•  טיול לחו"ל מדהים

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2011

שרון מזור  (שרון ;)))))

היווווווווווווווש ! (:אם אתם ...

רחל דרכלר  (רייצ′ל)

אוקיי , איך אפשר בכלל להתחיל ...

מורל גואטה  (מורלי)

הייייייייייייייייייוש :) אוקי ...

יעל נודלמן  (לולי)

איך בכלל אפשר להתחיל את הסיפור ...

משי אסולין  (משמש)

היוש (p) טוב אז ככה הכול התחיל ...

ענבל גרדשטיין  (ענבלי)

היווש כולםדבר ראשון זה הדבר ...
היווווווווווווווש ! (:
אם אתם קוראים אתזה , רק שתדעו - כל מה שאני יכתוב פה לא משתווה אפילו לשלמות שהיה שם !! באמת , אי אפשר לתאר כמה כיף היה .. תהיו שם ותבינו!

נרשמתי עם אודליה , ושבוע לפני הסאמר סקול הייתי אצל מורלי חברה שלי שנסעתי איתה שנה שעברה לטיול בתמצווש .וסיפרתי לה על הסאמר סקול והיא נרשמה וממש שמחנו !!
הקיצר , הטיסה הייתה ממש כיפית וזה כל הקבוצה בייחד והגענו למקום הכי מושלם בעולם - בידלס !! זה מקום ע נ ק י והכל דשא ומגרשים ובניינים יפים כאלה , כלכך התלהבנו , ולא ראינו אף אחד ומזה נבהלנו! ,

Smileys ותום החתיך המנהל של המקום עזר לנו להעלות את המזוודות הענקיות לחדרים (: החדר היה ממש ממש ממש שווה ! גדול ומרווח , באמת שתיארתי אותו מזה שונה ..

Smileys המדריכים לקחו אותנו את הטורקים והספרדים כי רק אנחנו הגענו אותו יום ( יש כלכך הרבה חתיכים ! , ולבנים שקוראים אתזה - גם בנות Smileys , לסיור בבידלס .. וישר אחרי זה הלכנו לחדר אוכל , היה ממש נחמד דווקא , חדר אוכל גדול וכולם בייחד וזה :D האוכל היה די סבבה , ( אני מתגעגעת לפסטה שם יואוווווו איזה טעימה ;( )
וישר שם הישראלים כמובן עשו רעש אבל כולם אהבו אותנו ואמרנו לכולם היוש וישר ביום הראשון כל הסאמר סקול אמר היוש !!!! איזה נוווושיםםם Smileys התקלחנו והלכנו לישון , היינו עייפים מהיום הכיפי והמתיש הזה .. ביום השני עשינו מבחן כדי לראות איזה רמה אנחנו , המורה הייתה ממש חמודה והמבחן זרם ממש כיף ובלי לחץ Smileys
יום אחרי זה נראלי אמרו לנו תהקבצות , אני הייתי עם מורלי בכיתה , ועם טורקי אחד ועוד כמה איטלקים וספרדים חמודים ממש! נראלי התאהבתי קצת בסבסטיאן ..השיעורים היו ממש כיפים וזורמים , המורה הייתה מזה מתוקה!!

