•  מחנה קיץ באנגליה

• מרכז: נורתהמפטון
  • יצאתי בקיץ: 2011

טל דרור  (טול)

שלום, שמי טל והשנה יצאתי לסאמר ...

מאיה נסצקי  (מאיה נסצקי)

אני נסעתי לנורת′המפטון ...

אילנה לרמן  (אילנה :)))

וואו, אין לי מושג אפילו איך ...

עמית גלאי  (עמית(:)

הייקוראים לי עמית גלאי והשנה ...

מייק נסונוב  (מייק)

שלום קוראים לי מייק אני נסעתי ...

כליל לוי  (כלילוש)

שלום קוראים לי כליל לוי ויצאתי ...

שלום,
שמי טל והשנה יצאתי לסאמר סקול בנורתהפטון באנגליה.
אני כבר שנתיים חולמת על סאמר הסקול והשנה באמת מימשתי את החלום הזה, יצאתי לסאמר סקול באנגליה לשלושה שבועות.
כבר מהמפגש קבוצה ידעתי שהולך להיות כיף וב-17.7 יצאנו כ-41 ילדים מרחבי הארץ לאנגליה.
הגענו לנורתהמפטון ומשם התחיל החלום הקסום- נורתהפטון זה מקום מקסים עם מדשאות ענקיות, בהחלט מקום ענק,
המקום נראה ממש כמו גן עדן - בכל מקום שתלכו בו תוכלו לראות ארנבים, בואשים וסנאים מתרוצצים להם במדשאות.
בקיצור- הקמפוס מקום מושלם.
בהפסקות הצהריים תוכלו לנוח על הדשא, להירדם קצת, לרוץ בדשא או סתם לטייל בקמפוס כי הוא באמת מקום מדהים.

המגורים בנותרהמפטון הם בחדר יחיד שנמצא בתוך פלאט ( דירה ) ובתוך הדירה יש שישה חדרים.
ביום השני של הסאמר סקול התחלקנו לכיתות אחרי שעשינו מבחן שקובע את הרמה שלנו, בכל כיתה יש אנשים מכל העולם ובמשך 3 וחצי שעות מדברים אנגלית - הייתי בכיתה עם ילדים מרוסיה, איטליה, טורקיה ופולין, ובאמת אני יכולה להגיד שהסאמר סקול שיפר לי את האנגלית.

זה היה כל כך מגניב להיות עם אנשים מכל העולם, כמעט כל ערב הייתה לנו מסיבה  והיה כיף לרקוד עם ההישראלים וגם עם אנשים מאיטליה, פולין, רוסיה ועוד... ככה שאתה באמת מכיר אנשים מכל העולם,דיברנו איתם באנגלית.
בסאמר סקול היו לנו גם המון טיולים - חרשנו את אנגליה !
היינו בלונדון 3 פעמים - מחזמר טרילר, אוקספורד סטריט, מאדם טוסו, לונדון איי, ביג בן ועוד, סטנפורד, אוקספורד, המרכז המסחרי של נורתהפטון, טירת וורוויק, מוזיאון מכוניות, מוזיאון נעליים וקיימברידג, וכמובן שבכל טיול עושים שופינג! ורק שתדעו שאנגליה מאוד זולה ! המחירים ממש ממש סבירים ובאמת כל יומיים שהיינו עושים שופינג, היינו חוזרות לפלאט עם המוןןןןןן שקיות !
האוכל בנורתהמפטון ממש סביר, הארוחות בסדר והם גם מתחשבים בילדים אלרגיים ( כמוני ) וגם יש שם בית קפה, ומאפייה.

ובאמת שאני נזכרת בכל הדברים האלו - אני פשוט באמת מבינה שהיה מושלם, אין מילה אחרת לתאר את החוויה הזאת.
עשינו המון צחוקים ובאמת שצחקתי המון בשלושה שבועות האלה,  אני אף פעם לא אשכח את החוויה המדהימה הזאת ואני באמת ממליצה לכל מי שיש לו אפשרות לצאת, תצאו.
אז תהנו ואל תחשבו פעמיים - תצאו לסאמר סקול- מומלץ לנורתהמפטון :)

ובהזדמנות הזו שאני כותבת אני רוצה להודות לנטע וענבר המדריכות שהיו תותחיות !! אתן באמת מקסימות ותודה על הכללללל !!! אתן הפכתן את הטיול הזה לכיף מטורף !!

נורתהמפטון 2011- אימפריה !