• סמר סקול באנגליה

• מרכז: נורתהמפטון
  • יצאתי בקיץ: 2011

כליל לוי  (כלילוש)

שלום קוראים לי כליל לוי ויצאתי ...

מאיה נסצקי  (מאיה נסצקי)

אני נסעתי לנורת′המפטון ...

לינוי קטה   (לינוי קטה)

הסאמר סקול זה אחד הדברים השווים ...

עדן רובין  (Eden Rubin)

ואוווו....טוב אז איך מתחילים..??!! ...

נעה הורנשטיין  (נעהה)

שלום, אני נעה מתל אביב והשנה ...

עמית גלאי  (עמית(:)

הייקוראים לי עמית גלאי והשנה ...
שלום קוראים לי כליל לוי ויצאתי השנה לסאמר סקול לנורת′האמפטון לשבועיים !!!

ואוו אני בכלל לא יודעת איך להתחיל לכתוב ולספר על חוויה כזאת מדהימה !!!

אז ככה... בערך 20 ימים לפני הטיסה היה לנו מפגש של הקבוצה..
במפגש בעיר דיברנו על כללים התנהגות מה להביא ועזרו לנו בהתארגנויות... כמובן שגם דיברו על עיניינים לא מענינים שקשורים להורים!

אחרי כל הכללים והדברים יצאנו רק הילדים להכיר את הקבוצה !!!
גילינו שאנחנו קבוצה מטורפת של 41 ילדים... התחלנו להכיר אחד את השני אבל היה קצת קשה כי היה חשוך וכי הזמן היה קצר !!

מיד שחזרנו מהמפגש גילינו שיש לקבוצה שלנו קבוצה בפייסבוק... מיד התחלנו לדבר עם הרבה אנשים ולהכיר כבר בארץ (זה היה רעיון טוב לפתוח אותה)

וזהו הגיע היום הגורלי של הטיסה... מלאי התרגשות הגענו לשדה התעופה ומיד זיהיתי את כל הילדים שדיברתי איתם בפייסבוק !! וכמובן שישר התחילו הצחוקים  והתמונות!!!

אני אישית טסתי עם חברה אבל מתחברים ממש מהר לכולם ככה שאין בעיה גם לטוס לבד !

אז זהו... נפרדנו מההורים והתחלנו לעבור את הבידוק הבטחוני וכל זה...
אני יכולה להגיד שכבר בשלב הזה התחילו הצחוקים וההתלהבות....
פשטנו את הדיוטי פרי ועייפים מאווד עלינו על הטיסה...
הטיסה היתה 5 שעות והיתה מאוד מיגעת רצינו כבר להגיע... אבל היה מצחיק וכמובן שמלא מלא תמונות !!!

נחתנו בלוטון שדה תעופה קטן שבלונדון וראינו שהכל פשוט מדהיםםםםם ומוזר... למשל שנוהגים בצד ההפוך !!!

גילינו גם שמזג האוויר קר מאווד בניגוד לחום של הארץ...

נסענו בערך שעתיים עד למרכז... וגילינו מרכז מדהיםםםםםםםםםםם וענקי!!!
לא חשנו שהוא יהיה כלכך יפה וגדול !!!

קיבלו חדרים (כל אחד חדר אישי) וכל 6 ילדים היו בפלאט (קומה) בכל קומה היה מטבחון קטן שיש בו את כל מה שצריך מקרר מיקרו קומקום וכו...

זה היה יום מעייף והספקנו רק להתארגן ולצאת לדיסקו הכרות ראשוני...!!

ביום השני יצאנו להכיר את נורת′האמפטון ולשופינג ראשוני בעיר!!
כשחזרנו לקחו אותנו לעשות את מבחני הרמה (אין מה להילחץ מזה) ולהדרכה על כללי המקום !!!

אוקייי אם אני יפרט על כל יום זה לא יגמר אז בקווים כלליים :

האוכל: האוכל לא ממש היה לטעמנו (טוב הוא היה ממש מגעיל) אבל למדנו להסתדר איתו ולאכול בשביל לשבוע ולא בשביל שיהיה טעים... חשוב לאכול כי כל היום עושים פעילויות וחייבים אנרגיה!!!

