•  חופשת קיץ תותחית

אמנון אשכנזי   (Mr.A)

היי אני אמנון בן 16 ...

דן ירדן  (דן)

היי אני דן מרחובות ויצאתי ...

גיא רנן  (גיא)

לפני הכל אני רוצה לומר שהחויה ...

ספיר משולם  (ספיר)

קימברידג′ 2011 – הגענו ...

סוניה גרצ′יקוב  (סוניה :))

אוקי אז ככה, אני סוניה וטסתי ...

שרון זילבר  (שרון :))

וואו , אין לי מילים לתאר כמה ...
Smileys SmileysSmileysSmileys

היי

אני אמנון בן 16 ממזכרת בתיה ( ליד רחובות ) ליפני יומיים ( יום ראשון ה 7.8) חזרתי מהטיול הכי מדהים שיכול להיות... מקייבריג – אנגליה . ואני חייב להודות זה היה הסאמר הכי טוב שהיה לי.

כדי שאני יוכל לסיים את היומן מסע הזה חילקתי אותו לכמה חלקים מפני שאחרת זה לא יגמר :

1.  היום הראשון
9.  סיום

:The best summer ever

1. היום הראשון:SmileysSmileysSmileys

את היומן מסע הזה אני התחיל מהיום הראשון אחרי הטיסה ..  אז ב24.7 ב 20  ל 4 בשעון של ישראל נחתנו באנגליה .. כבר  באוטובוס מלונדון לקיימבריג היה אפשר להבין איזה סאמר טוב הולך להיות לנו.
הגענו !!! Smileys
הגענו למקום אומנם קצת קטן אבל יפיפה. כולנו נפגשנו עם המדריכים וקצת עם המקום קיבלנו הסבר קצר וקיבלנו את המפתחות לחדרים מאותו הרגע הסאמר התחיל..

מי שחשב שהיום הראשון משעמם וישר הולכים לישון.. יש לי בשורות משמחות בשבילו על השנייה שקיבלנו את החדרים הלכנו למדריך ישו ( שעליו אני אספר בהמשך ) ואיתו אל החדרים שלנו.

כמו שצריך כולם לקחו את הדברים שלהם לחדרים וציפו לראות חדר רק ויפה מחקה להם ....
אבל איך אפשר להתחיל את היום הראשון בלי משהו מצחיק , כולם נכנסו לחדרים שמו את הדברים ויצאו למסדרון עכשיו כמו כולם גם אני רציתי לשים את הדברים ולצאת אבל... חיכה לי הפתעה קטנה ילד לא מוכר ישן במיטה בחדר שלי ... כמו ישראלי טוב יצאתי מהחדר וקראתי לעוד ילדים לראות , בעוד אני מראה לכולם את הילד הלא מזוהה קראתי למדריך שיבוא ויסביר לי למה יש איש שאני לא מכיר בחדר.. אנחנו עומדים עם המדריך ופותחים את הדלת .... הילד נעלם !!! כמו רוח .. לא היה זכר עליו .. כמובן
שהמדריך המעוצבן צחק עלינו ... אבל לא ויתרתי ונכנסתי לחדר שוב ותפסתי את הילד (שלא הבין מה קורה לו) יוצא מהשירותים ... מסתבר שהוא גם היה השותף שלי חח ליום הראשון לפחות..    כמובן שזה היה ההתחלה הכי טובה שיכולה להיות לסאמר...מיד אחרי זה הלכנו לאכול בפעם הראשונה ב CLARE COLLGE וזהו היום הראשון .... Smileys

2.  המסיבה הראשונהSmileys

ביום השני קיבלנו הפתעה לאחר הסיור בעיר ולאחר המבחנים ............ , מסיבה !!!!!! טוב המסיבה הראשונה הייתה מסיבת פתיחה מצוינת, הכרנו מלא ילדים חדשים ( בעיקר ילדות אמ אמ אמ) אומנם היא לא הייתה המסיבה הכי טובה שהייתה כי כולם התביישו Smileys אבל בכל זאת.

3.  אנשים חדשים Smileys

במהלך הטיול הכרתי מלא ילדים חדשים ואני לא מדבר על הילדים הנפלאים שמהקבוצה שלי מישראל אלא ילדים מחול. עוד מהיום הראשון הכרתי טורקים איטלקים ושוודים ולא נדבר על אחר כך .. האנשים שהולכים לסאמר מדהימים אחד אחד .. וכולם מאוד מאוד מעניינים . וגם בסוף הטיול שמרנו על הקשר דרך הפייס ואני חושב שישי לי כמעט את כולם בפייס רק יומיים אחרי שחזרתי ..

