•  טיול לחו"ל מדהים

דניאלי :)

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2011

דניאל בירנבאום  (דניאלי :))

אני דניאל בירנבאום בת 15 מראשון ...

אוסאמה חג יחיא  (מגנט הספרדיות \ רוסיות)

היי קוראים לי אוסאמה חג יחיא ...

אריאלה שחנוק  (אלה)

אין לי מושג איך אפשר בכלל ...

דקלה וולקון  (דקלה (:)

היה מגניב צפו בסרטון של הסאמר ...

חליל קאדח  (חליל)

אני אכתוב את הסיפור שלי ב-3 ...

רז יעקבי  (רזיק)

תארו לעצמכם משהו אחר, רוב ...
אני דניאל בירנבאום בת 15 מראשון לציון ,
נסעתי למחוז shiplake לשבועיים .

הכל התחיל מזה שבת דודה שלי סתיו , סיפרה לי שהיא נוסעת לסאמר סקול באנגליה וחשבנו על איזה מצחיק זה יכול להיות אם נלך ביחד .

לא עברו חודשיים וכבר היינו בשדה התעופה קונות בטירוף בדיוטי פרי ומחכות לעלייה למטוס עם התרגשות וקצת פחד ממה שיהיה ומאיך שנסתדר עם כולם .

כשהגענו לשיפלייק התמקמנו בחדרים שלנו והתחלנו להכיר את המקום ביחד עם המדריכים .
לאחר מכן , הגיעה שעת ארוחת הערב ! התחלנו להכיר את הילדים שבאו איתנו והתחברנו איתם מהר מאוד .
באמצע הארוחה הגיע החצי השני של הקבוצה [ שנסע ל3 שבועות ] והתחלנו להכיר אותם. בהתחלה לא הייתה כימיה ואפילו היו קצת פרצופים , אבל ביום למחרת כבר נהיינו חברים טובים.

התחלנו להבין שבמקום הזה לא יושבים בחדר כל היום אלא באמת מנצלים את הזמן עד הסוף ונהנים ממנו .

באחד הימים באו אלינו הצרפתים , והתחלנו לדבר איתם ולצחוק איתם ועל חלק מהם אפילו נדלקנו כי איך אפשר בלי אהבה בסאמר סקול

הכרנו את כולם [ הצרפתים הספרדים הסינים הרוסים האיטלקים ועוד המון ילדים מכל מיני ארצות ] ונקשרנו אליהם, ברמות שלא יכולנו לתאר .

במהלך השבועיים האלה עברנו את הכל ביחד כמחוז שיפלייק ובמיוחד כקבוצת הישראלים המגובשת. צחוקים בשיעורים , מבלים ביחד בזמן הפנוי , אוכלים ביחד , רוקדים במסיבות ביחד ,  הולכים לפעילויות ואפילו ישנים ביחד J יומיים לפני שעזבנו הייתה מסיבה אחרונה , והיה אפשר ממש להרגיש את הסוף אז ניצלנו את זה ולא הפסקנו לרקוד ולהנות מהזמן שנשאר .

יום לפני שעזבנו הגיע זמנם של החברים החדשים שלנו מהארצות האחרות עזבו את שיפלייק מוקדם בבוקר .

כמובן שאנחנו הישראלים קמנו להיפרד מהם וזה נגמר בחיבוקים ארוכים, בכי, ועצב על זה שהחוויה החד פעמית הזאת נגמרה לנו כל כך מהר.

במהלך השבועיים האלה טיילנו בהמון מקומות : לונדון, ארמון בקינגהם ווינסדור ף מדאם טוסו, אוקספורד, לונה פארק, הלכנו למחזמר  wicked ,
וכדי להשאיר טעם של עוד אני רק אסכם ב3 מילים : שופינג, נוף מדהים, מלא תמונות .

סאמר סקול זאת חוויה חד פעמית שלא תמצאו בהרבה מקומות . פוגשים אנשים , מכירים תרבויות, חווים דברים שלא תחוו בשום מקום וחוזרים לארץ עם מלא מלא מלא חוויות ועם רצון לנסוע בשנה הבאה עם חברת קמפוס ועם המדריכים המדהימים שלה שעשו לנו את הטיול .

מקווה שאהבתם את הסיפור שלי
ובלי לחשוב פעמיים אני אומרת : see you next year !!!