guy cohen

• מרכז: Bath אנגלית ופעילויות
  • יצאתי בקיץ: 2012

גיא כהן אמין  (guy cohen)

שלום לכולם, אני גיא כהן בן ...

אברהם אילת  (אילת)

היי, אני אילת, עולה לכיתה ...

AMBER LEIBO  (amber2120)

היי לכולם      ...

אלי איפרגן  (אלי איפרגן)

קוראים לי אלי ואני בת 16 מקריית ...

חן גולן  (chen)

שלום, קוראים לי חן ואני רוצה ...

שיר שנקר  (ריש)

שלום לכולם ! אני שיר שנקר ...

שלום לכולם, אני גיא כהן בן 16 מגן יבנה - וכן גם אני יצאתי לסאמר סקול באנגליה.

אז אני הגעתי לסאמר סקול דרך אחי הקטן שנרשם ואני בכלל לא ידעתי מה זה סאמר סקול שאלתי מה זה וההורים שלי שאלו אם אני רוצה גם.. אמרתי למה לא כי זה נשמע כיף וכמה ימים אחרי הודיעו לי שאני טס גם:)

עבר זמן..... והמפגש של כל הקבוצה הגיע.

הסבירו מה הולך להיות ..הכרנו את המדריכים ועשינו פעילויות כדי להכיר אחד את השני ( לא שזה עזר כי בקושי זכרתי מישהו חחחח)

ומתעוררים ליום של הטיסה... ההתרגשות מתחילה ומתחילים להפרד מהמשפחה והחברים וכבר חושבים מה הולך להיות באנגליה..הגענו לשדה תעופה לא התעכבנו הרבה זמן ועלינו על המטוס בדרכינו לאנגליה.... ואחרי כמעט חמש שעות נחתנו בשלום בלונדון היפה. איך שהגענו בדיקת דרכונים לקיחת מזוודות ושם חיכה לנו איש מ-EAC שלקח אותנו למיניבוס בדרכינו לבה′אט.

והגענו.. כולם היו נלהבים קיבלנו הדרכה ממנהל הקמפוס ( מריק ) כולם קיבלו מפתחות נכנסו לחדרים והחלו לסדר את כל הדברים וישר הלכנו לאכול ולהכיר את כולם..והלכנו לישון.

למחרת כולם ניגשו למבחנים כדי להשתייך לכיתות המתאימות ולרמה המתאימה לכל אחד.

האוכל............

האוכל בדרך כלל היה טעים חוץ מכל מיני שילובים של חזיר בכל מיני דברים אבל עם הזמן האוכל הלך והשתפר.. ואפילו הפסטה נהייתה ברטבים חחחח.
האוכל בבוקר היה תמיד מלווה בלחם וחמאה והוא לא משתנה.. אבל בסדר לא יקרה לנו כלום אם קצת לא נאכל אחרי כל הציפסים והפסטות שאנחנו אוכלים במהלך היום

הקבוצה של השבועיים מצטרפת אלינוSmileys

עוד לא עיכלנו את כל הקבוצה שלנו והנה באו להם עוד ילדים חדשים כולם היו נרגשים ורוצים כבר יותר להכיר לעומק את הקבוצה החדשה ואחרי שהם באו קיבלנו אותם יפה ועשינו פעילות כדי להכיר כל אחד ואחת. וכן היו שמה ילדים באמת מדהימים שאני אישית התחברתי מאוד ובכלל כל הקבוצה שלנו הייתה קבוצה באמת טובה שאני לא ישכח :)

הפעילויות.. והטיולים

המגרשי ספורט היו פשוט מדהימים ובאמת כולם הרגישו שאנחנו בתוך האולימיאדה בגלל כל המגרשי ספורט.. האולם ספורט היה גדול ויפה המגרשי כדורגל פשוט מדהימים והירוק של הדשא נוצץ כמו חדש. כולם שיחקו והיו שלמדו משחקי ספורט חדשים ואפילו מאוד אהבו ורצו כל פעם מהתחלה לשחק עוד ועוד..

