amber2120

AMBER LEIBO  (amber2120)

היי לכולם      ...

רועי עמרני  (רועי)

שלום קוראים לי רועי עמרני ...

נועה רנה יוסף  (נועה)

היי כולם(:אני נועה יוסף בת ...

רז זהבי  (רזון)

שלום :) אני רז זהבי בן 15 ...

שי בראנץ  (שייקי)

אני נסעתי לשלושה שבועות , ...

היי לכולם   Smileys

אני אתחיל בזה שלפני הנסיעה היו לי מלא חששות וזה טבעי לכולם יש אותם..

בלילה שלפני הנסיעה בכלל לא נרדמתי , ואז הגיע הבוקר לקחתי את המזוודה, את התיק של הסאמר סקול ונסעתי עם משפחתי לכיוון שדה התעופה,

שהגענו פגשתי את כל הילדים ואת המדריכות שלי ואז עומרי מנהל הקמפוס אמר שזה הזמן להיפרד מהמשפחות , כי את שאר הדרך נמשיך ביחד ללא ההורים
אז אחרי כמה דמעות והרבה איחולים המשכנו לכיוון הבדיקות הבטחוניות, שלחנו את המדוודות ועלינו למטוס.

הטיסה הייתה ארוכה ומעייפת אבל אחרי שנחתנו עלינו על האוטובוס שלקח
אותנו למרכז בבאת′.

פגשנו את המדריכה של הקבוצה של השלושה שבועות ואת הילדים וחילקו אותנו לפי החדרים החלפנו בגדים ,ירדנו למטה אכלנו ארוחת ערב האוכל היה ממש סבבה.

אחר-כך הייתה פעילות חברתית ראשונה של שתי הקבוצות ביחד כמו ספיד דייטינג היה ממש כיף משחק היכרות מהיר אחד עם השני, חזרנו מהפעילות, ישבנו קצת ביחד והלכנו לישון.

בבוקר למחרת התייצבנו בשעה 8:10 למטה אכלנו ארוחת בוקר והלכנו ללמוד הלימודים היו ממש כיפים ומעניינים אחרי הלימודים שוב אכלנו ויצאנו לטייל.

כל יום היו 3 פעילויות מגוונות ומעניינות כולל לימודים וסיורים , היה ממש אדיר הכרתי מלא חברים והמדריכות היו ממש כמו אמהות קטנות כל בעיה נפתרה בזכותן והיה אפשר להתייעץ איתן..

חוץ מהגעגוע הבייתה הימים עברו ממש מהר כי נהנו מכל דקה ושנייה ביום האחרון ארזנו את המזוודות נסענו 3 וחצי שעות לכיוון שדה התעופה הית′רו שנחתנו רצנו ישר להורים והיה לא קל להיפרד מכל החברים היה כיף וקשה לחזור לארץ יומיים אחרי ואני כבר מתגעגעת למקום המדהים, לאנשים ולמזג האוויר .

אולי אני אטוס גם שנה הבאה מה שבטוח שנהניתי מכל שנייה, דקה ושעה.

אני מודה על זה שניתנה לי ההזדמנות לחוות חוויה של פעם בחיים ולהנות מכל הרגעים הקסומים המצחיקים והמרגשים תודה לכולם :))))