אליסה טוניצקי

היי, קוראים לי אליסה טוניצקי, ...

ליטל שויקה  (ליטל שויקה)

קוראים לי ליטל, אני בת 14 ...

מור שנק  (מור שנק)

וואו, האמת שאני לא יודעת איך ...

מתן וצלר  (matan)

קוראים לי מתן וצלר ואני בן ...

Maya Meroz  (מאיה מרוז)

קוראים לי מאיה מרוז ואני בת ...

גלי רבהון  (גלי רבהון)

קוראים לי גלי, יצאתי לסאמר ...

היי, קוראים לי אליסה טוניצקי, בת 14 מחדרה. Smileys

השנה יצאתי לסאמר סקול בקיימברידג′, במחזור השלישי (:
בואו נתחיל עם זה, שזה היה החלום שלי, מאז שראיתי את אותה המודעה בראש1, לפני שנתיים, נכנסתי לאתר של קמפוס, חרשתי על כל הסיפורים, מידע וכו′, אך בסופו של דבר לא יצא לי לצאת בשנתיים הקודמות. Smileys

בכל מקרה, השנה בסביבות חודש אפריל, השיכנועים הצליחו, והוריי סוף כל סוף הסכימו !! Smileys אז החלטתי ישר להתקשר לחברה, היא השתכנעה לבוא, סידרנו את העיניינים, והתחילה הספירה לאחור ! D:

אחרי שבועיים בערך, הצטרפנו לקבוצה שהייתה בפייסבוק וכולם התחילו להכיר את כולם..

עבר הזמן, המבחנים בבית ספר נגמרו, ופתאום אני מוצאת את עצמי במפגש קבוצה!

ישר הבנתי שהולך להיות לי קייץ מושלם עם ילדים מושלמים ומדריכות מושלמוות Smileys

הזמן ממשיך לעבור..  והציפייה ארוכה מתמיד... Smileys

פתאום.. אני קולטת את עצמי.. בשדה תעופה.. !Smileys

נפרדתי מהמשפחה, והלכנו לרישום המזוודות..

לא היה לי מושג מה מצפה לי, אבל ידעתי שזה הולך להיות פשוט חוויה מדהימה !
הטיסה עברה מצויין, וכולם התחילו להכיר לאט לאט אחד את השני  Smileys

נחתנו באנגליה, וישר מזג האוויר המושלם של אנגליה נתן לי רושם טוב Smileys

פגש אותנו מדריך מקומי, ועלינו לאוטובוס בדרכנו לקולג′ (:

הנופים היו פשוט מדהימים, ולא, זה לא היה סוגים שונים של חול כמו בדרך לאילת, זה היה כל כך הרבה צמחייה, וירוק בעיניים .. התאהבתי באנגליה רשמית! Smileys

כשהגענו לקולג′, היו שם עוד מדריכים מקומיים, הם הביאו לנו ארוחות ארוזות, הם לא היו משו.. אבל החיוך לא יורד בשום אופן Smileys

קיבלנו את החדרים, והלכנו לפרוק מזוודות.

אחרי כמה שעות, נפגשנו כל הקבוצה, והלכנו לארוחת הערב, משהו כמו רבע שעה של הליכה מהמרכז..

אחרי שחזרנו למרכז, חיכתה לנו מסיבה שהייתה יבשה למדיי.. עד שבאו הישראלים והרימו אותה Smileys

ביום השני, היה לנו מבחן רמה שבדק את היכולות שלנו, ולפיו שובצנו לקבוצות לימוד.

אחה"צ, הלכנו לסיור בעיר, הראו לנו איפה נמצאות כל החנויות השוות, והסבירו לנו על כל מיני אתרים מעניינים בעיר עצמה :)

אחרי זה, נכנסנו לתוך שגרה ...

הלו"ז שהיה לנו מימי שני - שישי:

7:00-8:30 : ארוחת בוקר, האוכל לא משו, אבל בכל זאת- שורדים ;)

9:00-11:50 : שיעורים, למדנו עם מורים מדהימים אחד אחד , זה לא כמו שאתם חושבים, ללמוד אזרחות עם המורה שולה, כולם שם צעירים, זורמים, נראים טוב, וכמעט כמו אחים גדולים. ובכל זאת, יוצאים בסופו של דבר, עם רמת אנגלית גבוהה בהרבה יותר ממה שבאתם איתה.