כל ערב שם בסאמר סקול היה ממש כיף , והיה כמה פעמים דיסקו - שזה היה הכי כיף בעולם !! כולם בייחד ורוקדים וממש מסיבה שווה והקרינו כל מיני קליפים של שירים ממש יפים (: וכ ו ל ם נהנו! , המקלחות גם היו ממש אחלה! (: היה ערב קזינו , ערב כשרונות צעירים ממש שווה! , תצוגת אופנה מגניבהה בטירוף , הקרנת סרטים - היה אל תתעסקו עם הזוהן שזה סרט של יהודים ממש ממש מצחיק והיה תרגום לעברית וכ-ו-ל-ם אהבו ומתווו מצחוק .. כל ערב היה מה לעשות :-) היה גם ערב ברביקיו ממש מגניב עם על האש , נקניקיות קבבים ופרגיות וזה , זה היה מזה טוב ! כי חזרנו מותשים מיום טיול וקניות בלונדון וישר אחרי זה ברביקיו :D
היה יום אחד שישר אחרי ארוחתהבוקר -הלכנו למוזיאון השעווה עם כל המפורסמים יאיאיאיאיאייא היה כיף D: וישר אחרי זה הלכנו למיוזיקל (מחזמר) מושלם של מייקל ג′קסון היה מזה כיף ,!! ממש נהנינו , וחזרנו ממש מאוחר לבידלס והיינו עייפים אבל אל תגלו לססי _המדריכה המושלמת שלנו , אני אודליה ומורל חדר 3 , הלכנו לישון ב5 בבוקר כי היה לנו ריב קטן אבל השלמנו, בזכותי!! ועשינו צחוקים וממש נהנינו .. היה לנו מלא טיולים וקניות בלונדון , כל הזמן רציתי שגם הילדים מהארצות האחרות יהיו שם איתנו , החתיכים כאילווווו SmileysSmileys והיה ממש ממש כיף , קניתי מלאמלאמלא בגדים ואקססוריז ונעליים , כמובן שלא ביזבזנו זמן מיותר, הלכנו רק לחנויות השוות!
(אה ורק שתדעו , לפני שנסעתי לסאמרסקול , הייתי בטוחה שבכלל לא נהיה עם כל הילדים מהארצות האחרות ,אז רק שתדעו - אל תהיו ביישנים - תדברו איתם זרמו תגידו להם היוש וזה , כי היינו איתם באמת שכל הזמן !! והיה הכי כיף בעולם והישראלים היו באמת שהכי הכי פופולארים שם !! כולם אהבו אותנו Smileys

כל יום שם היה חוויה מטורפת , ולא היה לנו פעם אחת שמשעמם .. חחחחחחחחחחחחחח ואני בחיים לא ישכח שחדר 3 ( אני אודליה ומורל הנסיכות) כל פעם איחרנו , כל בוקר בפגישה של הקבוצה לפני החדר אוכל אנחנו איחרנו וכולם חיכו לנו .... :D חטפנו כמה עונשים ( סתם בקטנה כזה שנסתובב נגיד עם המדריכה במדאם טוסו וזה , דווקא לנו יצא הכי טוב העונשים היו מושלמים ! , אני אודליה ומיכל- מבחירה , היא לא איחרה היא פשוט רצתה !! ישבנו בבית קפה עם מדריך בריטי חתיך קוראים לו לוק נראלי ... ועם מדריכה חמודה בריטית קלואי (: ואכלנו בורקס פיצה ושוקו בזמן שכולם היו בארמון משעמם Smileys חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הפעילויות כל יום בבידלס היו ממש כיפיות !! הטניס , הכדור נוצה , הכדורסל , ה כ ל !! וגם לעצלנים מידי פעם - אומנות אחד השווים , הכנו שלטים לחדר ועוד מלאמלאמלא!
יש בריכה ממש ממש כיפית , וגם ראינו חתיכים עם בגד ים Smileys

המזג אוויר היה כזה כיף !! באלי ככה גם בארץ נשבעתתת ... כל הזמן בגדים יפים ומלא צעיפים ושכבות וזהה ..
לפעמים בקניות לקחנו קצת זמן כדי לקנות דברים חשובים !! - נוטלה למרוח על הלחם בחדר אוכל , וחטיפים וממתקים ושוקולדים שיהיו בחדר אם תהיו רעבות (-;
היו מלא בנות מהקבוצה של הישראלים שהיה להם חבר - חתיכים כמובן , לישראליות יש טעם כןכן אל תטעו .. :Dחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח  , יואו עדן ובורה הטורקי , הם כלכך מתוקים בייחד !!!!!! אני ועדן כבר מתכננות ליסוע אליהם לטורקיה וזה XD

כל הזמן התנחלנו בחדרים של אחרים ועשינו מזהה צחוקים , אין עלינו ! Smileys
אפילו אם קרה לכם שם משו עצוב וזה .. אתם תתגברו עלזה תוך שניה , כי כל כך כיף אתם לא תרגישו בכלל שרע לכם , מילה שלי Smileys
הישראלים תמיד היו במרכז שובב אני מזכירה , אין עלינו! בדיסקו היה באלך באלך עליי וכולם רקדו וזהה גם לא הישראלים!!,
חחחחחחחחחחחח היו מלאמלא זוגות , נגיד מישהי מישראל ומישו מספרד , ועוד הרבה!! כל הסאמר סקול היו עם זוג או זוגה .. ( מורלי ורמון המתוקים שלי !! אני חולה עליהם Smileys אז די חפרתי אני יודעת אבל זה פשוט כלכך כיף לכתוב אתזה , וזה גם חשוב שתדעו !! וזה גם כיף לקרוא - אני בטוחה Smileys

