אלון

• מרכז: קיימברידג′ קלייר קולג'
  • יצאתי בקיץ: 2012

אלון גנור  (אלון)

יאללה בואו נתחיל כל כך הרבה ...

אליסה טוניצקי

היי, קוראים לי אליסה טוניצקי, ...

ליטל שויקה  (ליטל שויקה)

קוראים לי ליטל, אני בת 14 ...

מתן וצלר  (matan)

קוראים לי מתן וצלר ואני בן ...

עלי פדול  (אין)

הי..קוראים לי עלי פדול אני ...

וג'די זרקא  (jojo)

הי. אני וגדי זרקא הייתי במחזור ...

יאללה בואו נתחיל

כל כך הרבה לספר... מאיפה נתחיל ? אני יודע,

יום אחרון: קמנו מוקדם, מוקדם מדי, ובאופן עצוב חשבנו על כל מי שהכרנו ונעזוב אותו היום מאשר לאלא שאנחנו מתגעגעים אליהם (אל תבינו אותי לא נכון בשלב הזה כבר אכלנו את האצבעות מגעגועים) לכל החברים שהכרנו מהארץ וגם מחו"ל אבל לא כל כך מהר מחכה לנו נסיעה ללוטון וטיסה לנתבג ביחד,ועכשיו שאני מגיע לשלב שבו פוגשים את ההורים; מנשקים,מתחבקים ומספרים חוויות, הגיעה הזמן

לחזור ליום הראשון:

קוראים לי אלון גנור אני בן 15 מירושלים

החופש הזה הייתי בסאמר סקול בקיימברידג′ שאת זה אתם בוודאי יודעים כי נכנסתם לאתר כדי לשמוע דעות שלנו ומה שכנראה הבנתם בנתיים הוא:

1) שהמקום מדהים

2) שהמדריכות שלנו היו הכי טובות

3) ושהאוכל מגעיל

מה שנכון : ).

יום 1-3:

אני רוצה לפתוח ברגע שהגענו לקלייר קולג′.

הגענו אחרי ארוחת הצהריים שלהם אז ישבנו על הדשא וקיבלנו סנדוויצ′ים צ′יפסים, מעדנים, תפוחים, בקבוק מים ומהרעב שאחרי הטיסה פשוט ישבנו זללנו ובדיעבעד אמרנו עד כמה זה היה מזויע. אחר כך קיבלנו את הכרטיסים (מפתחות לחדר) והכרנו את שותף החדר שלנו ואגרנו כוחות עד ארוחת הערב (בשביל לאכול כן :)).

ביום השני לא למדנו אבל כבר קיבלנו את לוח הזמנים של המסיבות המבחן והטיול בעיר(שבעצם היו עינוי סיזיפוס; לראות את כל חנויות הממתקים המוזיקה והבגדים לנסות להתגנב ושוב להיתפס ביידי המדריכים)

יום שלישי היה הכניסה לשגרה קיבלנו את סדר היום השבועי שלוש שעות שיעור אנגלית בבוקר (עם מורים מעולים), ושלוש שעות פעילות בצהריים (עם מדריכים מעולים) וזה הסדר היה משתנה כל יום פעם השיעור בבוקר ופעם הפעילות בבוקר.

יום 4-6:

יום רבעי היה יום שגרתי מצויין.

ביום חמישי נסענו ללונדון ועברנו ליד המתחם האולימפי בדרכנו למחזמר שרק ומפני שהגענו מוקדם מדי (הרבה מוקדם מדי) עשינו כיף בשוק של לונדון וברחובות שמזכירות את המדרחוב רק עם חנויות בגדים ענקיות ועומס שלא יאמן. במחזמר נהננו כל כך היה אולם תאיטרון ענקי כל כך הרבה השקעה וגם עם לא מבינים את כל השירים הצלחתי להבין את האנגלית ומי שלא הצליח ישב ליד אורן לב דור שתרגם באופן מצחיק מאוד

יום שישי יום שגרתי ונחמד, עשינו קבלת שבת.

סופ"ש מדהים:

ביום שבת היינו בלונה פארק אלטון טאוור הספקתי לעשות רכבת הרים אחת כי שניים נסגרו כשעמדנו בתור ואז הלכנו לאיבוד בכיף ביער שליד הפארק: בן , אמלי, גיא, ואני (היה כיף חיים אחד הללכת לאיבוד הטובים שהיה לי

אבל תאמינו לי מה שהספקתי היה מדהים מפחיד ומבעיט.

ביום שבת הלכנו למוזיאון השעווה מאדם תוסו בלונדון שהיה ממש מגניב הצטלמתי כל כך הרבה עד שהייתי חייב למחוק בסוף תמונות

באותו יום כתבתי את היומן מסע אשמח אם תקראו אבל לא חובה ;)

רק לא לשכוח שגם היינו במוזיאון הטבע העצום שם אבל מהעייפות הספקתי להיות רק ב 4 אגפים

השבוע השני היה כבר ממש שגרתי ופשוט עבר

הסופש השני:

יום שישי: עשינו ראפטינג בנהר המדהים של קיימברידג′ שזה כמו הסירות בונציה רק יותר קשה כי בעצם צריך לדחוף את הקרקעית עם מקל באורך של בערך 4 מטרים.

יום שבת יום אחרון חוץ מבזבוז הכסף האחרון בקניות היינו במוזיאון המטוסים שהיה ענק ממש עצום עם שש גארז′ים של עשרות מטוסים מכל הדגמים ואני השפקתי להיות רק בשניים ואף אחד לא היה ביותר מזה.

זהו נגמרו שבועיים אתם מוזמנים לחזור להתחלה ומצטער שנתתי לכם לקרוא כל כך הרבה אני מקווה שלא התעיפתם ותמשיכו לקרוא עוד סיפורים כדי לקבל יותר מושג וללכת בשנה הבאה לסאמר סקול