היציאה הראשונה שלנו מהאוניברסיטה הייתה כמובן ל...שופינג במרכז בא′ט לכולם היה זמן חופשי לקנות דברים להסתובב ולהכיר את המקום שאנחנו הולכים להיות בו שלושה שבועות.

הסיורים היו נורא כיפים וממש גרמו לכולם ללמוד למשל היינו בספינה משנת 1846 שעשתה את המסלול של ספינת הטיטניק מבריטניה לניו יורק  Smileys כל הספינה הייתה עשויה מברזל שבאותה תקופה זה היה וואו.. שוווי הספינה היה כ5 מיליון ליש"ט.. והספינה נסגרה בגלל כורוזיה.. המים חדרו לתוך הברזל שאכל את הספינה ולא הצליחו לתקן ומאז היא נחשבת למקום תיירותי שבאים אנשים לראות.. היינו בעוד כל מיני מקומות כנסיות קתדרלות מוזיאונים וכדומה.. וכמובן במאדם טוסו - שם פגשנו מישהו מחו"ל שיודע עיברית והתחיל לשיר לנו שירים של שרית חדד ולדבר איתנו קצת בעיברית היה ממש כיף ומצחיק.

וכמובן המחזמר היה מחזמר נורא מרשים אבל לעיתים גם קצת מרדים חחחח

הפעילויות בערב היו כמו דיסקו , סרטים או תחרויות או טאלנט שוואו ודברים כאלה.. שהביאו למצב רוח טוב בלילה והעבירו את הלילה בכיף :)

ואסור לשכוח כל לילה את הפיצות שכולם הזמינו חחחח וכמובן הפיצה שקיבלנו בחינם ( ישראלים.. Smileys )

המורים והשיעורים והמדריכים בסאמר סקול....

אחח סטיב סטיב חחחחחחח המורה הכי תותח שיש  אבל בכללי המורים אחד אחד היו ממש ממש טובים ולא נוקשים ורוצים להעביר את הכל בכיף. עושים משחקים כיפים לומדים דברים חדשים ומשפרים נורא את האנגלית. כמובן נקשרים לכל התלמידים החדשים שמצטרפים אלינו לכיתה.

המדריכים: דייב , לוק , גסטין , רי′ץ , לורה מנהל הקמפוס - מריק ועוד כל מיני.. בהתחלה הם לא ממש ידעו דברים על ישראל ובהתחלה חשבו שתמיד יש מלחמה בישראל והסברנו לכולם שזה לא ככה וכולם הרגישו ממש בשליחות והמדריכים נורא התחברו אלינו כל היום רצו פשוט לבוא לשבת ולדבר איתנו התעניינו בישראל שינו את כל דעתם ואפילו הבטיחו לבוא לבקר בישראל.

וכמובן אי אפשר לשכוח את היום האחרון והמרגש.. כולם מתארגנים.. מארגנים מזוודות נפרדים מתגעגעים כבר לפני שעוזבים.. נפרדים מהקזחסטנים שליוו אותנו לאוטובוס שחיכה בחוץ .. כולם עולים על האוטובוס ופתאום מריק מנהל הקמפוס נכנס.. הוא אמר שאנחנו הישראלים הראשונים שהוא פגש והוא מאוד שמח שהוא פגש אותנו והוא מאוד אוהב את ישראל וכאות לכך הוא היה לבוש בסוודר הוריד את הסוודר ומתחת היה חולצה קצרה שהיה כתוב : I LOVE ISRAEL Smileys .. וואו כולם היו נרגשים ונסענו לשדה תעופה בחיוך:)

מאי ואור .......... המדריכות היקרות שלנו.Smileys
כן למרות כל הבעיות שעשינו , האיחורים שלא מפסיקים הן תמיד לקחו את הדברים הטובים וניסו לעזור לנו בכל צרה\בעיה שאפשר והרגשנו שהם כמו חברות ולא כמו מדריכות שלנו.

וזה נגמר...

חוזרים הביתה כולם מלאי חוויות ורוצים רק להיפגש עוד הפעם והנה כבר מתחילים להתגעגע .. ומקווים כולם להפגש בקרוב בקיצור .. או באירוך כמו שראיתם.. סאמר סקול.. = חוויהSmileys