מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

חוזרים הביתה ! - 05/08/2019

חוזרים הביתה היום האחרון שלנו בסאמר סקול נגמר והגענו הביתה להורים ולמשפחות האהובות.💓   ...
קרא עוד

• תוכן ההודעה:

הפרופיל שלי

אשלי שמואלי  (אשלי:))

שלום לכולם!  קוראים לי אשלי ...

יובל בן חמו  (יובי P:)

הייי כולםם ! :) אני יובל בן ...

Shaked Hatan   (Shaked Hatan)

וואו , סאמר סקול - אחת החוויות ...

שקד יעקובי  (שקד יעקובי)

היי אנשיים ...   ...

שירי שקלים  (shiri)

בוא לא נשקר היה לי ממש כיף. ...

אלמוג למברג  (אלמוג)

היי, קוראים לי אלמוג, ואני ...
לכל סיפורי המחזור

שלום לכולם!  Smileys

קוראים לי אשלי ואני עולה לכיתה ח′, אני גרה ביישוב קטן בצפון הארץ והשנה החלטתי להירשם לסאמר סקול 2011! בעצם, אני זוכרת שכבר שנה שעברה רציתי להירשם אבל ההורים שלי לא הסכימו, אך השנה, לאחר שכנועים רבים, סוף
סוף ההורים שלי רשמו אותי לסאמר סקול ברויאל סקול :)

נרשמתי בחודש יוני, שזה היה כבר יחסית מאוחר ונותרו רק עוד שני מקומות פנויים במרכז רויאל סקול, ולא רציתי ללכת לבד אז שאלתי כמעט את כל החברות שלי אם מישהי מהן רוצה להירשם איתי ואף אחת לא הייתה מעוניינת, הן אמרו בשנה הבאה, אבל אני רציתי השנה, אז לבסוף נרשמתי לבד! Smileys

כמה שבועות לפני הטיסה התחלתי לחרוש על האתר ולקרוא כמעט את כל הסיפורים של הילדים שנסעו לסאמר סקול, והייתי בטוחה שהולך להיות ממש כיף !

במפגש של הסאמר סקול הכרתי 3 בנות מאוד נחמדות שבהמשך הפכו להיות חלק מהחוויה שלי בסאמר סקול :)

אני מודה שקצת נלחצתי מהעובדה שאני הולכת לטוס לשבועיים אל מעבר לים, בלי ההורים, עם עוד 20 ילדים שאני לא מכירה ומדריכה ישראלית אחת (שרית) Smileys

-יום הטיסה-
ב- 10.7 יצאתי מהבית בסביבות אחת בלילה, כי אני גרה בצפון הרחוק ולוקח בערך שעתיים להגיע לנתב"ג. בשדה התעופה פגשתי את כל הילדים שהכרתי במפגש ואת שרית המדריכה כמובן, שנתנה לנו כרטיס עם מספרי חירום למקרה שנאבד איפשהו באנגליה.

עברנו את כל הבדיקות הביטחוניות, וכשהעמסנו את המזוודות המזוודה שלי שקלה 15 ק"ג, לא היה מצב ל- OVER WEIGHT  :) בדיוטי פרי לא קניתי שום דבר ועלינו למטוס. לאחר 5 שעות טיסה בערך, נחתנו בשדה התעופה באנגליה. לקחנו את המזוודות מהמסוע ונסענו באוטובוס בערך שעתיים עד למרכז רויאל סקול.

הגענו למרכז, מקום מדהים, עם מדשאות ענקיות, מבנים בסגנון ישן ויפה, ופשוט מקום יפהפה.  Smileysחילקו אותנו לחדרים קטנים יחסית עם מקלחת, שירותים, מיטת קומתיים לכל אחד (קומה ראשונה- שולחן כתיבה, קומה שנייה- מיטה) של 2 ילדים בכל חדר.

התארגנו בחדרים, פרקנו את המזוודות ואז ירדנו ל- common rooms  ששם חיכו לנו ארוחות ארוזות ושם הפקדנו בידי שרית המדריכה את כל הדרכונים והכסף.
אחר כך המנהל של המרכז- ג′ונתן עשה לנו סיור קצר והראה לנו איפה החדר אוכל, דיסקו, הכיתות וכו′. אחרי הסיור הלכנו לארוחת ערב, וכולנו נרדמנו תוך שנייה בחדרים!

