• סאמר סקול סבבה סקול

יעל :)

• יצאתי בקיץ: 2011

יעל דן  (יעל :))

אני יעל דן, בת 15 וחצי, עולה ...

רותם וייס  (רותמי)

ואו....!! זה היה חוויה, זה ...

Ofir Meishar  (ofirmeishar)

שאלום, אז אני אופיר ואני יצאתי ...

ליהיא ורסס  (ליהיא)

היי אני ליהיא !!ממש נהנתי ...

בן סהר  (בן)

קוראים לי בן סהר אני בן 16 ...

דניאל יצחק  (דניאל)

היי לכולם קוראים לי דניאל ...
אני יעל דן, בת 15 וחצי, עולה לכיתה י′ והשנה יצאתי לסאמר סקול בקיימברידג′ מחזור שני.
אי אפשר להתחיל לתאר את החוויה שעברתי. אם היו שואלים אותי אם אני רוצה לעבור את החוויה הזו שוב לא הייתי בכלל מתלבטת! Smileys
לא באתי למפגש קבוצה שלפני בגלל טיול בצופים וממש פחדתי לפני איך יהיה לי המפגש עם הילדים הישראלים. עוד מהשדה תעופה מתחילים להכיר אחד את השני והתחברנו אחד לשני ברמות מטורפות. נחתנו באנגליה, התמקנו בחדרים- חדרים זוגיים, עם מי שביקשת להיות, 2 מיטות, מקלחת ושירותים- החדרים מרווחים והתנאים מעולים. Smileys
אחרי שהתמקמנו בחדרים הלכנו לארוחת ערב- החדר אוכל של הארוחות ערב נמצא במרחק של עשר דקות הליכה- קיימברידג′ עיר מהממת ופשוט כייף לצאת ולהסתובב בה, יש מלא חנויות שוות והכל יחסית ממש בזול! ויש מספיק זמן חופשי בשביל לצאת לשופינג.
האוכל סביר- בבקרים אוכל פשוט ובערב ארוחות נחמדות, בצהריים תמיד אפשר לצאת לאכול בחוץ ;)
ביום השני עברנו מבחני רמה ועשו לנו סיור בעיר, שכמו שאמרתי כבר, עיר מהממת. חילקו אותנו לכיתות וקבוצות, ובעצם השיגרה התחילה ביום השלישי.
פעילויות בבוקר, לימודים בצהריים (כל יום מתחלף)- הפעילויות מגניבות- ציורים על חולצות, פאנטינג בנהר, משחקי תיאטרון, לשבת בפארק, לשחק קריקט, חפש את המטמון ועוד.. השיעורים מועברים בצורה חוויתית וגם המורים לא רעים בכללSmileys בערבים יש פעילויות ומסיבות.
פשוט נהניתי מכל שנייה של השיגרה הזו, כמובן שתוך כדי גם מדברים עם ילדים מכל העולם- התחברתי לילדים ממקסיקו, הולנד, קוריאה, סין, שוויץ ואפילו ערב הסעודית ועוד מלא מדינות.
בסופי שבוע נסענו ללונדון- וכמובן שחזרנו עם שקיות מלאות, ראינו את הדברים המרכזיים בלונדון, היינו במוזיאון הטבע\המדע ובקניון הכי גדול באירופה, נסענו לטירה שפעם גרו בה אבירים ולאיפה ששיקספייר נולד. פעם אחת אפילו יצאנו למחזמר מלך האריות, וזו הייתה חוויה מדהימה. הדמויות יוצאות אלייך, הכל מפואר ופשוט כייף לא נורמלי.Smileys
נהניתי מכל שנייה, האנגלית שלי השתפרה והביטחון העצמי לדבר באנגלית והתחברנו בתוך הקבוצה של הילדים הישראליים ברמות שלא חשבתי שנתחבר בשבועיים. לקבוצה הישראלית- אוהבת המון, ומקווה שניפגש בקרוב:)
ואני ממליצה לכל מי שמתלבט- להירשם. כי זו באמת חוויה שאני לא אשכח אף פעם...