•  מחנה קייץ בחו"ל שווה

עדי

• יצאתי בקיץ: 2012

עדי זייאד  (עדי)

אוקי אז איך אפשר להתחיל לכתוב ...

נטע אבידן  (נטע אבידן)

שלום, קוראים לי נטע אני בת ...

אביה אהרוני  (אביה (:)

אוקי , אז האמת שרציתי להתחיל ...

ניצן משעל  (ניצן משעל)

זה סיפור מאוד עצוב, הנושא ...

אריאל ברוק  (אריאל)

קוראים לי אריאל ואני הייתי ...

אוקי אז איך אפשר להתחיל לכתוב ולספר כל מה שעברתי בחופש הזה ...זאת הייתה חוויה אדירה שאני יודעת שאף פעם לא אשכח !

איך הכל התחיל ? אה.... Smileys

הכל התחיל כשהייתי בכיתה ו′ (עכשיו אני עולה לט′) אני לא ממש זוכרת איך גיליתי את הסאמר סקול אבל אני יודעת שחפרתי להורים שלי שלוש שנים שלמות שירשמו אותי , בהתחלה הם לא הסכימו אבל לא ויתרתי והמשכתי לנסות !
וכשמנסים מצליחים

חחחחח אז נרשמתי עם חברה שלי רותם אליאס , התרגשנו כל כך ...לא היה יום שלא דיברנו על ה-15.7 (התאריך של הטיסה)  Smileys

דיברנו עם ילדים שהכרנו דרך קבוצה סודית שפתחנו בפייסבוק "ברייטון מחזור שני זה הכי אחי " חחחחחחח וכבר התחברנו עם כולם .

עברו הימים והגיע סוף סוף היום של המפגש לפני הטיסה , היו המון פחדים וחששות אבל כשראינו את הקבוצה המדהיממה שלנו ואת המדריכות המקסימות  הכלל נעלםם !

במפגש הסבירו לנו על מה שהולך להיות וקיבלנו את הכרטיסי טיסה , התיק ועוד

כמה דברים  Smileys

ואז הגיע היום הגדול שלו כולם חיכו ..היום של הטיסה , אני כמעט בטוחה שלילה לפני אף אחד לא הצליח להירדם, כמוני חחח , היינו צריכים לקום מוקדם בבוקר ולהיות בשדה תעופה בשש וחצי ,נפגשנו בטרמינל שלוש, קיבלנו מהמדריכות סרט אדום לקשור על המזוודה ושרשרת כזאת עם מספר טלפון והרחוב של הקולג′ בעברית ובאנגלית למקרה שנלך לאיבוד O:

נפרדנו מההורים ,עברנו את כל הבדיקות , קנינו בדיוטיפרי ואז התחלתי להרגיש את הפחדים שלי ...יש לי פחד גבהים ואני קלאסטרופובית , זאת הייתה הטיסה הראשונה שלי ולעבור את הטיסה הראשונה בלי הורים זה דיי מלחיץ אבל החברים עזרו לי להתגבר על הפחד ועלינו למטוס .

במטוס כל אחד התחלף עם מישהו אחר בשביל לשבת ליד מי שהוא רצה מההתחלה .

העברנו 4 וחצי שעות בצחוקים וכיף עם הילדים שהולכים להיות איתנו שבועיים שלמים 24\7 וגם עם ילדים מקבוצות אחרות  ! D=
רק נחתנו וכבר ראינו מלא מלא מלא מלאא חתיכיםםםםםםם  Smileys

יצאנו מהשדה תעופה וממש התרשמנו מכל שטות שבארץ לא היינו מיחסים לזה חשיבות ...אוטובוס, אישה עם כובע , מוניות, מכוניות חחחחחח Smileys

נסענו לברייטון וכשהגענו הראו לנו איפה המגורים שלנו ושל מי זה כל חדר , אני ורותם היינו בחדר הראשון בקומה הראשונה עם אריאל ברוק , קצת התבאסנו מזה שהחדר שלנו הוא הראשון ליד הדלת כניסה ועוד בקומה הראשונה אבל שעברו הימים התחלנו להבין שיש לזה כמה יתרונות ושזכינו בחדר הכי שווה !

