•  summer cool שולט

Rotem :)

• יצאתי בקיץ: 2012

רותם אהרון  (Rotem :))

איך מתחילים סיפור כזה על משהו ...

עומר רהב בן יעקוב  (שני)

בחופש הזה הייתי במחזור השני ...

/ /  (/)

באמת שאין מספיק מילים שיתארו ...

מאיה ביאנקו  (מאיה ביאנקו)

הייייי אני מאיה, בת 15 ...

ספיר לוי  (ספיר לוי)

היייי .... קוראים לי ספיר, ...

שני אוחנה  (שני אוחנה)

וואי אני אפילו לא יודעת מאיפה ...

איך מתחילים סיפור כזה על משהו שהיה ונגמר אבל לעולם לא ישכח ?
נסעתי השנה לקיימברידג′ מחזור 2 שחייב לציין שהיה פשוט שקית!

ישר אחרי שאני ושחר, שבאה איתי מהבית לסאמרסקול נרשמנו פתחנו קבוצה, כבר בהתחלה הצטרפו אליה מלא והחלטנו להיפגש, והפגישה עברה וכך גם הזמן למדנו להכיר מלא אנשים מדהימיםSmileys

הגיע יום הטיסה, כולם היו לחוצים על האנשים שיהיו איתם, על הטיסה ובכללי.
בטיסה קיבלנו אוכל ושתייה, והתרוצצנו בין הכיסאות כדי להכיר את כולם (:
נחתנו באנגליה וישר ג′יימס קיבל אותנו בצורה מדהימה   Smileys  נסענו עוד כמה זמן וסופסוף הגיע הרגע שכולנו חיכינו לו קיימברידג′ המדהימה, כמובן שקיבלנו שקיות התפזרנו לחדרים והתחלנו לפרוק את המזוודות.

יצאנו לארוחת ערב שאשפר להגיד שהייתה סבירה, חזרנו וב- 10 ישר למיטות אחרי יום עמוס ומדהים.

ביום השני עשינו מבחן רמה שקבע לכל אחד את הכיתה והפעילויות שלו לשבועיים הקרובים, המבחן לקח זמן רב והיה נראה מבהיל, אבל כולם בסופו של דבר הסתדרו.

לאחר מכן יצאנו לטיול רגלי קצר בקיימברידג′ (:
לאט לאט השבוע עבר עם מלא פעילויות, לימודים והכרנו מלאמלא אנשים מכל העולם  והיינו במסיבות למיניהם. Smileys

לכבוד הסופ"ש קרן אור שהיו מדהימות ערכו קבלת שבת, יום למחרת נסענו לטייל בלונדון שהיא בכלל מדהימה, היינו במדאם טוסו, ראינו את לונדון איי את ארמון המלכה ועוד מלא מלא דברים שונים ומדהימים♥
ככה עבר לו השבוע מהר, ואפשר להגיד אפילו מהר מדי, ועם חוויות מדהימות ולעולם לא נשכח Smileys

לכבוד השבוע החדש החליטו לעשות לנו הפתעה ולקחת אותנו ללונה פארק הכי גדול באנגליה, שהוא מדהים ועם מתקנים אדירים, אולי לא היה לנו כל כך הרבה זמן לעלות על הכל אבל אין ספק שנהננו ללא הפסקה D:

השבוע המשיך לו רגיל, קיבלנו אנשים חדשים, לא פחות מדהימים מהקודמים שעזבו, אחמ אלחנדרו1 אחמ ♥
פעילויות נחמדות ושיעורים מצחיקים וכבר שהתחיל להתקרב הסופ"ש התחלנו להוציא את הכל, ברצינות בכיתי כמו שאפעם לא בכיתי.

ביום האחרון באנגליה התעוררנו כרגיל- עוד לא קלטנו שזהו היום האחרון לחוייה המדהימה הזאתSmileys, אכלנו ארוחת בוקר והקמפוס כבר היה ריק מאנשים והדמעות שוב עלו, ערכנו מסיבת סיום קטנטנה של הישראלית עם טקס אוסקר שהיה מצחיק ועם פרידות מכולם והתחלנו להתארגן לטיסה.

לא ישנו לפני הטיסה כמעט, החלטנו לעשות לילה לבן שהיה אחד הכייפים,
כ"כ נהנתי להתגנב מהחדרים, ללכת לחפש בקבוקים ולגלות שהיו לפחות 180 בקבוקים, כןכן הישראלים טובים בלגנוב ^^

אני יתגעגע לכל הקבוצה המדהימה שלנו, לוויקאפ בבוקר, לגניבת הבקבוקים, הקורנפלקסים וכמובן הלחמיםSmileys
 אני עדיין לא קולטת שאני באמת בבית וזה כבר נגמר, השבועיים עברו עלי יותר מדי מהר ואני רוצה עוד פעם.