4. הכיתות Smileys

הכיתות הן דבר מיוחד במינו לומדים בצורה מעניינת ומגניבה .. בכל שיעור הלכנו לטייל בעיר במטרות שונות לדוגמא ביום שבוא למדנו על המוזיקה הלכנו לחנות תקליטים .. ואחרי הכיתות יש דבר שנקרא ACTIVITIES ובוא יש מדרכים מגניבים של EF אני אישית הייתי בקבוצת PENTAGON המדהימה בידיה של המדריכה כריסטינה  Smileys שדי התאהבתי בה עד לסוף הטיול. כל המדריכים של EF  מדהימים ומצחיקים ואי אפשר לבקש יותר טובים !

5.  הפעילויות בערב

חוץ מהמסיבות בערבים היו לנו פעילויות מגניבות  כמו ערב וי ערב פוקר ערב שירים ומה שהיה הכי טוב זה הערב כשרנות הצעירים ששם.. רואים דברים שלא רואים ביום יום .. כמו איזה מלוכסן אחד ( לא אני לא גזעני טוב לא ממש... ) שעשה לנו לוליינות שלא תראו בחיים שלכם משהו מדהים !!! או שהיה לנו כמה מהקבוצה שניגנו בפסנתר סובבו כדור על האצבע ואקרובאטיקה Smileys

6. הפגישה עם PRIMARK Smileys

אנשים ביום שני בשבוע השני ליפני המסיבה בערב יצא לי להכיר את אהבת חיי , החנות PRIMARK , כמו בכל דייט ראשון  נכנסתי עם כסף ויצאתי בלי ...Smileys
כל מי שמבקר בלונדון או בקימבריג חייב אבל חייב ללכת לשם אני לא זוכר שנכנסתי לשם פעם אחת מבלי לצאת עם שקיות של בגדים .. יש שם בכל.. מבגדים עד לנעלים ..  וכל מי שהיה שם יכול להעיד כמוני ושחכתי לציין הכול זול !!!!!!!!!!!!!!!!!! אפשר לקנות שם דברים סתם כי הם זולים בשביל הכיף... אפילו שלא צריכים אותם.

7. היום הולדת

למזלי היום הולדת שלי נפל ב2.8 כלומר באמצע הסאמר סקול ואני לא הגזים ויגיד זה הדרך הטובה ביותר לחגוג את ה sweet sixteen  . ישר כשקמתי זכיתי לברכות מהקבוצה שלי ואחר כך שרו לי היום יום הולדת ב 10 שפות שונות לקראת ארוחת הצהריים חברי הקבוצה המדהימים שלי החליטו לשיר גם בארוחת צהריים וכל המקום שר לי היום יום הולדת בעברית ובאנגלית ואפילו הרימו אותי על כיסא !!! באותו היום בערב הלכנו לבאולינג .. היה ממש ממש כיף .. ואפילו ניצחתי..  כמה שזה לא היה צפוי... אחרי שחזרנו מהבאולינג חיכה לי במקום מסיבת הפתעה בלי שידעתי עליה.. (ועשו לי במהלך חיי הרבה מסיבות הפתעה .. זאת הייתה הטובה מבניהם .. ) . לקראת סיום המסיבה ניסו לערים אותי .. כמה פעמים על הכיסא ... טוב ניסו .. בקיצור עפתי מהכיסא משהו כמו 3 פעמים .. מסכנה עם יש לכם יום הולדת בחופש על תפספסו אותה בארץ ולכו במחזור שלכם לקימבריג!!!!
בנוסף אני חייב להודות לקבוצה המדהימה שלי שעשתה את היום הולדת הזו לטובה ביותר !!! קימבריג מחזור שני  I  Smileys  YOU

8.  מסיבה שנייה ושלישית

במסיבה השנייה כולם כבר היום משוחררים אבל עדין בהתחלה לא היה כלום .. ואנשים לא רקדו , באותו הרגע אחד מהמדריכים בא אלי וביקש מימני ומאוד כמה חברים להתחיל את המסיבה הזאת .. ישר קפצתי לאמצע והתחלתי לרקוד כמו משוגע Smileys.. ולזכותי זה עבד .. כולם התחילו לרקוד והיה לנו את אחת המסיבות אם לא ה...

המסיבה השלישית הייתה יותר אנטימית והתחלנו כבר לזרום עם בנותSmileysמתוצרת רוסיה ובלגיה .. שזרמו איתנו עד הסוף ... לכל הבנים אסור לפספס!!!!Smileys

9.  לסיום Smileys

אני ממליץ בחום לכולם אבל לכולם לחוות את מה שאני חוויתי הסאמר הזה ולבוא דווקא בקיימבריג . ואני לא מגזים כמו בכותרת בהתחלה It  was the best summer ever!!!! בכל מקרה אם אתם מתלבטים ... אם לבוא או לא לבוא .. אני כבר אומר לכם בואווווווווו ואם בכל מקרה אתם רוצים לשאול עוד שאלות .. או שצריכים עזרה בהחלטות .. אתם יכולים להוסיף אותי בפייס: https://www.facebook.com/amnon1233      Smileys