ארגנו את המזוודות בחדרים ויצאנו לדבר עם ילדים ממדינות אחרות , שוויצרים , ספרדים , איטלקים , רוסים ....הם היו פפשוט מדהימיםםם !!!

אני חייבת להודות שמהאוכל ממש לא התרשמנו והכל היה דוחה אבל לאט לאט מתחילים להתרגל לטעם למרות שאני חייתי שם על לחם וחמאה חחחח אז אם אתם מתכננים לנסוע תכינו ממלללא מללא מללא מנות חמות מראששש !  Smileys
ביום השני עשו לנו מבחני התאמה וכל אחד שובץ לרמה שלו ...רמה 4 היא הכי טובה ואני למזלי הייתי רמה 3 Smileys

בשבוע הראשון התחלנו את הלימודים בצהריים ובהפסקה בין השיעורים הלכנו לקפיטריה ,בבוקר היו הפעילויותתת שאני כל כך מתגעגעת אליהם ובאמת שנהנתי מכל פעילות וגם מהפעילויות ערב   Smileys

ובשבוע השני הלימודים היו בבוקר והפעילויות בצהריים
בימי טיול יצאנו לטייל בברייטון , היינו בטירה מהממת, לונדון, שטנו בתמזה, ראינו את מאמה מיה והיינו במאדם טוסו  Smileys

היו מלא ימי קניות ואני מציעה לכל מי שהולך שנה הבאה ללכת לפריימרק, זאת גם חנות ממש זולה וגם יש שם בגדים מדהימיםםםם !

אחרי שבועיים מדהימים שהכרנו ילדים חדשים מכל העולם, למדנו, טילנו ונהנו הגיע היום לחזור הביתה :\ 29.7 .

כולם בכו באוטובוס בדרך לשדה תעופה, היה קשה להאמין שזהו לא נראה יותר את הילדים מהמדינות האחרות ולא נהיה כל יום עם הילדים מהקבוצה, הדבר היחיד שגרם לנו לחייך זה שאנחנו הולכים לראות את המשפחות שלנו ולאכול אוכל נורמלי סוף סוףף  Smileys

הגענו לשדה תעופה, עברנו את הבדיקות, הלכנו לדיוטיפריי, חיכינו לעלות למטוס וטעמתי את המשקה הזה מאנסטטרררר (זהה מממשששש ממש מממשש טעים )

עלינו למטוס אבל היה לנו עיקוב של שעתיים ורק אז המראנו ...היה קצת עצוב בטיסה כי בכל זאת זה הזמן האחרון שלנו ביחד עד לפעם הבאה :\  Smileys

בדיוק חצי שעה לפני שהיינו אמורים לנחות, הסתובבתי במטוס ונכנס לי קיסם לרגללל כן אין לי מזל חח

נחתנו, נפרדנו  מכולם, עשינו תמונה קבוצתית אחרונה (לא כולם היו בתמונה כי היו כמה ילדים שנשארו בלונדון ונפגשו בשדה תעופה עם המשפחה ), לקחנו את המזוודות ואז ראינו את כל המשפחות מחכים לנו ואני ישר חיפשתי את אמא שלי , בגלל שזה היה כל כך  מאוחר בלילה אז אבא שלי היה צריך להישאר בבית עם

אחים שלי  Smileys

ראיתי את אמא שלי רצה אלי וממש הופתעתי לראות את בת דודה שלי איתה חחחח חשבתי שרק אמא שלי מחכה לי XD
ואז חיבוקים אחרונים מכל הילדיםם המדהימים האלה שאני כל כך מתגעגעת אליהם וחזרנו הביתה  Smileys

אלה היו השבועיים הכי מדהימים שהיו לי בכל החיים ! אני מקווה מאוד לחזור שוב גם שנה הבאה כי זאת באמת אחת החוויות, ממליצה בחום לכולם להירשם,

עדי זייאד  Smileys

Don’t stop dreaming , turn them into reality

שאני יודעת שאף פעם לא אשכח !