נוימן D:

• מרכז: שיפלייק
  • יצאתי בקיץ: 2010

תמר נוימן  (נוימן D:)

לכל המתלבטים ששוקלים אם לסוע ...

ליאור רזניק   (רזניק)

שלום  :)   שמי ליאור ...

תמר באבו  (תמר)

סאמר סקול שיפלייק 2010 בשתיי ...

יובל סעד  (יובי ;])

ואוו, אני כבר מתרגשת מלכתוב ...

טל סעד   (טולה)

אז תמיד כששואלים אותי איך ...

ניר סלצ  (ניר)

שללוווםםם אני ניר סלצ′ובסקי, ...

לכל המתלבטים ששוקלים אם לסוע לסאמר סקול,להשקיע את הכסף, לעזוב את הבית לזמן ארוך בלי אנשים שאתה מכיר.. תפסיקו להתלבט. תסעו. תשקיעו. תעזבו. סאמר סקול זאת החוויה הכי מדהימה שיש בכל העולם!

קוראים לי תמר נוימן, אני מרמת השרון מסיימת כיתה ח′. החלטתי לסוע לסאמר סקול השנה ונסעתי לשיפלייק עם עוד 19 חברים מישראל.

זאת הייתה החוייה הכי מדהימה בחיים שלי, נהנתי מכל רגע!

קודם כל, כל האנשים מישראל מדהימים! פגשתי אותם והתחברנו בקלות ממש בימים הראשונים. אני עדיין שומרת על קשר עם כולם בפייסבוק ועם כמה שהיו החברים הממש טובים שלי אני נפגשת בכל הזדמנות שיש לי.

אז כבר כשהגענו לשם הראו לנו את המקום המדהים ואת החדרים וישר הכרנו מישהי ספרדיה שהסבירה לנו ודיברה איתנו. כבר באותו יום הצטרפנו לפעילות ערב ושם הכרנו עוד הרבה אנשים מארצות שונות, ביומיים הראשונים עוד הכל היה קצת מבולבל כי עוד לא התחלנו ללמוד ועוד הגיעו ועזבו אנשים אבל אחרי יומיים הכל הסתדר..

התחלנו ללמוד בכיתות מעורבות לפי הרמה עם אנשים מכל העולם, ככה שהייתה לנו עוד הזדמנות להתערבב איתם ולהכיר אותם ואת הארץ שלהם. השיעוורים עצמם ממש אדירים! המורות ממש אחלה ואפעם לא היה משעמם בשיעור..

בפעילויות בחצי השני של היום גם היה ממש כיף כי הפעילויות עצמן היו מגניבות וחדשות ועוד פעםם היינו עם אנשים מכל העולם, בפעילויות ערב הכי כייף כי כולם ביחדד והיו פעילויות מגניבות כמו דיסקו, סרט, הליכה  על התמזה, חפש את המטמון, מופע כישרונות ועוד מלא שוויםםם

חוץ מהשהייה בקמפוס גם יצאנו לטיולים, היינו יום שלם בלונדון ושם שטנו על התמזה והלכנו למוזיאון מאדם טוסו, נסענו גם ליום שלם באוקספורד ושם הסתובבנו ועשינו שוופינגגגגגג, יצאנו לטטיולים של חצי יום בווינדזור ורידינג והיינו בארמון של המלכה, במוזיאון וגם סתם הסתבבנו באיזור. יצאנו למחזמר של גריז בתיאטרון וללונה פארק מגנייב

הייתה לנו את המדריכה הכי שווה בארץ - טלי! היא תמיד עזרה ותמכה, אין מיליםםםם היא הכי טובה בעולם!

אני מרגישה הרבה יותר ביטחון עם האנגלית, זה משפר בצורה עצומהה

לסיכום החפירה:

סאמר סקול - חוויה מדהימה! מכירים אנשים מכל העולם, משפרים את האנגלית, לומדים, צוחקים,נהנים,מטיילים,ומה לא?!