פפרוני

• יצאתי בקיץ: 2012

לי פפרני  (פפרוני)

היי אז קוראים לי לי פפרני ...

אלכס קנטרוביץ′  (אלכס)

ואוו אני לא יודעת מאיפה להתחיל ...

עומר רהב בן יעקוב  (שני)

בחופש הזה הייתי במחזור השני ...

shahar attar  (שחר עטר)

וואוו , מאיפה להתחיל .טוב ...

דנה ניר  (דנניייייר (=)

ואו ואו ואו ! מאיפה אני מתחילה ...

מיכל צברטקין  (מיכל צברטקין)

אז ככה..אני מיכל בת 15 וחצי ...

היי אז קוראים לי לי פפרני ואני בת 14 מהוד השרון והשנה טסתי Smileysלקיימברידג′ למחזור השניSmileys.

אז אחרי טיסה של חמש וחצי שעות (
Smileysסופסוף הגענו וכבר בשדה התעופה פגשנו את ג′יימס, מדריך פעילויות מהצוות האנגלי של EF  ויצאנו לדרך לכיוון הקולג′.

בתמונות הראו לנו את הקולג′ בו אכלנו את ארוחת הערב והקולג′ שבו ישנו היה קצת יותר קטן אבל יפה מאוד לדעתי.
כמו כן הקבוצה הישראלית קיבלה את המעונות הכי טובים בהם יש שירותים, מקלחות ושני ילדים בחדר וכך ניתן לקבל מעט פרטיות
Smileys...

אחרי שהתמקמנו בחדרים הלכנו לארוחת ערב באוניברסיטת קיימברידג′ המדוברת.

ביום שלאחר מכן היה לקבוצה מבחן רמה וכבר באותו היום קיבלנו את התוצאות.

ביום השלישי כבר התחלנו ללמוד וכמו כן גם התחלנו בפעילויות. כל קבוצה קיבלה מדריך פעילויות והיה פשוט כיף !!

אני קיבלתי את מארק וכל מי שיקבל אותו שי
מסור לו ד"ש חם חם חם מ-לי מהקבוצה הישראלית !!

טוב בכל מקרה הקטע הטוב בקיימברידג′ הוא שזה המרכז היחידי שבו יש זמן חופשי ולדעתי אחד הדברים שבאמת עשו לי את הטיול היו הזמן החופשי, החבר′ה וכמובן, השקית האהובה אותה קיבלנו בכל יום שלא יכלנו לאכול ארוחת צהריים או בוקר במרכז.

היו לנו המון טיולים שלא היו לחבר′ה מחו"ל כמו המחזמר
"מלך האריות" בלונדון שהיה פשוט מהמם !
כולנו התלבשנו יפה והתרגשנו מהמעמד ובאמת היה מדהים,

היה את היום בלונדון שבו ראינו את ארמון בקינגהאם, ביקרנו במדאם טוסו והיה לנו שעה של שופינג ! חוצמזה היה לנו גם יום בalton towers  שזה פארק השעשועים הכי גדול באנגליה ובו היינו רוב היום.

היו לנו גם פעילויות של הקבוצה לחצאי ימים כמו באולינג, מוזיאון חיל האוויר והמדריכות אור וקרן שלקחו אותנ
ו למרכז הקניות הכי גדול בקיימברידג′ לחמש שעות. כמו כן היו פעילויות של המרכז עצמו ושל הEF כמו מסיבות ריקודיםSmileys, ערבי סלסה וערבי כשרונות צעירים שאחרי שלא באו אליהם אנשים

הקבוצה הישראלית לקחה אנשים מכל העולם והתחילה לשיר להם את השיר של הקבוצה  שלנו בסאמר סקול שהולך ככה: WHO IS IT WHO IS IT WHO IS IT WHO IS IT WHO IS IT  שהולך להגיע לכל המצעדים ולהפוך ללהיט !!

בסופו של דבר הקבוצה שלנו התחברה עם ברזילאים, פורטוגזים, שוייצרים, איטלקים, הולנדים, סעודים, אנשים מעזה וגם עם אנשים מוונצואלה - כל אחד מצא לו חברים מהעולם.. אני לדוגמה התחברתי בעיקר עם השוייצרים, ההולנדים והסעודים (:

ביום האחרון כולנו בכינו והיינו עצובים שאנחנו צריכים להיפרד ולעזוב גם את החברה מהעולם וגם את הילדים שהיינו איתם שבועיים 24\7 שכבר היו יותר מסתם ילדים וגם יותר מסתם חברים, נהיינו משפחה אבל כולנו נשמור על קשר ונמשיך להיפגש ובע"ה נחזור לסאמר סקול שנה הבאה, הפעם לשיפלייק !!