נירוווווווווס

• יצאתי בקיץ: 2012

ניר למפל  (נירוווווווווס)

HELLO , השם שלי הוא ניר למפל ...

שני אוחנה  (שני אוחנה)

וואי אני אפילו לא יודעת מאיפה ...

עדן סינדרובסקי  (Eden.S)

שלום, אני עדן סינדרובסקי, ...

ספיר לוי  (ספיר לוי)

היייי .... קוראים לי ספיר, ...

גל בראל  (גל בראל)

באמת שאני לא יודעת מאיפה להתחיל ...

מיכלי סול  (MichaliSall)

קוראים לי מיכלי סול בת 15 ...

HELLO ,

השם שלי הוא ניר למפל או נירווווווווס (בדיחה מהסאמר סקול ) , אני בן 15 ואני גר  בבית עובד (אזור נס-ציונה וראשון לציון ),

המחשבה לצאת לאנגליה בעצמי ללא משפחתי הייתה מלחיצה אך עדין מרגשת, הבחירה  בקיימבריג′ הייתה קלה , התמונות פשוט נראו כל כך מדהימות . וכהגעתי לשם אחרי כמה שעות טובות בשדה התעופה התגלה בפני מקום מדהים שאף תמונה לא באמת יכלה לתאר כמו שהוא .

ביום הראשון שלנו בקיימבריג′ הלכנו למבחני המיון ההתחלה הייתה קשה אבל ההמשך כמו משחק ילדים  -NOT- ...

אחרי המבחנים איתה לנו שיחה עם מנהלי הקולג′ ,ולאחר מכן סיור רגלי בעיר של קיימבריג′ , העיר מדהימה , הנהרות ,הקולג′ים , פשוט מדהים . Smileys

ביום הראשון ללימודים (יום שלישי) התחלנו בפעילויות , ואחר כך למדנו,  למדתי ברמה 4 , בקבוצה הייתי עם עופרי , קרן וספיר (בנות מהקבוצה ) , יצאנו מהשיעור מוקדם מכיוון והיינו צריכים להתארגן ליציאה למחזמר "מלך האריות" בלונדון , המחזה היה מדהים !!!!! Smileys

יום רביעי : היום התחיל קצת באיחור בגלל שחזרנו מאוחר מהמחזה , בבוקר אכלנו את ארוחת הבוקר הרגילה : קוקופופס (או דגני בוקר אחרים ) מין קוראסון

מוזר וטוסטים Smileys. - לאחר מכן ניגשנו לכיתות הלימוד לשעתים

ארוחת צהוריים "מדהימה " (לפחות לא שקית) -  ואז פעילות כיפית -

זה גם היה היום הראשון של ה -שופינג- קיימבריג′ מלאה בחנויות  מדהימות !!!

יום חמישי + שישי : לא מיוחדים במיוחד אותו הדבר כמו כל שאר הימים הא בעצם ביום חמישי הצטרף לכיתה ילד חדש קוריאני שגר במקסיקו בשם טום  בהתחלה הוא היה נחמד ומצחיק ואז הוא הפך למציק עד מאוד , באותו שלב כבר צחקנו אליו ואמרנו לו שלעופרי קוראים (שימו לב) :     ____ פרסיליה - דוגנית ____ והוא האמין .  Smileys

ביום שישי בערב עשינו סיכום שבועי וקבלת שבת .

יום שבת : LONDON  Smileys !!!!!!!
היה ממש כיף .. בערך ....

היינו במדאם טוסו (מוזאון שעווה מדהים) , בעין של לונדון , ביג בן ובארמון המלכה D: ואז הלכנו בדגש על ההלכנו !!! למין מדרחוב מגניב כזה שיש בוא הרבה חנויות אבל לצערנו היה לנו רק שעה שבוזבזה במקרה שלי על לחכות בפיצה האט לפיצה שמישהו אחר בכלל אכל ! כן ! מישהו אכל לי את הפיצה !!!!!!!!

