•  summerschool שולט

סתיו

• יצאתי בקיץ: 2012

סתיו כהן  (סתיו)

אני סתיו כהן בן 15 מראשון ...

דור ליבנה  (דורוש)

היי כולם אני דור ליבנה ויצאתי ...

נוגה גודוביץ  (פוגנס)

היי אני נוגה אני בת 15 וחצי ...

דנה ניר  (דנניייייר (=)

ואו ואו ואו ! מאיפה אני מתחילה ...

/ /  (/)

באמת שאין מספיק מילים שיתארו ...

גל בראל  (גל בראל)

באמת שאני לא יודעת מאיפה להתחיל ...

אני סתיו כהן בן 15 מראשון לציון, מסיים ט′ ואני נסעתי לסאמר סקול קיימברידג′ מחזור שני.. Smileys

טוב אז אחרי חוויה מדהימה שלא נשכחת הגיע הזמן שאני קצת יספר עלייה.. Smileys

אז ביום הראשון הגענו לשדה תעופה עם עוד שישה חברים (שלוש בנים ושלוש בנות)  אמרנו שלום לאבא ואמא והתחלנו להתקדם.. עלינו למטוס..
כולנו התרגשנו והתחלנו להמריא, התחלתי להתחבר עם אנשים שאני לא מכיר.. והופתעתי לטובה מהקבוצה Smileys

נחתנו בלונדון ונסענו שעה עד קיימברד′ג, הגענו ואני וסער עזרנו לכולם להעלות את המזוודות לחדרים..Smileys

ביום השני כבר היינו יותר מגובשים.. בבוקר היו לנו מבחני רמה.. המבחנים היו קשים.. בצהריים נתנו תוצאות ולפי זה ידעתי עם מי אני בכיתה ואיזה רמה אני..:)

ביום השלישי התחלנו ללמוד.. זה היה מוזר אבל גם כיף, בנוסף יש גם פעיליות שזה ממש מגניב.. :) בערב יצאנו למחזמר של מלך האריות שזה היה מדהים !!! התחלנו להתחבר עם שאר הילדים וכבר הרגשנו  בבית D:

ביום הרביעי כבר התחלנו ללכת לקניות ואז ראינו איך שקיימבריד′ג מדהימה !!!

בסופ"ש - שאצל האנגלים זה ימי שבת, ראשון נסענו ללונדון :) לונדון עצומה ויפיפייה ! התחלנו את היום במוזיאון השעווה - מדאם טוסו.. היה מדהים !!
זה היה ממש מגניב !!! הצטלמנו עם כל מיני סלברטאים ועשינו פרצופים ! Smileys

בצהריים הלכנו לראות את London i גלגל ענק עצום שרואים בו הכל !! את כל לונדון !  עברנו גם בביג בן וזה היה יפיפה !!

ביום ראשון (תחילת השבוע השני) עשו לנו הפתעה ונסענו ללונה פארק !!!
זה היה אדיר ! השבועה הראשון עבר בטיל !!

תחילת השבוע השני.. חזרנו ללמוד.. :P

ביום שלישי הייתי בפעילות ולקחו אותו לקנוווינג (סירה מוזרה כזאת חח ) אני השטתי אותה .. בהתחלה היה הכל טוב ויפה ואז בום !! סירה התנגשה בנו ונפלתי למים..! הרימו אותי ודור (ילד שהכרתי מהסאמר סקול ) השיט את הסירה.. זאת הייתה חוויה חחחח  :P

עד אותו יום שלישי היו לנו כבר איזה 3 מסיבות מדהימות !! המסיבות היו כפיות הכרנו אנשים מהעולם!! שזה היה ממש כיף Smileys

ביום רביעי נסענו לראות את מוזיאון חיל האוויר האנגלי.. זה היה ממש יפה.. אחכ חגגנו לדניאל (אחת הילדות מהסאמר סקול) יום הולדת.. זה היה ממש נחמד וכיף :)

ביום חמישי.. כבר למדנו כרגיל.. התרגלנו להכל התחברנו !! והרגשנו שאנחנו משפחה Smileys אז.. ביום חמישי נסענו לבאולינג שזה היה ממש כיף !! בעל הדרך חגגנו לשני (גם ילדה מהסאמר סקול) יום הולדת !! היה כיף :)

בערב הייתה מסיבה שהיא הייתה כפית ברמות !! זו הייתה המסיבה הרביעית או החמישית.. היה ממש כיף !!

יום למחרת כמו בנות ישראליות הלכו למנהל הקמפוס והצליחו לשכנע אותו לעשות עוד מסיבה לקראת עזיבתם של מספר קבוצות מארצות שונות.. :) אז ביום שישי בערב הייתה מסיבה היה ממש כיף!! ואחרי המסיבה כולם התחילו לבנות !! כולם מהמון ארצות.. אף אחד לא רצה לעזוב.. גם אני התחלתי לבכות.. זה היה עצוב ..

בבוקר כמה ארצות עזבו ואנחנו הבנו שזה היום והלילה האחרונים שלנו !!
התחלנו לארוז את התיקים וזה היה מבאס.. רצינו להישאר שם !!

יצאנו למרכז קניות חדש עם המדריכות וקנינו מלא דברים !!

בלילה כל הישראלים התחילו לבכות כי אנחנו עוזבים !!

השבוע השני עבר מהר יותר בהרבה מהשבוע הראשון !!!! זה היה מוזר !!

בלילה כי זה היה הלילה האחרון שלנו אז יצאנו מהחדרים אפילו שעבר השעה עשר.. היה מדהים !!!

קמנו בארבע  לפנות בוקר והתחלנו לסוע לשדה... לקראת 12 בצהריים עלינו על הטיסה.. זה היה מוזר.. לקראת סוף הטיסה.. לקראת הנחיתה.. כולם התחילו לבכות שהם עוזבים אחד את השני !!

נחתנו בשלום והוהוה כמו שהישראלים מוחיאים כפיים כשנוחתים בשלום :)

נפדנו מהמדריכים ומהחברים !!

כל אחד נסע הביתה.. Smileys

זה היה מדהים חוויה חד פעמית !!!