•  summercool שולט

ספיר

• יצאתי בקיץ: 2011

ספיר משולם  (ספיר)

קימברידג′ 2011 – הגענו ...

תמר חסין  (תמר חסין)

קוראים לי תמר ואני בת 14 וחצי, ...

שחר יצחק  (שחר)

טוב הכול התחיל בלילה שליפני ...

ליהיא ורסס  (ליהיא)

היי אני ליהיא !!ממש נהנתי ...

יובל מרחב  (yuvalmerhav)

היוש כולם, אני יובל ולפני ...

יעל דן  (יעל :))

אני יעל דן, בת 15 וחצי, עולה ...

קימברידג′ 2011 – הגענו

הכל התחיל בשדה בשדה התעופה בן גוריון. נפרדנו מההורים, הכרנו את כולם, עברנו בדיקה ביטחונית וכמובן- קנינו בדיוטי פרי.

אחרי מספר שעות של המתנה עלינו למטוס בהתרגשות גדולה ובציפייה לחוויה מהנה =] Smileys

הטיסה – שקטה היא לא הייתה! המון תמונות , צחוקים, שיגועים למרות שהאוכל היה די מגעיל! נ=ח=ת=נ=ו ... אחרי שהגיעו המזוודות והתחלנו לעכל שהגענו לאנגליה עלינו על אוטובוס ונסענו לכיוון קיימברידג′! הנסיעה הייתה ארוכה והרגישה כמו נצח אך בסוף שכחנו מהכל והתרכזנו במה שבאמת חשוב!

עם המון התרגשות ומתח פתחנו את דלת החדר והתפאלנו לטובה (יחסית) -  2 מיטות, שידה, ארון בגדים, שירותים ומקלחת!  סך הכל החדר היה נקי ואף מצוחצח .. הרגשנו כמו בבית חח

החדר אוכל – 2 ארוחות פה ארוחה אחת שם!!    בקיימברידג′ אוכלים את  ארוחת הבוקר וארוחת הצהריים באותו בניין אך בשביל להגיע לארוחת הערב צריך ללכת קילומטרים ותאמת, אחרי הליכה מעייפת קיבלנו אוכל זוועתי ומחריד. לרוב אכלנו לחמניות ומרגרינה =[    מ=ת=ר=ג=ל=י=ם

ווואו- איזה שפה- טוב אז באמת בהתחלה קצת קשה לדבר אנגלית ולא מבינים כלום והמבטא כבד ולא ברור (לפחות לי) אבל לאט לאט קולטים קצת ומתחילים להבריק במשפטים!

החבר′ה -  מלא נערים באותם גילאים מגיעים מארצות שונות בעולם כמו: מהולנד, סין, טורקיה, ערב הסעודית, מקסיקו, יפן, שוויץ, בלגיה וכו...  כולם ממש נחמדים ותמיד כיף להכיר עוד חברים!  Smileys

הפיעילויות שהיו: באולינג, מחזמר של מלך האריות, ימי הולדת , שייט בנהר, פארק, חפש את המטמון, מוזיאון השעווה, מוזיאון מטוסים, מוזיאון דינוזאורים, פינגפונג, שופינג, ביגבן, ארמון המלכה, וכו...

אז בקיצור, סדר היום בכללי הוא-   ארוחת בוקר, לימודים, ארוחת צהריים, אקטיביתי, זמן חופשי (בדרך כלל שופינג), ארוחת ערב , פעילות ער ואז כמובן – כיבוי אורות!!!!

סאמר סקול זה חוויה מדהימה , מלאה בריגושים ובשמחה, בכייף ובהנאה!