יום ראשון: במקום ללכת לאוקספורד המדריכות שלנו תכננו לנו מסע לאלטון טאווארס !!!!!!! פארק השעשועים הכי גדול באנגליה !!! הפארק היה מדהים !!! אני במיוחד עשיתי את מתקני המים ואת ה SONIC PINBALL!!!! שזה מתקן פשוט אדיר !!!!

יום שני : סתם יום משעמם ... הא כן אני קרן ועופרי עלינו לרמה 5.... גם טום .... וקיבלנו את המורה DARA !!!! שהוא מגניב ... ופגשתי את פרדי !!! מהונגקונג D:

יום שלישי : פיהוק ...  Smileys לא היה מרגש במיוחד ...

יום רביעי : סוף כל סוף .... באותו יום הלכנו למוזאון חייל הטיס האנגלי פשוט מדהים ... במיוחד ציור שהיה על מטוס הציור היה מדהים ציור של גוף האישה נורא מפורט ... לאחר מכן הלכנו לשופינג ( בימי רביעי החנויות באנגליה פתוחות עד מאוחר ... כלומר עד 8 בערך Smileys) ואז חגגנו לדניאל (ילדה מהקבוצה ) יום הולדת היה כיף עד ש... עשיתי את הטעות הכי גדולה שלי ... התערבות אוכל עם קרן המדריכה ... הייתי צריך לשתות בקבוק שלם של תרכיז ענבים דוחה במיוחד והם הצלחתי לא הייתי צריך ללכת ללימודים ... זה נגמר ב4\3 בקבוק ובאני מקיא את נשמתי .... טוב קיבלתי יום חופש אחד XP

יום חמישי : באותו יום התחלנו לקלוט שעוד 3 ימים הגן עדן הזה מסתיים ... קצת קשה ... ואז אחרי הלימודים בבבבבבבבבבבבב- באולינג!!!! אחרי משחק מפרך של באולינג חגגנו יום הולדת לשני (חברה טובה שלי מהקבוצה) היה כיף !

יום שישי והקשה : היום האחרון ללימודים ... היה עצוב ... כמה חברים מכמה ארצות טסו הביתה זה היה נורא עצוב T^T
באותו לילה אני ,דניאל , רוני  ומשי ישנו אצל סתיו וסער XD היה "כיף "

יום שבת העצוב : באותו יום סיכמנו את הכל ... היה קשה ...  ואז גם קיבלנו שקיות  (שקיבלנו הרבה פעמים ) השקיות מכילות : סנדוויץ′ שלא הייתי נותן אפילו לאנשים שבמדור השביעי בגהנום ,מים שקיבלנו הרבה אבל לא מספיק , צ′יפס בטעם משתנה , שוקולד , יוגורט , ותפוח או בננה D:  לא אכיל בעליל
ואז הלכנו ל פרימארק מין חנות ענקית עם מלא בגדים מגניבים !!!!
בלילה לא ישנו ... לא יכלנו ... רק בכינו ...

יום אחרון : קמנו ב 4:45 ובכינו
נסענו לשדה תעופה והעלינו על המטוס לא לפני שהספקתי לקנות ביצי הפתעה של פעם !!!!  Smileys

אחרי טיסה מעייפת נחתנו ... היה עצוב להיפרד מכולם אחרי כל מה שעברנו יחד ... אבל זה לא הסוף שלנו כי שנה הבאה שיפלייק !!!!!!!

אני יתגעגע לכולם את כמו האחים שלי אני אוהב אותכם !!!!

ואינה כמה משפטי מפתח שלנו :
WAKE UP !! @#!#!
יאיר תמני !!!
אתה B ? אני לא B ! את B ? אנחנו B ? אז אני B !

בחירה אקראית ..... נירוס !
אני יתעגע לכולם ... אגב מה שרשמתי זה כלום לגבי מה שקרה שם באמת ...
תודה לקרן ואור על כך שהן המדריכות הכי מופלאות בעולם !!!!