הלימודים: היו שיעורים יותר חוייתים והיו כאלה שפחות.. אבל בסך הכל זה היה רק 3 שעות ביום!
לפי דעתי הקטע שיותר מלמד זה הדיבור עם אנשים מהעולם וההתמצאות בשפה האנגלית!!! זה נותן ביטחון מטורף!!!

החדרים: החדרים היו בסדר גמור קצת קטנים אבל היה בהם כל מה שצריך מיטה שולחן ארון שירותים ומקלחת (לא צריך יותר מזה רוב היום לא נמצאים בחדרים)

מזג האוויר: בסך הכל קר אפילו קר מאוד... רוב הזמן הלכנו עם בגדים ארוכים... אלו מבנינו שהלכו עם קצר קפאו מקור.. אז להביא בעיקר ארוך...

הגעגועים: קשה קצת עם המרחק מתגעגעים מאוד למשפחה ולחברים מהארץ אבל כל היום עסוקים ונהנים ככה שכמעט אין זמן להרגיש את זה...
מה שכן אני ממליצה להביא פאלפון כדי שהתקשורת תיהיה נוחה יותר!

הטיולים: כמעט כל יום יוצאים לטיולים קצת פירוט על הטיולים...
יצאנו לקיימבריג עיר מדהימה ומלאה בדברים יפים לראות ולקנות!!!
יצאנו למחזמר על חייו של מייקל ג′קסון... למרות שישבנו קצת בשורה האחרונה ראינו הכל ומאווד נהיננו!
המרכז של נורת′האמפטון יפה מאווד ככה שמאוד נהננו להסתובב שם
וכמובן לונדון לונדון לונדון עיר מדהימהההה לשנייה לא משעמם בה רואים הרבה הולכים למדאם טוסו מצטלמים על כל הבובות ופשוט חוויה!
הינו במוזיאון נעלים בנורת′האמפטון וראינו המון נעלים יפות וגם מאווד מוזרות הייתי אומרת
יצאנו למוזיאון תחבורה עם המון מכוניות ישנות ומכוניות מרוץ!!

השופינג (כי איך אפשר בלי): קיבלנו המון המון זמן לשופינג וביזבזנו המון כסף.. ככה ששוה להביא הרבה כסף.. חשוב לציין שבקיץ יש המון סיילים לכן מאווד זול שם!!

החברים והאנשים מהעולם: ואוו אני יכולה להגיד שמצאתי שם חברות לחיים ואני מקווה ויודעת שכולנו נשמור על קשר תמיד תמיד תמיד!!
אלו אנשים שהייתי איתם 24 שעות במשך שבועיים וזה פשוט קשר שונה !!!
בקשר לאנשים מהעולם... מכירים המון אנשים מהעולם אנשים ממש נחמדים וכמובן שחתיכים!!!

ואיך אפשר בלי המדריכות התותחיות שלנו: טוב אז באמת שאין ספק שהיו לנו את המדריכות הכי טובות בעולם!!!!!!!!! כל בעיה טענה מענה התלוננות כל דבר קטן הן היו בשבילנו וניסו לפתור את זה (ולרוב גם הצליחו-פשוט תותחיות) כל עצב וגעגוע הן היו כדי לתת חיבוק ולהעביר את הכל!!!
אז בהזדמנות זאת... נטע וענבר באמת שלא יכולתי לבקש מדריכות יותר טובות מכן תודה על כל העזרה וכל מה שעשיתן למעני בשבועיים האלה!!! פשוט תותחיות!!

אז זהו אתמול חזרתי לארץ ואני עדיין לא מעכלת שהייתי שבועיים בחוץ לארץ בלי הורים ושהשבועיים האלה פשוט טסוווווו לי!!!!
באמת שזאת חוויה מדהימה ששוה כל שקל.. בחיים אני לא אשכח את זה!!!
מקווה שעזרתי לכל המתלבטים להחליט שאי אפשר לוותר על חוויה כזאת!!!