•  summercool שולט

לינוי (:

• יצאתי בקיץ: 2011

לינוי כהן  (לינוי (:)

טוב אז ככה, נתחייל בזה שהשבועיים ...

סיגל פלביאן  (sigsig2008)

שלום לכל הילדים שלא ...

זיו באשר  (זיו :])

היי כולם, אני זיו באשר, בת ...

טל וייס  (טוללה :))

אז איך מתחילים לכתבו חוייה ...

קלואי לוי צ'רביץ  (קלואי)

איך מכניסים את השבועיים הכי ...

שי לודבינובסקי  (שי)

שלום כולם!!!!! או סלאם או ...
טוב אז ככה, נתחייל בזה שהשבועיים האלה היו הדבר הכי טוב שיכל לקרות לי בחיים!
אני בחיים לא אתחרט שהלכתי לשם, שווה כל שקל ושקל שהשקעתי בזה (או יותר נכון ההורים שלי)
הכרתי אנשים מדהימים, שאני בטוחה שאני אשמור איתם קשר לעוד מלאא זמן ! המקום מושלם, היו לי את המדריכים הכי טובים שיש והילדים מחו"ל פשוט כל כך נחמדים וחמודים (וכן חתיכים).
ביום הראשון כבר כולם התחברו בטיסה ובנסיעה של שעתיים לקיימברידג′, כולם היו לחוצים ולא ידעו מה מצפה להם שם, אני אישית לא עיקלתי שאני באנגליה ואני כבר בסאמר סקול !Smileys
כשהגענו עשו לנו קבלת פנים ונתנו לנו את החדרים.
יום למחרת היה מבחן רמה ובערב הייתה מסיבת קבלה, בין לבין כבר הספקנו להכיר מלא ילדים מדהימים מכל הארצות ויצרנו איתם קשרים שימשיכו להרבה זמן!
כל יום היינו קמים, אוכלים ארוחת בוקר, הולכים לפעילויות/שיעורים חוזרים לארוחת צהריים, הולכים לשיעורים/פעילויות (מה שלא עשינו קודם) ואז זמן חופשי עד הארוחת הערב ואחרי זה יש פעילות (או מסיבות, ערבי ווי, תחרות כשרונות וכו′ )Smileys
בסופי השבוע יצאנו ללונדון היינו במאדם טוסו, בבית של שייקספיר ועשינו מלאא שופינגSmileys
בתחילת השבוע השני עזבו כמה ארצות אבל יום למחרת כבר באו מלא ילדים חדשים!
הכרנו גם אותם מהר מאוד והיה לנו ממש כיף שם !Smileys
באחד הימים הלכנו רק הקבוצה הישראלית לערב באולינג שהיה ממש מגניב ומצחיק !Smileys
ביום רביעי האחרון הלכנו להצגה "מלך האריות" שהייתה ממש מדהימה ומושקעת, נהניתי מכל רגע.
יום לפני האחרון הלכנו שוב ללונדון לאחד הקניונים הכי גדולים באירופה וביזבזנו את שארית הכסף שנותר לנו (במקרה ונותר)...
עכשיו כל מה שיש לי להגיד זה שאני פשוט מאושרת שנסעתי לשם והכרתי את האנשים המדהימים האלה!Smileys
זה היה כל כך עצוב כשהיינו צריכים לעזוב, אבל אנחנו נשמור על קשר (אני בטוחה) וזאת הייתה חוויה שאני לא אשכח בחיים ובעזרת השם שנה הבאה שוב !
כמה המלצות -
אל תפחדו לבזבז את הכסף , בזבזו חופשי שלא תרגישו בימים האחרונים שלא ביזבזתם כלום ותרגישו מבואסים כמוני שלא קניתם מספיק!
אל תתביישו ללכת ולהכיר את הילדים מחו"ל, זה לא שאתם תראו אותם עוד פעם בחיים שלכם ואז סתם תרגישו שיצאתם מטומטמים שפיספסתם את ההזדמנות להכיר אותם !