• עם רייצ′ל אהובתי!! -  summercool שולט

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2011

מאי דרומי  (מאיו)

וואי מאיפה להתחיל?!אוקיי, ...

משי אסולין  (משמש)

היוש (p) טוב אז ככה הכול התחיל ...

עדן אלקיים  (עדנוש :))

הייווש!  איך לסכם את ...

מורל גואטה  (מורלי)

הייייייייייייייייייוש :) אוקי ...

ענבל גרדשטיין  (ענבלי)

היווש כולםדבר ראשון זה הדבר ...

שרון מזור  (שרון ;)))))

היווווווווווווווש ! (:אם אתם ...
וואי מאיפה להתחיל?!
אוקיי, שהעלתי לאמא שלי את הרעיון של הסאמר סקול היא ממש התנגדה.. עם הזמן היא הסכימה והתחלנו את כל התהליך של ההרשמה.. אחרי כמה זמן כבר סיפרתי לכולם שאני טסה לפאקינג סאמר סקול באנגליה!! סיפרתי על זה גם לחברה טובה שלי, מאיה, ואחרי כמה זמן היא גם נרשמה לקבוצה שלי.. D: באנו ביחד למפגש שעשו לפני הטיסה, ההסברים להורים היו דיי משעממים.. אבל אחר כך שפגשנו את כל הקבוצה ואת ססליה המדריכה כמובן, היה ממש מגניב :)

בלילה של הטיסה בקושי הצלחתי לישון מרוב התרגשות, ישנתי בערך שעתיים.. הגענו לשדה תעופה ועד שעלינו למטוס כבר הכרנו כמעט את כולם והתחלנו להתיידד..
שהגענו לבידלס, פשוט נדהמו מהיופי של המקום!!  פשוט מדהים!!

עשו לנו סיור קצר, אכלנו ארוחת ערב, והלכנו לישון! היינו מותשים! ודרך אגב, החדרים היו ממש סבבה!! חוץ מהעובדה שהיינו צריכות להשתמש במקלחות משותפות.. אבל זה לא היה כזה נורא, הסתדרנו! P:

יום אחרי עברנו מבחני רמות, שממש לא צריך להלחץ מהם, ולמחרת היינו כבר מחולקים לכיתות עם ילדים מכל מיני מקומות בעולם!! אני נורא נהנתי בשיעורים, למדו לא למדנו רגיל, למדנו במשחקים, חידות, סרטים.. היה ממש מגניב!!

האוכל במרכז היה דווקא ממש בסדר.. היו ימים שהוא אפילו היה טוב והיו ימים שכמעט ולא אכלנו כלום.. אבל!! מזל שהיה כל הזמן לחם וחמאה!! זה הציל אותנו מלרעוב ולמות!! סתם, באמת שהאוכל היה סבבה.. D:

אני לא יכולה לומר שהדבר הכי כיף שהיה בסאמר סקול הזה זה שהכרנו מלא אנשים וכל מיני מקומות בעולם!! כמו ספרד, איטליה, טורקיה, צרפת, מקסיקו, פורטוגל, אוסטרליה, ורוסיה, שמשם באו רק 3 אחים אבל הם היו ממש ממש חמודים!!
עם הטורקים והספרדים התחברנו במיוחד וכמובן שאנחנו עדיין בקשר איתם בפייסבוק!!

בנוסף ללימודים, היו לנו גם מלא טיולים (ושופינג ;)) והיינו במקומות ממש יפים!!

בימים האחרונים היה לנו ממש ממש קשה להיפרד מכולם.. היה עצוב.. :\

שהגענו בחזרה לישראל כולם התרגשו כבר לראות את המשפחות.. גם הפרידה של הקבוצה הייתה קצת קשה.. ממש התחברנו בשבועיים האלה!!

אני רק רוצה לומר, שהייתה לי את הקבוצה הכי מדהימה בעולם!! ואת המדריכה הכי שיש!! ססיליה, לא יכולתי לבקש מדריכה יותר טוב ממך!!