...

עדי בר-חי  (עדי)

קוראים לי עדי, אני בת 15, ...

עומר רהב בן יעקוב  (שני)

בחופש הזה הייתי במחזור השני ...

נוגה גודוביץ  (פוגנס)

היי אני נוגה אני בת 15 וחצי ...

ספיר לוי  (ספיר לוי)

היייי .... קוראים לי ספיר, ...

shahar attar  (שחר עטר)

וואוו , מאיפה להתחיל .טוב ...

קוראים לי מיכלי סול בת 15 עולה לכיתה י′.

השנה הייתה השנה השניה שלי בסאמר סקול . שנה שעברה הייתי בברייטון והשנה לקיימברידג′ מחזור 2 ♥

אין כמו לחזור לחוויה הזאת !! בפעם שניה !! (:

אז ככה..

לילה לפני הטיסה לא התרגשתי כל כך .. הכרתי כבר את כל הנהלים וכל מה שהולך לקרות אבל הדבר היחיד שכבר ציפיתי לו היה לפגוש את הקבוצה והמדריכות כי לא הייתי במפגש ..

בלילה הטיסה אני וחברה שלי נעה שבאה איתי נסענו ביחד לשדה התעופה בהתרגשות עצומה ! הגענו וראינו קבוצה עצומה !! ממש שמחנו !

בטיסה ישבנו ביחד וליד ילדים מקבוצה שלא הכרנו ובהתחלה גם לא כל כך רצינו, אבל בסוף הטיסה כבר הכרנו חלק מהילדים ונהיינו חברים.

ירדנו מהמטוס למזג אוויר קר אבל עדיף על החום הישראלי !

ג′יימס המדריך של EF אסף אותנו והעלה אותנו לאוטובוס שם הביא לנו מים וחטיפים.

אחרי נסיעה של שעה וחצי עם נוף מדהייים הגענו לקלייר קולג′ בקיימברידג′ !

כולם בהתרגשות ירדנו מהאוטובוס ולקחו אותנו לחדר המסיבות שם חילקו אותנו לחדרים.. אחרי סיבוכים כולם היו מרוצים והלכו לחדרים שלנו.. חדרים יפים עם שרותים ומקלחת ..

באותו יום עשינו מבחן לבדוק את רמת הידע שלנו באנגלית ושיבצו אותנו בכיתות לפי רמות (:  הביאו לנו מערכת שעות וזמנים ..

השיעורים היו מהנים וממש לא דומים לאלה שבבצפר ! ובנוסף היו לנו פעילויות כיפיות ומעניינות והכרנו מלא ילדים חדשים מארצות אחרות וגם התחלנו להתגבש כקבוצה !

היו לנו גם זמו חופשי שיכלנו ללכת למרכז הקניות בקיימברידג′ במרחק הליכה של רבע שעה מהקולג′ עם מלא חנויות אבל דיי יקרות !

אחרי זמן חופשי הולכים לארוחת ערב בחדר האוכל של קולג′ אחר בקיימברידג′ .. האוכל היה סבבה.. מי שלא אהב את האוכל הלך למקדונלדס שהיה קרוב ..

השבוע הראשון היה קריר ועבר מהר ; נסענו ללונדן להצגה מלך האריות, למאדם טוסו , לגלגל הענק ולביג בן ! היה מדהייים ♥

בסופ"ש המדריכות המדהימות שלנו קרן ואור ( קרן אור ) עשו לנו  הפתעה ולקחו אותנו ללונה פארק עצווום !! נהנינו בטייירוף (:

בשבוע השני המזג אוויר היה נעים וחמים , כבר הרגשנו שאנחנו חלק בלתי נפרד מהמקום והתרגלנו לשגרה; לקום ב 7:50 לארוחת בוקר, ללכת לשיעור, ארוחת צהריים , פעילויות , זמן חופשי , ארוחת ערב וכמעט בכל ערב מסיייבה P:

הקבוצה כבר נהפכה למשפחה !! אין לי דרך לתאר את האהבה שהייתה בינינו !! ואת החיבור המדהים שהיה לכולם אחד לשני!!

השבוע עבר מהר !! הכרנו מלא ילדים מארצות אחרות , היינו בשיעורים מעניינים, עשינו שופינג מטורף ושטנו בסירות בנהר בקיימברידג′ .

יום לפני אחרון היה מוצף דמעות ועצב ! אף אחד לא רצה לעזוב ! הרגשנו שזה הבית שלנו !! היה לנו מסיבת פרידה :′(

יום אחרון - קרן אור לקקחו אותנו למרכז קניות גדול יותר ועשינו שופינג מטורף ! הגענו לקולג′ והתחלנו באריזות והפרידות :\ כולם בכו  , לא האמנו שלמחרת בבוקר אנחנו כבר נהיה על טיסה חזרה לארץ..

בלילה אפחד לא רצה ללכת לישון.. רק רצינו להיות אחד עם השני !

היו כמה ילדים מחו"ל שנשארו ערים בשביל להיפרד ממנו בבוקר..

בוקר הטיסה.. התעוררנו ב 5 בבוקר וישר עם המזוודות הארוזות ירדנו לאוטובוס מוצפים רגשות ודמעות ולא רוצים לעזוב.. בנסיעה לשגה התעופה כולם ישנו או בכו..

בטיסה כולם היו ביחד ובנחיתה כולם בכו אבל שמחו לחזור לארץ..

אחרי שראינו את ההורים ישר רצנו להיפרד מכולם בבכי ..

אז אחרי חפירות ארוכות !! אני רוצה להודות למדריכות המדהימות שלנו קרן ואור ולקבוצה המדהיייימה הזאת שכבר אפשר לקרוא לה משפחה ♥

אני אוהבת אותכם הכייי בעולם !