פעם לא הבנתי למה אנשים חוזרים לדבר המדהים הזה שנקרא סאמרסקול שוב ושוב, אבל אחרי שעוברים את החוויה הזאת אין מצב שלא מבינים ורוצים אותה גם - אז אם אתם שואלים את עצמכן אם ללכת לסאמרסקול, אל תשאלו כי התשובה ברורה. כן תלכו תאמינו לי שאתם לעולם לא תתחרטו זה שווה את כל הכסף.

האוכל:
ארוחת הבוקר-
הארוחה הכי טעימה ביום  [ לפחות של הקמפוס] Smileys
כל בוקר יש אותה ארוחה בדיוק, קורנפלקס לבחירה, קוראסונים, לחמים, חמאה או ריבה וצהובה. ארוחת הבוקר טעימה בשבוע הראשון, אבל אחרי שבוע כבר נמאס לאכול אותו הדבר אבל אין מה לעשות מסתדרים Smileys
ארוחת הצהוריים-
כל צהרויים האוכל משתנה, פעם סיני, פעם המבורגר, פעם אורז לא מבושל ולפעמים גם שניצלים, האוכל אכיר בצורה מסויימת
עצה שלי- כל בוקר תגנבו מחדר האוכל כמה שיותר קורנפלקסים, הם ילוו אותכם במהלך היום- ואגב רצוי ללמד חולניקים בשביל מה לוקחים, כדי שלא יצחקו עלייכם, מניסיוןSmileys
ארוחת הערב-
את ארוחת הערב אוכלים מחוץ לקמפוס, בקמפוס אחר שנראה כמו מבצר Smileys בערב לפעמים יש אוכל אכיל יותר ולפעמים פחות, האכול הוא אוכל דומה לצוהוריים רק שבערב יש מנות נוספות לפעמים יש דגים [ שאני אישית ממליצה עליהם],  סלטים, לחמים וחמאה כמובן.
בנוסף יש עוגות, לפעמים עוגת שוקולד שהכי הכי טעימה שתקבלו בשבועיים האלו ולפעמים עוגה אחרת שנראת טעימה אבל לא ממש Smileys

בסופו של דבר אפשר להסתדר עם האוכל, ולהתרגל אליו במהלך השבועיים האלו, בכל מקרה אם האוכל בארוחת ערב מגעיל, תמיד אפשר ללכת בעיר 5 דקות ולקנות מה שרוצים Smileys
מזג אוויר:
בשבוע הראשון היה גשום Smileysאבל קנינו ג′קטים והצלחנו להסתדר עם המזג האוויר, ובשבוע השני היה ממש חם, וכל היום היינו רק עם קצר
אני ממליצה לכל אלה שבאים, שיביאו כמה ארוך אבל בעיקר קצר, כי בסופו של דבר מצליחים להתרגל למזג אוויר שמה,
שלא תבינו לא נכון, המזג אוויר לרוב חם, אבל לא כמו בישראל Smileys

המדריכים של EF:
המדריכים מדהימים, מתחברים אליהם בקלות ופשוט לא רוצים לעזוב אותם Smileys

הלימודים והמורים:
הלימודים עוברים בצורה כייפית ומצחיקה עם משחקים, שירים ופעילויות עם כל ילדי העולם, והמורים בכלל מדהימים ומנסים לעביר את היום בצורה הכי כיפית Smileys

הפעילויות:
בכל פעילות משתדלים לעשות משהו אחר, היינו בשייט, בסרט, הכנו הצגה, יום משחקים בפארק, סתם בפארק, שופינג, פעילות געגועים ועוד מלאמלא פעילויות (:

הילדים מהעולם:
הידלים מדהימים, מתחברים איתם בקלות ופשוט מרגישים כאילו אנחנו מכירים אותם שנים על שנים, כמה שאני מתגעגעת אלייהם ♥
עצה שלי- מכל מי שאתם מכירים תקחו את הפייסבוק שלו או כל דבר אחר שבזכותו תוכלו לשמור על קשר, באמת שזה כיף לדבר איתם כל הזמן Smileys

והכי הכי חשוב-

המדריכות מהארץ:
קרן אור:

אתן מדהימות, אנחנו מצטערים על כל הפעמים שהרגזנו אתכן, ואני בטוחה שאני

מדברת בשם כל הקבוצה ואומרת שתהיו חסרות לנו מאוד, ונהננו איתכן בכל רגע שהיה ♥♥♥

סאמר סקול 2012, קיימברידג′ מחזור 2 אני יתגעגע לכולם, חסר לכם שאתם לא תשמרו על קשר, הייתם הקבוצה הכי טובה שיש אי פעם !