• ישראלים,איטלקים וקזחים:) - עם האיטלקים והקזחסטנים

• מרכז: Bath אנגלית ופעילויות
  • יצאתי בקיץ: 2012

שרון זיו  (שרון)

היי כולם, קוראים לי שרון והשנה ...

שיר שנקר  (ריש)

שלום לכולם ! אני שיר שנקר ...

רז זהבי  (רזון)

שלום :) אני רז זהבי בן 15 ...

חן גולן  (chen)

שלום, קוראים לי חן ואני רוצה ...

אבישג ישראלי  (אבישג ישראלי)

זה הסיפור שלי :) אפשר להגיד ...

גיא כהן אמין  (guy cohen)

שלום לכולם, אני גיא כהן בן ...

היי כולם, קוראים לי שרון והשנה יצאתי לסאמר סקול בבאת′ :) זו הפעם השניה שלי בסאמר סקול אבל בפעם הקודמת טסתי דרך חברה שונה ככה שלא ידעתי כ"כ למה לצפות.. Smileys

ברגע שקבילנו את המכתבים למפגש התחלתי כבר לספור את הימים לאחור, המפגש עצמו היה נחמד אבל לא באמת עזר לקבוצה של 40 אנשים להכיר אחד את השני Smileys

ביום של הטיסה אני ממש התרגשתי ולא עיקלתי שאני הולכת להיות באנגליה שלושה שבועות, אז אחרי הפרידה מהההורים (שהייתה מרגשת יותר ממה שחשבתי) התחלנו את הדרך לאנגליה. היינו קבוצה קטנה יחסית בשבוע הראשון אז די מהר הכרתי כבר את כולם. ברגע שנחתנו ישר היה אפשר להרגיש את השינוי - האנשים, המזג אוויר, הנופים וכמובן המבטא!!! Smileys אז אחרי נסיעה שמלווה בנופים מדהימים הגענו לאוניברסיטת באת′, המקום פשוט עצום  ואני עם חוש הכיוון הגרוע שלי כבר נלחצתי שאני אלך לאיבוד שם כל הזמן. די מהר למדתי להכיר את האוניבסיטה וידעתי את הכול בע"פ (בעיקר אחרי הפעילויות שם שהריצו אותנו כל פעם למקומות אחרים בקצוות שונים של האוניבסיטה Smileys). המקום היה ממש יפה והיה אפילו אגם באוניברסיטה!! גם העיר באת′ הייתה ממש ציורית וקטנה עם אווירה מיוחדת בעיקר בימים החמים שהיו שם אומני רחוב  ששרו, ניגנו או התלבשו בצורה מגניבה (היה אחד שמשך אליו יונים והיה אפשר להצטלם איתם). גם את העיר כולנו למדנו להכיר טוב מכמות הפעמים שביקרנו בה..

הפעיליות במקום היו בעיקר ספורט ואומנות, אני אישית כל השלושה שבועות שיפרתי את יכולות הבאדמינטון שלי. בימים אחרים היה לנו חצי יום טיול או יום שלם. כל הטיולים כללו כמובן שופינג!!! אני חושבת שהדבר האחרון שהיה חסר לנו זה זמן לשופינג חח Smileysהיו לנו גם פעילויות שיצא שרק הקבוצה ההישראלית השתתפה שאור ומאי המדריכות העבירו וזה גם היה ממש כיף (אני אישית בזמן החופשי העשרתי את הידע שלי במידע רב על משחקי קלפים בעיקר יניב בזכות אור Smileys)  פעילויות הערב היו מגוונות ואני אזכור בעיקר את ערבי הכשלונות שהיו (כי רובם היו איטלקים שכנראה לא מודעים ליכולות שלהם והיו המון ניסיונות של שירה, ריקוד ואפילו קסמים שלא צלחו כ"כ....).

אם כבר מדברים על איטלקים... איטלקים זה כל מה שהיה בבאת,!! המון פעמים הרגשתי כאילו אני באיטליה ולא באנגליה עם הכמות העצומה שלהם מסביבנו!! חוץ מאיטלקים היו גם רוסים, אוקראינים, קזחסטנים, טורקים והונג-קונגי אחד ולכולם נקשרו מאוד :) כל הקבוצה גם הייתה בקשר די קרוב עם המדריכים האנגלים וממש נהנתי לדבר איתם. לקראת הסוף רובם אמרו לנו שייצגנו את ישראל ממש בכבוד אז התגאנו בעצמנו Smileys ביום האחרון מנהל המרכז ליווה אותנו לאוטובוס והפתיע אותנו כשהוריד את הג′קט ועל החולצה היה כתוב I LOVE ISRAELIS !

אז בקיצור, סאמר סקול זו אחת החוויות היותר טובות שיצא לי לעבור בחיים ואם יש לכם אפשרות לטוס לסאמר סקול אין יותר מדי מה לחשוב. אני יכולה להגיד לכם שאחרי תלונות רבות שהיו לי בעיקר בשבוע הראשון  שהיה לי קצת קשה ומאכזב - שלושת השבועות שלי שם עברו כ"כ מהר שאני עדיין לא מאמינה שזה הסתיים. המון דברים שקרו לי שם אני אקח איתי לכל החיים כי זו באמת חוויה מדהימה!