ממש התחברנו עם הטורקים \טורקיות , והספרדיות המתוקות - פטרישה אדריאנה לאורה-החמודה שהייתה איתי בכיתה ! אני חולה עליה .. נטליה ועוד כמה שאנילאזוכרת תשמות .. בקיצור , בקטע החברתי היינו הכי שפיצים שם ..
כל יום בלילה הגענו לחדר וישר ראינו את כל הבלאגן שעשינו בחדר , ואני הייתי אחראית על מורל ואודליה שיסדרו , גמאני כאילו :D , ואני שמתי שעון מעורר כל יום , רק שכמעט כל יום הוא לא עבד , או שבטעות הפלאפון שלי היה על שקט ,, או שהוא היה מחובר לאוזניות .. או ששמתי שיר שלא שמעו כלום בטעות , אבל היו כמה ימים שזה כן עבד והיה לנו שיר "danza kudurio" חח ואני קמתי ראשונה והערתי את מורל ואודליה הישנוניות שלא מתעוררות מכלום .. הרבצתי כמה פעמים לאודליה כדי שתקום!!
חחחחחחח אוף אני לא רוצה לסיים את הסיפור !! זה כזה כיף ...לכתוב .. בקיצור , זה קשה לי ממש לכתוב אתזה אבל ,, ביום האחרון נפרדנו מכולם ועזבנו , ומלאמלא בכו ואנחנו גם בכינו , זה היה כזה עצוב אני לא ישכח אתזה לעולם ... ;(
וישר שחזרנו הבייתה מהסאמר סקול היינו חברים של כל הילדים מהסאמרסקול ( איטליה ספרד צרפת טורקיה גרמניה ועוד כמה ) כולםםםםם ! אפילו כאלה שלא היה להם פייסבוק , פתחו בשבילנו , ועכשיו כזה אמצע אוגוסט ואני עדיין כל יום כמעט מדברת עם הילדים מהסאמר סקול , גם בסקייפ וזה (:
וכמובן שאנחנו בקשר עם הילדים הישראלים הנשמות הטהורות שלי שם אחד אחד נסיכיםםםם !! החדר של הבנים שכל הזמן היינו שם וטל כעס עלינו משום מה יום אחד וגירש אותנו מהחדר !! אבל לא יצאנו חיחיחיחיחי .. לא נורא טל אני סולחת חיימוש !! אני כל יום מדברת איתו ועם אוהדי והם נסיכיםםםם אני חולה עליהם .. בפייסבוק ובסקייפ .
עוד מעט אנחנו עושים מפגש של הקבוצה הישראלים (: אני כלכך מחכה לזה ! אני מתגעגעת ברמותתת ..

אבל עם כמה שהיינו עצובים שעזבנו , הבטחנו לעצמינו ואנחנו כל יום מדברים על זה שאנחנו שנה הבאה חוזרים בדוווווווווווק ! לא מעניין אותנו בכלל !! כולנו בייחד , אולי נחזור לבידלס מי יודע :D היה מושלם . באמת אין מילים .. חוצמיזה שגם קבענו עם כל הסאמר סקול עם האלה ממדינות אחרות שנקבע כולם בייחד מקום שנה הבאה ונילך אליו (: ונראה את כולם יאו איך באלי כבר שוב ...
בקיצור מי שהולך לבידלס , באמת שזה היה חוויה מדהימה שאני בחיים לא אשכח .. היה מושלם!
ותודות למדריכה המושלמת שלנו , שאנחנו כלכך אוהבים אותה !! ססי ( ססיליה ) את מדהימה ובלעדייך זה לא היה אותו הדבר , באמת .. הרגשתי בנוח לספר לך דברים ועל החתיכים שאהבתי וכאלה .. אנחנו אוהבים אותך !! SmileysSmileys

בידלס מחזור ראשון !! - אתם מושלמים , אחד אחד בקבוצה . וגם לא שלנו , גם מחו"ל ... לא אשכח אותכם לעווולם!! אוהבת המון המון

BEDALES is the BEST :)bitchesssssss ;)