ביום השני עשו לנו מבחן רמה, שהיה קצת קשה (בשבילי לפחות) וגם מבחן בעל פה שבו קיבלתי 16 מתוך 20 :) Smileys
אכלנו ארוחת צהריים, ואח"כ היו פעילויות ספורט ואני הלכתי ל- "הדגל" שבו הכרתי ילדה צרפתייה ממש נחמדה :)

אחרי הארוחת ערב היה חידון נחמד עם כל הילדים מכל המדינות אבל הקבוצה שלי לא זכתה בו Smileys

ביום השלישי כבר התחלנו ממש ללמוד, ובכיתה שלמדתי בה הכרתי כמה איטלקיות נחמדות, צרפתיות, סינים, וגם מחוץ לכיתות ובפעילויות הכרתי מלא אנשים ממדינות שונות שיש לי את הפייסבוק שלהם :) Smileys
דיברנו איתם באנגלית וזה היה ממש זורם וכיף !

הכרתי צרפתייה יהודייה אחת בשם לנה שהיא ממש מצחיקה ונחמדה, וגם איטלקייה בשם דפני והמון ספרדיות נחמדות שבאו לגור איתנו בבניין ביום השני :) לימדנו את הספרדיות לומר "שלום" ו- "מה שלומך", וכל פעם שעברנו לידן הן היו אומרות לנו "שלום מה שלומך?" וגם היה יום אחד שהן אמרו לי שיש לאחת מהן יום הולדת, ולימדתי אותן להגיד "מזל טוב" :)Smileys

כך בערך עברו כל הימים בלי הטיולים, וזו הייתה המערכת של יום רגיל בשבוע הראשון בערך:

8:20-9:00 – ארוחת בוקר.
9:00- 10:30 – שיעור ראשון. (המורה שלי היה ביירון)
10:30- 11:00 – הפסקה.
11:00- 12:30 – שיעור שני. (המורה שלי הייתה לורה)
12:45 – 13:30 – ארוחת צהריים.
14:00- 15:30 – פעילות ספורט\אומניות.
15:30- 16:00 – הפסקה.
16:00- 17:30 – פעילות ספורט \ אומניות \ שחייה.
17:30- 18:00 – הפסקה.
18:00- 19:30 – ארוחת ערב.
19:45- 21:00 – סרט \ פעילות \ דיסקו \ תצוגת אופנה.
23:00- כיבוי אורות!

ובשבוע השני הלימודים והפעילויות התחלפו, כלומר בבוקר היו פעילויות ואחה"צ למדנו עם מורים אחרים (אני למדתי עם פיל ולורה).

ביום שישי עשינו קידוש כולם בארוחת ערב ובשבוע השני כמה צרפתים יהודים הצטרפו אלינו.
בפעילויות הלכתי בדרך כלל לאומנות עם כמה חברות, או לטניס או הוקי.

בבניין יש גם את ה- common rooms  שבהם יש כורסאות, שולחן ביליארד (שאגב בסאמר סקול זו הייתה הפעם הראשונה שלי שלמדתי לשחק את המשחק הזה, וגיליתי שאני דווקא טובה בו!), מטבחון קטן שבו היינו מכינים לפעמים תה, חדר עם טלוויזיה וספות ועוד חדר עם שולחן סנוקר. Smileys

-הטיולים-
ביום השלישי נסענו לקולצ′סטר, שזו עיירה נחמדה כחצי שעה נסיעה מהמרכז. טיילנו קצת בטירה עתיקה שנמצאת בפארק יפה, ואח"כ הלכנו לשופינג של שעתיים !!! Smileys

ביום החמישי נסענו למוזיאון השעווה הגדול בעולם- מאדאם טוסו !!
היה שם כל כך כיף !

יצאנו אחרי הארוחת צהריים למוזיאון, וצילמתי שם מלא בובות של מפורסמים משעווה, שנראות כל כך אמיתיות! הצטלמתי עם: מיילי סיירוס, ליידי גאגא, ברק אובמה, אלברט איינשטיין, ג′סטין ביבר וג′סטין טימברלייק. הייתי גם בחלק של האימה, שזה היה יותר מבהיל מאשר מפחיד! אנשים אמיתיים פשוט באו והבהילו אותנו, דחפו ידיים לתוך הפרצוף שלי (בלי לגעת כמובן), עשו קולות מוזרים וזה היה קצת מלחיץ אבל מצחיק ! Smileys

בחנות מזכרות קניתי כמה מזכרות ומטרייה עם דגל של אנגליה (כי שכחתי להביא מהבית ובדיוק ירד גשם כמה ימים אח"כ!).
אחרי המוזיאון נסענו למחזמר של מייקל ג′קסון, שהיה מאוד יפה, מושקע ומקפיץ רק חבל שהכרתי רק איזה 5 שירים מכל המיליון שירים ששרו שם של מייקל ג′קסון! אבל בכל זאת היה נחמד :) Smileys

ביום שבת נסענו לכנסייה מאוד יפה בקיימבריג′, ואח"כ לשופינג !!!
רק חבל שירד באותו היום מלא גשם ולא הבאתי את המטריה !

