AdIdAs :)

• יצאתי בקיץ: 2011

עדי ביטון  (AdIdAs :))

כשביקשו ממני לתאר את החוויה ...

נוף אילון  (נוף אילון)

שלום לכולם :) אני ...

שיר עסיס  (שירוש)

Summer School 2011השנה טסתי ...

עדן שירקני  (עדן)

אז, ככה זה מתחיל ..שבוע לפני ...

ליאור נוה  (lior!!)

2/7-אני מתחיל לארוז ולהתרגש, ...

לי אריאלי  (לי)

כמה חודשים לפני, כשרק נירשמתי, ...

כשביקשו ממני לתאר את החוויה הצלחתי לחשוב רק על המילים: בלתי-יאומן, כי ככה בדיוק הטיול היה בשבילי!

ההתרגשות התחילה מהרגע שנרשמו וגדלה עוד יותר כשקיבלתי את המכתב הראשון מ"קמפוס" שמודיע על מיקום וזמן הפגישה עם הקבוצה.
פגישה עם 30 ילדים שלא פגשת מעולם, ושהדבר היחידי שאת כן יודעת עליהם זה שהם אלו שתחיי איתם שבועיים.

כל הלחץ נאגר לשעה מלפני הפגישה (מה ללבוש, מה לומר, איך הם יהיו, כמה יהיו, מה יהיה יותר בשכבה שלי או גדולים ממני או בכלל קטנים ממני?) כל זה התפוגג ברגע שפגשנו אחד את השני ושיחקנו משחקי היכרות (הרוח נושבת ואני לא זוכרת את השני XD)
אחרי המפגש שבו הכרנו את הקבוצה ואת המדריכה שתלווה אותנו שבועיים, כל אחד חזר הביתה בידיעה שבפעם הבאה שנתראה תהיה בשדה התעופה בחמש לפנות בוקר כשכולם מתים מעייפות... XP

השעון מצלצל, הנודניק לא מפסיק לעבוד וישר אני קמה שמה את הבגדים, מתארגנת, מעירה את כל הבית, ונמצאת בלחץ מטורף כדי להספיק להגיע בזמן....
אחרי כל ההתארגנויות והבלאגן לוקחת את המזוודה ביד את התיק על הגב ואת אמא כנהגת, ויוצאת אל השדה :)

בשדה כולנו נפגשנו, קשרים חדשים התחילו להתווצר, כל אחד שואל את השני מאיפה אתה?  באת לבד או עם מישהו? וכל שאלה שעולה לראש בזמן ההמתנה לכרטיסים ולציפיה הגוברת לדיוטי פרי ;)

אחרי כל הבדיקות והקניות (שהיו 45 דקות - אבל כן עדיין הספקנו לקנות!) עלינו למטוס והיינו מרחק של חמש שעות מחוויה שלא נשכח..

הגענו למקום באיזה 3 בצהריים רצנו אל החדרים במהירות שיא זרקנו את המזוודות, חלק התחילו לפרד וחלק טסו החוצה לראות את המקום..

המקום היה פשוט מדהים!!  כאלו הוציאו אותו מספר אגדות, דשא ירוק כל הבניינים בצורת טירה, מגרשים ענקיים וכמובן אנשים מחול P;

אחרי ההדרכה יצאנו למגרש ושיחקתי בפעם הראשונה בייסבול, כמובן שמול האלו מחו"ל ומהדריכים עשיתי בושות אבל לא נורא זאת הסיבה שהם שם XD

ביום השני התחלנו להכיר יותר ויותר אנשים חדשים, ארוחת בוקר ב8:10 (והכוונה היא שקמנו בשבע אחרי מיליון נודניקים של השעון המעורר) הכרנו את אריק שלימד אותנו לומר תודה בצורה הנכונה ועשינו את מבחן הרמות כדי לקבוע באיזה כיתה נהיה.
אחרי המבחן שיחקנו במשחקים ישבנו בחדר המשותך ("קומן רום") וראינו אל תתעסקו עם הזוהן XD
אכלנו ארוחת ערב ואחר כך שיחקנו תפוס את הדגל

