• אני, צליל וחלק מהיפניות -  חופשת קיץ תותחית

• מרכז: בידלס
  • יצאתי בקיץ: 2010

יעל תמיר  (יעלי (:)

שלוווום (:השנה נרשמתי ל summer ...

שקד נדיב  (שקד:))

אומייגאד, סאמר סקול ...

זואי טביב טביב  (זואי טביב)

בהתחלה הרעיון לנסוע ל- סאמר ...

tomer moshel  (TomTom)

אז ככה.... ביום שני ה-19.7.10 ...

דיאנה מלכיאלי  (דיאנה D:)

הי (f)     כשהגענו ...

שחר בנימין  (שחר בנימין)

השנה נרשמתי לסאמר סקול בבידלס ...

שלוווום (:

השנה נרשמתי ל summer school באנגליה .
אמא שלי הציעה את הרעיון הזה ואני ישר הסכמתי, כשסיפתי לחברות שלי שאני טסה הן אמרו " וואו איזה כיף לך גמאני רוצה ! " . אני נרשמתי בחודש פבואר כלומר שהיה לי יחסית הרבה זמן לחכות עד לתאריך הטיסה .

כשהגיע היום הגדול, היום בו אני טסה ללונדון עם חברים שהכרתי בקבוצה (כי בחרתי לטוס לבד, בלי חברה שאני מכירה מראש) לאנגליה ולא סתם טסה אלה טסה ל summer school נורא נורא התרגשתי .

כשאני והמשפחה שלי הגענו לשדה התעופה בן גוריון הם ליוו אותי לכניסה וחיכו איתי מספר דקות. ההורים שלי הלכו ראשונים מפני שלאחי הקטן היתה קייטנה באותו יום ואבא שלי היה צריך ללכת לעבודה. אחרי שהם הלכו נשארתי לבד כי לא הכרתי את כול הבנות שטסו איתי אז עמדתי ליד המזוודה לבד.

פתאום באו אלי 3 בנות  שקד, תומר ודיאנה והתחילו לדבר איתי, זה מאוד שימח אותי.
ואז הגיעו גם שחר, צליל ומיתר (הן אחיות), עדן ורוני ואז ידעתי שאני הולכת להנות כי כבר בהתחלה הכרתי חברות .

כשהגענו למקום לבידלס התרגשתי מאוד !
חשבתי לעצמי : "וואו אני אשכרה באנגליה, ואני הולכת להיות שבועיים בלי ההורים, ואני הולכת להכיר חברות מכול העולם... " הייתי בשוק .

הגענו למשרד של מנהל המקום (פטריק) והיינו צריכים להתחלק לחדרים .
דיאנה, תומר ושקד הציעו לי להיות איתם בחדר וישר בסכמתי (:

לאט לאט לכול הקבוצות היה כבר חדר ורק לקבוצה שלנו לא היה חדר פנוי אז שמנו את המזוודות בחדר של המדריכה והלכנו למבחן.
המבחן לא היה כ"כ קשה סיימתי אותו יחסית מהר ...
כשהייתה לנו אפשרות לחזור לחדרים כבר היה לנו חדר מוכן והעברנו את הדברים שלנו מהחדר של המדריכה לחדר שקיבלנו (:

האווירה בבידלס הייתה כ"כ כייפית וחיובית, הטיולים הפעיליות הכוול היה כול כך כיף וכול כך מושלם !

היו לנו המון טיולים :
* יום שלם בלונדון- שטנו בנהר התמזה וראינו את שעון הביג בן , ראינו את
   ה- london eye, וגם היינו במוזיאון המדהים " מוזיאון מדאם טוסו" .
* צ′יצ′יסטר - הלכנו לעיר צ′יצ′יסטר שם היה לנו זמן לעשות שופינג  (:
*בריטון- נסענו לבריטון שם גם היה לנו זמן לשופינג (:
* ראינו את המחזמר "גריז" מחזמר מדהיייים !
ועוד ועוד...

המדריכים היו כ"כ נחמדים הם צחקו איתנו והיו איתנו ודיברו איתנו D:
המורים והשיעורים אאי אפשר לתאר בכלל כמה זה היה כיף, וכמה אני מרגישה וחושבת שהשתפרתי (:

summer school לא משנה איפה ולכמה זמן זה תמייייייייייד תמייייייייייד יהיה כיף וטוב במיוחד אם זה באנגליה כשאתם טסים עם חברת  campus studies Smileys

אני כ"כ נהנתי שאין מילייייייים !!!!!!
זאת חוויה שאני בחיים לא אשכח ואם תהיה לי אפשרות אני בטוחה שאני אשתדל לפחות לטוס שוב (:

אני אוהבת אתכם כול כך בידלס 2 ואני מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מתגעגעת לכוללללללם !!!!!!! ♥♥♥♥