זהבית

• מרכז: נורתהמפטון
  • יצאתי בקיץ: 2011

זהבית זילברמן  (זהבית)

שלום קוראים לי זהבית ואני ...

בן טל  (big ben)

קוראים לי בן טל בן16 ...

דיאנה בורובר  (דיאנה)

סאמר סקול נורתהאמפתון זה חוויה ...

אור מריאנו  (אור מריאנו)

שלום קוראים לי אור מריאנו, ...

ליאור סטולרו  (לולי)

היי כולם.. יצאתי לסאמר סקול ...

הדר נטף  (הדר)

סאמר סקול בנורתהאמפטון - החוויה ...

שלום קוראים לי זהבית ואני יצאתי לסאמר סקול בנורתהמפטון!

אז איך להתחיל ?? כל הסיפור של הסאמר סקול שלי התחיל לפני שנה שאני וחברה ראינו את זה בעיתון והתלהבנו !!

לקח לנו קצת זמן לשכנע את ההורים אבל בסוף הצלחנו אז בחרנו ביחד מרכז וקבוצת גיל ופשוט התחלנו לספור את הימים עד הטיסהה !!

שהגיע היום של הטיסה אפילו לא עיכלתי עדיין שאני באמת טסה לבד לשבועיים רק עם ילדים

Smileys!

שהגעתי לשדה התעופה והלכתי לשער שקבעו לנו וחיפשתי פרצופים מוכרים מהפייסבוק . לאט לאט נפרדנו מההורים ויצאנו לדרך כבר מהשנייה שההורים נעלמו התחילו הדיבורים וההכרויות , עד הדיוטי פרי כבר קבעת עם מי תלך להסתובב ובאיזה חניות !!

הטיסה הייתי חוויתי מאוד המשכנו להכיר אחד את השני וגם ישנו כדי להשלים שעות ! היום הראשון היה פשוט חוויה ענקית וגם היום הכי ארוך בחיים שלי

Smileys שהגענו למרכז המדהים שלנו ממש התלהבנו לראות אותו ולראות קבוצות של ילדים מכל העולם התמקמנו בחדרים שלנו (שהם חדרים נחמדים מאוד לא צריך יותר !) והלכנו ביחד לאכול .

האכול לא מלהיב במיוחד אבל אפשר להסתדדר איתו בכיף !

כבר ביום השני יצאנו לשופינג במרכז העיירה וכמובן כבר מצאנו את החברים שלנו !

ההכרות  עם האנשים מהקבוצה מישראל היא מדהימה אני בטוחה שאני ישמור על קשר אם בנות ובנים משם לעוד הרבה זמן ! בשבועיים האלו אתה מכיר ילדים במצב כאילו אתה מכיר אותם כבר שנה !! שזה פשוט כיףף ומרגש

אתה  מעביר איתם שבתות וחוויות שרק הם יכולים להעביר איתך וזה פשוט מדהים !

ביום השני עשינו מבחן רמה ביחד עם האיטלקים :) והמבחן הוא לא כזה מפריד כמו שזה נישמע !

ביום שלישי כבר שיבצו אותנו לכיתות והתחלנו ללמוד כל יום 3 שעות וכל שעה וחצי מחליפים מורה . בשיעור זאת ההזדמנות להכיר את הילדים מעולם ולייצור קשרים וחברויות משם ! אני לדוגמא שומרת על קשר אם בנות מאיטליה שהכרתי בקבוצה שלי !

אחרי השיעורים או לפני (תלוי מתי השיעורים יש שיעורי בוקר ושיעורי צהוריים זה מתחלף כל שבוע ) יוצאים לטייל או שיש פעילות במרכז כמו פעיליות ספורט או סרטים !

הטיולים היו כייפים ביותר אם זה לטייל בנורתהמפטון או אם זה לטייל בלונדון או בטירה מיוחד וישנה כל טיול הוא חוויה בפני עצמו !

גם בערב יש פעילויות ולרוב זה מסיבות של כולם שזה כיף ושובר את השיגרה !

אנחנו בקבוצה ביקשנו לפחות שלושה שירים בעברית כל מסיבה וככה הראינו לכל שאר הילדים מה זה באמת מוזיקה של מסיבות :P

אחרי הפעילות ערב היינו מתפזרים לכל מיני מקומות אם זה למטבחים בקומות שלנו ויושבים כולם ועושים ארוחות לליליות או אם זה לטייל ולשבת בחוץ אם חברים מהעולם .

טוב אני רואה שחפרתי מספיק אבל אני יודעת שחוויה כזאת אני לא יחווה יותר וזאת הייתה חוויה שאני יודעת שאני יזכור כל החיים ! באמת שזה נישמע הזוי אבל הסאמר סקול זה הרבה יותר מרק ללמוד בחול !