12:00-13:20 : ארוחת צהריים, הכי כיף, יש אתגר מול שומרים חתיכים לפלח עוד מים, ולבחון את כושר השיכנוע שכם, בלקבל עוד לחם שוום Smileys

13:30-16:20 : אקטיביטי, עושים מללא דברים כיפיים, למשל ספורט בפארק מהמם, טניס, כדורגל, כדורעף ועוד מלא, ביקרנו גם במוזיאונים בתוך קיימברידג′, עשינו אפילו חפש את המטמון בעיר, ובכללי, היו ילדים ממלא ארצות, זמן טוב לשפר את האנגלית, כשמתקשרים עם כולם Smileys

16:30-18:30 : היה לנו זמן חופשי. יכלנו ללכת לשופינג בעיר, לבלות עם ילדים מארצות שונות או סתם לנוח בחדרים Smileys

18:30-19:30 : הייתה ארוחת ערב, לפי דעתי היא הייתה סבבה, אבל הרוב העדיפו ללכת לעיר למקדונלס, סטארבקס ועוד מלא (תאמינו לי, פאסט פוד לא חסר)

20:00-21:30 : הייתה תמיד מסיבה כלשהי, או פעילות, וכמעט תמיד.. הודעות בדשא ;)

22:00 : כיבוי אורות, אבל בכל זאת, קבוצה ישראלית.. אפשר לומר שרובנו העדפנו להתעלם מהחוק הזה Smileys

*** כל יום, האקטיביטי והלימודים התחפו בשעות ביניהן, כך שאם למדנו בבוקר, ואקטיביטי בצהריים, ביום למחרת היינו עושים אקטיביטי בבוקר, ולומדים אחרה"צ.

סופ"ש :

בסופ"ש הראשון שלנו, הפתיעו אתנו, ונסענו ללונה פארק הכי שווה באנגליה- alton towers !! היה פשוט מדהים ומרוב שהפארק הזה היה עצום חלקנו הלכנו שם לאיבוד Smileys

בנוסף, נסענו ללונדון !!!! Smileys

ראינו מחזמר של שרק, התפאורה, השחקנים..  פשוט חוויה !
בהחלט שזה היה מדהים!
פתאום עבר לו שבוע שלם, והבנתי שנשארו לנו רק עוד 7 ימים באנגליה ! Smileys

וחזרנו שוב לשיגרה, לפי הל"ז שרשמתי מקודם (:

את השבוע השני שלי, ניצלתי ממש כמו שצריך, והכרתי כמעט את כל הקמפוס! היו ילדים מרוסיה, פורטוגל, צ′כיה, פולין, שוויץ, בלגיה, טורקיה, ערב הסעודית, ועוד מלא..

אני שומרת עם הרבה מהם קשר עכשיו גם בפייסבוק ובסקייפ Smileys

בכל מקרה, הגיע הסופש השני, והפעם נסענו שוב ללונדון, למוזיאון מדאם טוסו, ולמוזיאון על הטבע והאנשות ואיך היא התפתחה ..

היינו גם בגן חיות מקסים בתוך קיימברידג′, ובמוזיאון חיל האוויר :)

זו היתה חוויה מדהימה, ועכשיו אני בתהליכי שיכנועים של ההורים שלי לנסוע לשם בשנה הבאה ! Smileys

בכל מקרה, רציתי להגיד לכל מי שקורא את הסיפור שלי- אם יש לכם את האפשרות של לנסוע לסאמר סקול, אתם חייבים להירשם!!! זו אחת החוויות המדהימות שאי פעם תוכלו לחוות, אם יש את אלו שמתלבטים בכל מיני דברים:

"אני אתגעגע למשפחה..." - שום געגועים ושום נעליים, השבועיים האלו עברו בטיל, זה עבר ממש ממש מהר, אפילו יותר מדי מהר ! :( אישית.. לא התגעגעתי בכלל עם כל האהבה שלייי לכולם כאן בארץ, הייתי שמחה להישאר שם לעוד שבועיים Smileys

"אני אגווע שם ברעב..." - ממש לא, האוכל אומנם לא משהו, אבל אכיל, ויש שם כל כך הרבה פאסט פוד, ובזול, אז שורדים (:

"אני לא אכיר שם אף אחד..." - ההפך הוא הנכון, כולם נמצאים באותו מצב, לא מכירים אף אחד, כמו בתחילת כיתה א′, ותחשבו שאתם מבלים איתם 24\7 אז כן.. תוך מקסימום יומיים שלושה, לא יצליחו להפריד ביניכם !

בכל מקרה, לכל טענה, יש תירוץ למה אתם כן צריכים לנסוע ולחוות את השבועיים הבלתי נשכחים האלה!!

אז בנימה אופטימית זו, אני ממש ממש ממש מקווה שנזכה במפגש קבוצתי !