יצאנו מהמרכז ונסענו באוטובוס בערך שעה עד לקיימבריג′, וכשירדנו התחיל לרדת גשם זלעפות והלכנו ברגל עד לכנסייה, ואחריה לשופינג גשום במיוחד! היה לי גם מאוד קר, כי לא הבאתי הרבה בגדים ארוכים! (טעות איומה) לא נורא, לפחות קניתי סווצ′רט סגול שכתוב עליו I LOVE LONDON" " , למרות שהייתי בקיימבריג′ ולא בלונדון :) Smileys

ביום ראשון בשבוע השני נסענו בבוקר לפארק שעשועים ADVENTURE ISLAND"" , שהיה בו מאוד כיף, עליתי על המון מתקנים אבל היה גשם !!!
(מזל שזכרתי לקחת מטרייה ובגדים יותר חמים) Smileys

ביום שבת שלפני היום של הטיסה בחזרה לישראל, נסענו ללונדון והיה שם ממש כיף! שטנו בנהר התמזה, ראינו את הביג בן, את ה- LONDON EYE (אבל לא עלינו עליה), אכלנו בפארק סט ג′יימס שיש שם אגם מקסים עם ברווזים ואווזים ממש חמודים. משם טיילנו לארמון בקינגהאם, הצטלמנו כמובן וראינו את השומרים "הקפואים" של המלכה, שבהתחלה הייתי בטוחה שהם בובות, עד שהם התחילו לזוז ! אבל אז יכול להיות שהם רובוטים, אני עוד לא בטוחה בנוגע לזה. Smileys
אח"כ צעדנו לכיכר טרפאלגר והלכנו לשופינג של איזה חצי שעה!! :)

מתישהו הסינים עזבו, והסיניות החמודות נתנו לנו מתנות, לי הן נתנו מניפה ממש יפה.
זה היה עצוב שהם עוזבים אבל לפחות הטור לחדר אוכל התקצר :) Smileys
ביום שישי בערב היה טקס סיום, וכל תלמיד עלה לבמה, קיבל תעודה ולחץ יד לכל המורים.

במשך השבועיים האלה היה לי ממש כיף, הטיולים, הפעילויות, הכרתי מלא איטלקיות, צרפתיות, ספרדיות, סיניות וזה היה ממש עצוב כשכולם עזבו, כי אנחנו עזבנו ביום ראשון, וכולם עזבו ביום שבת ולא הספקנו להיפרד מהם... Smileys

אני כל כך נהנתי בסאמר סקול הזה, והתרגלתי כבר לראות בכל בוקר את הצרפתים והאיטלקים, לשמוע אנגלית כל היום או כל אחת מבין השפות: צרפתית, איטלקית, ספרדית וסינית...

התרגלתי כבר לומר "סורי" בכל פעם שאני נתקלת במישהו בטעות, ולראות את הנהגים המוזרים נוהגים בצד ימין, התרגלתי לא לעקוף בתור כי זה ממש לא מנומס, ולומר "פליז" ו- "טנקיו" כי זה מנומס, וכל כך הרבה דברים שבארץ לא כל כך מקפידים עליהם... Smileys

אם אתם רוצים לנסוע לסאמר סקול, ואני די בטוחה שאתם רוצים כי אז לא הייתם קוראים את כל זה, הינה כמה טיפים:
* תביאו המון בגדים ארוכים וחמים, מטריה, מעיל וכל דבר שיהיה לכם חם איתו כי
   באנגליה קר ויכול לרדת גשם מתי שהכי לא תהיו מוכנים!!
* אם אתם מתכננים לקנות הרבה, תביאו הרבה כסף כי אנגליה לא כזאת זולה.
* תקנו כרטיס חיוג לאנגליה, כדי שתוכלו לדבר עם ההורים שלכם בזול :)
* תביאו מילון קטן כזה כי יכול להיות שלא תמיד תבינו מה שהמורה אומר...
* תביאו דפים ועטים לרשום פייסבוקים של ילדים!
* תביאו יומן מסע ותכתבו בו כל יום, שלא תשכחו מה עבר עליכם בכל יום בסאמר
   סקול !
* תקחו כל מה שאתם חושבים שלא תוכלו להסתדר בלעדיו, שלא יקרה מצב
   שתתקעו בלי משהו שאתם ממש צריכים...