ביום השלישי כבר התחלנו עם הלימודים. בכיתות קיבלנו משימות כמו לדבר עם מישהו ממדינה שונה על הנושא הבא או להשתמש בשיחה במילים הבאות, תחלקו לקבוצות ותצרו עיתון וכל מיני משימות יצירתיות שדרכן למדתי והכרתי הרבה ילדים חדשים מחו"ל גם גדולים וגם קטנים ממני :)

מהיום הרביעי ועד שישי היו כל מיני פעיליות כמו בריכה, טניס, מחניים , כדור , סלון ציפורניים (שבו כל הישראליות יתנדבו לעשות לק גם לבנים הצרפתים XD) ועוד הרבה אחרים. במהלך הימים האלו היינו ב-sea life center במזח של ברייטון , מאדאם טוסו, מחזמר מדהים וסיירנו במרכז הקניות של ברייטון עצמה.
אחרי כל הפעיליות והסיורים חזרנו לארוחת ערב ולפעילות ערב קבוצתית (דיסקו, תחרות כישרונות ועוד) .
אחרי פעילות הערב הגיעה שעת העוצר וכולנו חזרנו לבניין ונשארנו לדבר, לצחוק ולהמשיך עם ההנאה עד שהתעייפנו וזזנו למיטות.

בשבוע השני הסדר השתנה, הפעילויות היו בבוקר ואז הלימודים. זה קצת הציק ועצבן /= אבל התמודדנו והתעודדנו בהפסקה עם שוקו חם ביד ומאפין מארס/בראוניס M&M בבטן ^^

בשבוע השני ביקרנו בקתדרלה, ראינו חתונה (מבחוץ) שהייתה במרכז, היינו בפארק השעשועים, ראינו סרטים, חזרנו לסלון ציפורניים, המשכנו עם הקניות, הימרנו בערב הקזינו, חגגנו יום הולדת למוריאל :) , ראינו טירה, טרפנו ב-BBQ NIGHT ופשוט חגגנו וניצלנו את הימים האחרונים כמו שרק ישראלים יכולים!! ;)))

ביום שישי בשבוע השני, ראינו סרט שיחקנו הוקי, קיבלנו את התעודות, עשינו בוקים של תמונות וחגגנו במסיבת סיום מטורפת שהייתה מלאת שמחה D: (שגברה על עצב העזיבה)
בשבת האחרונה שלנו שם, שטנו בנהר התמזה וסיירנו בלונדון, כמובן עוד קניות (שהיו שעה, אבל לא נורא P: ) ושרנו, או לפחות ראינו אנשים אחרים שרים, בערב הקריוקי שבו נפרדנו מכולם ובסופו חזרנו לחדרים לארוז מזוודות ולישון.

ביום האחרון, קמנו מוקדם השארנו את כל המזוודות וזזנו לטיול אחרון שהיה הפתעה והתגלה במרכז שופינג לשלוש שעות ! : )

אחרי השופינג המטורף חזרנו למרכז לקחנו את המזוודות, עשינו סיבוב אחרון בגשם לזכר הזיכרונות הטובים ויצאנו לכיוון שדה התעופה, ואחרי חמש שעות חזרנו אל ידיהם האוהבות של המשפחה שהתגעגענו אליה ברמות שאי אפשר לתאר!

הטיול הזה היה הטיול המדהים של חיי ואני לא אשכח אותו גם כשאני אהיה זקנה בלה בת 80, ואני חייבת את הכל לקבוצה המדהימה, האחת והיחידה ולמדריכות, קרן ושלי, שליוו ודאגו לכל צרכינו בכל צרה, ושימשו לנו כגב תומך לאורך כל המסע!

זו הייתה חוויה של פעם בחיים ואני חייבת הכל לכם, ואני בהחלט אחזור לעשות את זה שוב DDDD;